Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overstap vlucht vervroegd

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Lauu_NY
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Overstap vlucht vervroegd

Bericht door Lauu_NY »

Hallo,

Wij vliegen vrijdag vanaf Amsterdam, via London Heathrow, naar Miami. Ik ben er net achtergekomen dat de vlucht van London naar Miami 3 uur is vervroegd, dus deze hele vlucht gaan wij niet redden.

Contact gehad met WTC (daar hebben wij de tickets geboekt) en mevr. aan de telefoon vertelde dat ze nu niks kan doen, omdat het contactcenter van British Airways al is gesloten. Tevens wist zij niet zeker waarom wij hier geen info over hebben gehad (ze gaf de chaos in Brussel de schuld).

Heeft iemand enig idee of wij zelf nu ergens achteraan kunnen, en of het beter is om zelf contact op te nemen met BA zonder tussenpersoon? Bedankt alvast!
mtl
Amerika-expert

Re: Overstap vlucht vervroegd

Bericht door mtl »

In hoeverre gaan jullie het niet halen? Te weinig overstaptijd? WTC zal jou moeten helpen, zij kunnen jullie niet afschepen met "ga maar naar BA".
Lauu_NY
Amerika-ontdekker

Bericht door Lauu_NY »

We landen om 12.00 uur en de volgende vlucht vertrekt ook om 12.00 uur ipv 15.00 uur. WTC komt morgen met een alternatief, maar ze kon er nu vrij weinig over zeggen.
b_talens
Amerikafan

Bericht door b_talens »

je kan ook zelf even zoeken of er nog eerdere vluchten van BA of partners naar londen heatrow gaan die dag of eventueel een totaal andere optie bv vliegen naar gatwick en dan door naar miami oid dan ben je zelf morgen voorbereid op het gesprek mochten ze komen met een alternatief wat je niet bevalt.

mocht je er echt niet uitkomen met wtc zou ik zeker zelf contact opnemen met BA . mijn eravringen met hun klantenservie zijn tot nu toe altijd prima geweest
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
Lauu_NY
Amerika-ontdekker

Bericht door Lauu_NY »

Bedankt voor de tip! Ik heb al een aantal andere opties gezien, dus ik wacht het morgen even af!
laanvdj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Bericht door laanvdj »

Wij hadden dit met United, ook nog maar 1 uur tijd in London. Ik ben toen zelf alternatieven gaan zoeken. Heb hier screenshots van gemaakt en toen zelf met UA gaan bellen. Wij hadden bij Supersaver geboekt en deze reageerden niet.
Ik heb toen zelf gevraagd of de vlucht die wij graag dan zouden willen geen goed alternatief was, hier gingen ze gelijk mee accoord. Gelijk nieuwe tickets, met betere tijden.
Lauu_NY
Amerika-ontdekker

Bericht door Lauu_NY »

Bedankt voor de reactie. Indien het morgen niet goed uitpakt met WTC zal ik ook zelf BA benaderen. De vlucht word volgens mij uitbesteed aan American Airlines maar dat moet denk ik geen verschil maken?
laanvdj
Amerikakenner

Bericht door laanvdj »

Dat weet ik niet. Ik kon alleen vluchten uitzoeken die ook daadwerkelijk door UA werden uitgevoerd. Er was een vlucht met Brussels Airlines en dat kon niet. Misschien kan WTC je wel verder helpen, maar even wat eigen research kan nooit kwaad.
Succes!
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Lauu_NY schreef: De vlucht word volgens mij uitbesteed aan American Airlines maar dat moet denk ik geen verschil maken?
Als je toch gaat denken moet je wel bedenken American Airlines te bellen in dit geval.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Lauu_NY
Amerika-ontdekker

Bericht door Lauu_NY »

WTC heeft de vlucht van Amsterdam naar Heathrow omgeboekt net, we hebben 1.5 uur overstap om daar van terminal 3 naar 5 te gaan (of andersom) dus ik hoop dat dat genoeg is. Las hier ook dat je daar toch wat tijd voor moet uittrekken.

De vlucht naar Miami die 3 uur is vervroegd moeten we dus gewoon redden!
laanvdj
Amerikakenner

Bericht door laanvdj »

Wij hadden een keer twee uur op Heathrow, dachten dat het genoeg was. Maar ik werd er uitgepikt om een grondige inspectie te doorlopen.
Hebben toen rennend het vliegtuig gehaald, mochten nog net mee. Was niet leuk maar we hadden 8uur om uit te rusten
Ik denk dat je het wel haalt, maar je zult moeten doorlopen. Probeer zo veel mogelijk voorin te zitten naar Londen, dat kan ook al schelen.
Gast

Bericht door Gast »

Misschien is er een latere vlucht van Londen naar Miami?
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Lauu_NY schreef:Bedankt voor de reactie. Indien het morgen niet goed uitpakt met WTC zal ik ook zelf BA benaderen. De vlucht word volgens mij uitbesteed aan American Airlines maar dat moet denk ik geen verschil maken?
Dat maakt wel degelijk verschil. Dit kan nl ook andersom zijn, kan je uit je ticketcodering opmaken. AA begint met 001 en BA met 125.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Lauu_NY
Amerika-ontdekker

Bericht door Lauu_NY »

Er is nog een vlucht naar Miami om 14.00 uur maar ze wilde de laatste vlucht niet veranderen omdat 1.5 uur overstaptijd nu voldoende moet zijn..
Gast

Bericht door Gast »

'Ze', is dat die miep van WTC?

Ik zou toch echt zelf BA en/of AA bellen en kijken of je met de 14 uur vlucht meekunt.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Volgens mij vliegt topicstarter morgen al, dus dat lijkt me geen optie meer.
Gast

Bericht door Gast »

Tja, dan hoop ik maar dat het allemaal goed gaat...
Lauu_NY
Amerika-ontdekker

Bericht door Lauu_NY »

Klopt, we vliegen morgen al. Als mevr van WTC zegt dat 1.5 uur voldoende is dan hoop ik dat maar. Zo niet, gaan we natuurlijk ter plekke alsnog proberen om met de vlucht van 14.00 uur mee te kunnen! Bedankt in ieder geval voor alle tips.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Gewoon overal (zonder al te klagerig over te komen) aangeven dat je vervolgvlucht erg snel op je aankomst volgt. Ook als je aankomt in London direct personeel erop aanspreken. Wie weet loodsen ze je wat sneller langs alle controles.
Verder zorgen dat je tussen je vluchten (of evt pas bij de volgende gate) niet nog oponthoud maakt door bv naar een toilet te gaan
Gast

Bericht door Gast »

Lauu_NY schreef:we hebben 1.5 uur overstap om daar van terminal 3 naar 5 te gaan (of andersom)
Hopelijk heb je dit al uitgezocht van te voren, en ook hoe je van de een naar de andere moet.

Laat je nog even weten of het allemaal is goedgegaan?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer