Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voorstellen: Coco BB
Voorstellen: Coco BB
Lees al een tijd mee en heb veel tips gelezen (en meegenomen) voor onze (mijn man en ik) west-Amerika reis in september 2014.
In oktober 2015 voor het eerst meegedaan met DV Lottery en we zijn nu toch wel heel benieuwd of we erbij zitten dinsdag. Ik lees graag de ervaringen en besloot me dus maar aan te melden!
In oktober 2015 voor het eerst meegedaan met DV Lottery en we zijn nu toch wel heel benieuwd of we erbij zitten dinsdag. Ik lees graag de ervaringen en besloot me dus maar aan te melden!
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Voorstellen: Coco BB
Hallo en welkom op het forum.
Ik krijg de indruk dat jullie willen emigreren naar Amerika.
Hier op het forum zijn veel mensen met dezelfde wens en ook mensen die de grote stap al gemaakt hebben. Spannend hoor, die uitslag van de loterij.
Ik krijg de indruk dat jullie willen emigreren naar Amerika.

Hier op het forum zijn veel mensen met dezelfde wens en ook mensen die de grote stap al gemaakt hebben. Spannend hoor, die uitslag van de loterij.
Re: Voorstellen: Coco BB
Dankjewel! Ja, die indruk heb je goed
Helaas heb je buiten de DV Lottery niet echt mogelijkheden, dus we wachten het af.

Helaas heb je buiten de DV Lottery niet echt mogelijkheden, dus we wachten het af.