Enkele dagen geleden al maar complimentary rooms in Mandalay bay aangekocht met 2 accounts, dit voor overnachtingen eind juli. Eén van de weken zal juli wel vrijkomen denk ik en ik hoop maar dat onze data erbij zullen zijn, want als ik de eerstkomende maanden zo bekijk is het eigenlijk triest:
4 keuzedagen in mei en 3 in juni
Vandaar dat we toch ook maar uitkijken naar andere overnachtingsrewards.
Welke hotels hebben er ook 'double queens' zoals Mandalay Bay? (we zijn namelijk met 4, onze 2 grote kids gaan ook nog mee)
Er zijn al veel data op voor mei en juni. Ik heb ongeveer twee maanden geleden al een kamer voor begin mei vastgelegd, toen was er nog volop keuze.
En volgens mij hebben alle hotes inderdaad keuze tussen één king of twee queens. Probleem is dat ze je voorkeur nooit garanderen. Maar als jij aangeeft bij het boeken dat je met vier personen komt, lijkt me dat ze je geen king geven. En anders zorgen dat je op tijd in het hotel bent, meteen bij eerste incheckmogelijkheid.
Hoe lang van tevoren komen tegenwoordig de data van de kamers vrij, wij zijn pas in November daar maar zie dus dat je er wel op tijd bij moet zijn, was vroeger anders
Gisteren de gratis helicoptervlucht gekocht.
via de website een chat gestart en alles geregeld. ik had geen creditcard nodig voor dit af te handelen.
9 mei ga ik de lucht in.
Heeft iemand al een geprobeerd een tweede account te gebruiken?
Ik heb twee accounts met behoorlijk wat punten en ik zou eventueel met een tweede credit card (zakelijk) een tweede account kunnen openen op Mlife.
Is er een kans dat zoiets lukt als je het bij twee verschillende hotels doet?
Nee dat kan niet je moet een paspoort laten zien van de unieke persoon.
Je kunt wel spelen voor bijv. je partner die ook mee gaat dan kan je een Mlife account op die naam aanmaken.
bastiaan76 schreef:Nee dat kan niet je moet een paspoort laten zien van de unieke persoon.
Je kunt wel spelen voor bijv. je partner die ook mee gaat dan kan je een Mlife account op die naam aanmaken.
Heb een mlife account al van de vorige keer
dan doe ik er nu een met mijn rijbewijs en een ander adres
Als ze dat als legitimatie accepteren
mijn partner heeft een eigen account maar veel minder punten
Het is meer dat ik het zonde vind van alle punten die ik heb verzameld.
Ben begonnen op ene apart game account, maar kreeg zoveel plezier in de spelletjes dat ik het ook op mijn privé account ben gaan doen.
Wellicht is het mogelijk je accounts los te koppelen van je Mlife en dan mijn eigen account te bewaren voor een volgende keer
SuzieQ schreef:Helaas nog steeds geen kamer kalender update.
De beschikbare datums worden na iedere boeking geupdate. Maw als je een kamer reward boekt en online kijkt zie je alle beschikbare datums.
Dat is voor de eerstvolgende weken/maanden inderdaad zo.
SuzieQ bedoelt echter dat er nog geen data vd zomervakantie beschikbaar zijn gezet.
Enkel de datums die ik bovenaan p39 beschreef zijn nog boekbaar.
Ik kijk ook dagelijks Mlife na en zal het hier ook melden als er meer datums beschikbaar komen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.