Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Opening hotels NW Amerika/Canada

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Opening hotels NW Amerika/Canada

Bericht door ina »

Ik keek op internet voor hotels in o.a. St. Mary, Montana, 1/2 juni, maar zag dat veel hotels pas vanaf 14 juni opengaan, toch lees ik veel verslagen van mensen die al in mei deze kant opgaan?? Ga me nu toch een beetje zorgen maken of er wel op de bonnefooi gereisd kan worden als merendeel van de hotels nog gesloten zijn??? (We nemen voor de zekerheid de tent mee maar dan moet het weer wel meewerken en dat is in deze regio geen vanzelfsprekendheid.) :roll:
M&MgoesUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Opening hotels NW Amerika/Canada

Bericht door M&MgoesUSA »

Afgelopen maand geen enkel hotel tegengekomen dat gesloten was, het was zelfs druk in Jasper ivm wintersport. Maar ook in minder toeristische plaatsen alle hotels gewoon open. Dit was omgeving Seattle, Whistler, Banff, Jasper, etc tot Las Vegas. Wij hebben alles op bonnefooi gedaan behalve Seattle, Whistler en Las Vegas.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

In mei was destijds in St. Mary alleen de camping in het park open. Ook veel restaurants waren nog gesloten. Met hotels heb ik geen ervaring.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Ik vermoed dat het voor de accommodaties in St Mary pas interessant wordt om open te gaan rond de opening van The Going To The Sun Road. Aan de westkant van Galcier N.P. en zeker in Kalispell denk ik niet dat je veel moeite hebt om onderdak te vinden. Dat geldt waarschijnlijk ook voor de meeste andere plaatsen.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Bedankt, ga ik wat verder kijken en bij mooi weer evt.de camping :thumbup:
Ik zoek in de buurt van St. Mary wat de mogelijkheden zijn komend van West Glacier onderlangs richting St.Mary
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer