Dank je ... nog even en het wachten is korter dan de tijd dat ik daar mag zijn .... dan begint voor mij het echte aftellen pas ... en ik hoop op weer zoals we het hier net gehad hebben, ietsjes warmer mag ook, want dan ga ik nog een keer de kano in ...
Leuk ik ben je aan het volgen, inspirerend wat je allemaal doet.
Ik zit nu op Tampa AirPort onderweg voor nog een paar dagen New york.
Hebben er zin in al hoop ik dat het weer een beetje meevalt.
Veel plezier
2017 Florida Passe a Grill & New York
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York eind april 2014 Florida en dan New York april 2013 San Francisco , Las Vegas New York 2012 New York !!
Gelukkig viel het gisteren een beetje mee, we hebben het droog gehouden. Vandaag maar weer afwachten.veel plezier in NY.
WIJ GAAN OM 10 uur paardrijden in CP heel veel zin in
2017 Florida Passe a Grill & New York
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York eind april 2014 Florida en dan New York april 2013 San Francisco , Las Vegas New York 2012 New York !!
oh, leuk! dat heb ik ook nog op het programma staan! Ik moet nog een afsrpaak maken, maar wil het volgende week doen, als het weer zich beter gedraagt ... ik hoop dat jullie het net even droog gaan hebben ...
Zelf heb ik een wandeltour staan om 11 uur, in de Bronx, maar de plu gaat maar wel mee ...
Hi!
Leuk om te volgen. Wij mogen nog 3 weken wachten voor we gaan.
Nou las ik in je verslag over "returning ESTA"
Nou hebben wij nog een ESTA van 1,5 jaar geleden dus nog geldig. We zijn nooit eerder in NY geweest.
Maar mogen we dan ook in die rij?
Dat zou nl nogal wat schelen. Of is het echt voor NY gangers?
2010 Californië, Nevada, Utah, Arizona
2014 Nevada, Arizona, Utah, Colorado, Idaho, Wyoming, South Dakota
2016 New York, New Jersey
2017 Florida
nee, het is zeker niet alleen voor NY gangers, maar voor een ieder die zijn ESTA nog een keer gebruikt ...
maar .... het kan niet in elke terminal ... ik weet niet meer waar ik aankwam, ik geloof terminal 8. In principe kun je dan de route van de US citizens volgen. Dat mocht ik dinsdag niet, want ook daar was het die dag belachelijk druk.. Maar in de rechts bleek nog een aparte hoek puur en alleen voor de returning ESTA's te zijn ... en ja, het scheelt zeker tijd!
Als je een biljet met een groot kruis erop krijgt, moet je dus alsnog een rij in. Meestal zijn dat er niet veel, maar dinsdag kreeg bijna iedereen een kruis. Is pure willekeur, volgens mij ....
met betrekking tot je andere vraag over het adres, dat soort dingen kun je niet meer achteraf veranderen (voorheen wel ...), dus dat hoef je dan ook niet meer te doen. In het vliegtuig krijg je alsnog douane biljetten waarop je je huidige adres in moet vullen, die lever je dan in bij de paspooortcontrole ...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.