Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas (computerspel) - deel VI

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Anonymous123

Re: MyVegas (computerspel) - deel VI

Bericht door Anonymous123 »

Pipo Chris schreef:Bij mij blijft hij ook op 1 account hangen. Ik probeer het later nog wel een keer.

Op dit moment ondervind ik nog steeds problemen op 1 account.
Apart blijft dat de 2 andere account's die ik heb voor 2 andere personen werken wel op dezelfde computer.

Ben nu aan het praten met Playstudios hoe we dit kunnen laten werken en wie mijn missende LP's gaat betalen :clap: :wink:
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Hier ook nog steeds geen verbinding.

De mobile app heb ik intussen opnieuw geinstalleerd en die werkte heel even, maar hangt nu ook weer. De andere twee apps werken wel gewoon. De Konami wil nog wel eens uitvallen tijdens het opstarten, maar als hij er door is blijft hij wel werken.
Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

Hier inderdaad ook hetzelfde probleem nog steeds.
Ook de app doet nu raar qua verbinding, waar die meestal geen verbinding kan maken en als die dan verbinding maakt dan is die weer uitgelogd en moet ik dus opnieuw aanmelden.
Blackjack doet het wel normaal!

Weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar het account die ik voor mijn schoonmoeder had aangemaakt was geblokkeerd, maar nu gelukkig niet meer door 1 goede naam bij een foto te plakken! Even foto opgezocht op mijn account! Overige 3 foto's trouwens overgeslagen, toen deed die het nog steeds niet, maar na een half uur kon ik gewoon weer inloggen. :thumbup: :thumbup:
martin484
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door martin484 »

Beste MYVegas spelers,

Ik heb een vraag over het spel MyVegas, een vraag die ongetwijfeld veel vaker is gesteld maar net als je de antwoorden daarop nodig hebt kan je ze niet vinden :oops:

Ik en mijn vriendin spelen dit spel, we hebben beide genoeg voor 2 kaarten van Circus du Soleil "KA". Ik was hard op weg om te proberen om zelf genoeg bij elkaar te krijgen voor 2 kaarten (80.000) maar dat ga ik denk ik niet redden.

Hoe kunnen we dit nu het beste aanpakken, onze vraag/probleem zit hem in het naast elkaar zitten bij de show, dit willen we uiteraard en hoe moet je dan met 2 verschillende accounts dit regelen?
Martin
Dave_m
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Dave_m »

Wij hebben per account 1 kaart van KA geredeemed. Ik heb een account en mijn vriendin heeft er 1.
We hebben tegelijk geboekt en zitten zonder iets extra te doen al langs elkaar. Ik zou eerst dus op beide accounts je reward redeemen en dan samen gaan boeken en kijken of je langs elkaar komt te zitten.
Als je niet langs elkaar zit kun je naar hun bellen om toch 2 plaatsen langs elkaar te krijgen.
BorL
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door BorL »

Ik heb ook op twee accounts een kaartje voor KA besteld,
toevallig al naast elkaar.
ivm omzetten van onze route heb ik mlife gemaild of ze wellicht de datum wilden aanpassen.
Was geen enkel probleem, binnen 24 uur antwoord en een nieuwe bevestiging zonder exta kosten.
Prima klantenservice dus, gewoon even mailen mochten jullie niet naast elkaar zitten :)
Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time.

2024 Alaska & Yukon, 2023 NorthEast & Canada, 2022 NorthWest, 2021 NYCitytrip, 2018 Coast to Coast, 2016 California, Arizona, Utah, Nevada, 2015 Florida
martin484
Amerikafan

Bericht door martin484 »

Bedankt Dave en BorL voor jullie reacties.
Dan gaan wij het ook op die manier doen en hopen dat we dan ook automatisch al naast elkaar zitten.
Indien niet dan zal ik zoals BorL al aangaf even e-mailen.
Martin
Tin_cricket
Amerikafan

Bericht door Tin_cricket »

@BorL: welk e-mailadres heb je hiervoor gebruikt?
martin484
Amerikafan

Bericht door martin484 »

Hoi Myvegas spelers,

Zojuist is het gelukt om 2 kaarten te krijgen voor Circus du Soleil "KA" en we zitten ook nog naast elkaar :-), bedankt BorL en Dave voor de tips hier om dit voor elkaar te krijgen :-)

Ik heb nu een e-mail met bevestiging gekregen dat het geboekt is, is dit het ook? Zijn we nu klaar? Is het nu een kwestie van een printje meenemen en we kunnen bij de show zitten?

Ik stel mijn vraag omdat er tijdens het boeken een optie stond (was ook de enige keuze) "will call" , wat houd dit in? Moet ik iets telefonisch bevestigen? Lijkt me niet toch....(aangezien ik een bevestiging per mail kreeg).
Martin
marieke van oorschot
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door marieke van oorschot »

Hoi, je moet je bevestiging meenemen naar de ticketbox bij het theater. Daar moet je je kaartjes ophalen. Will call betekent dat je zelf de kaarten ophaalt bij de bosoffice. Ik dacht dat je dat al een paar dagen van te voren kan doen, maar in ieder geval op de dag zelf.
Loves Vegas!
martin484
Amerikafan

Bericht door martin484 »

Bedankt Marieke voor je antwoord! Helemaal duidelijk :-)
Martin
BorL
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door BorL »

@Tim_cricket: ik heb gemaild naar comments@mlife.com maar kreeg een reply van roomreservations@mgmresorts.com,
zij hebben mij verder geholpen.
Will call is inderdaad tickets ophalen bij de box office. Vaak tot 16u op de dag zelf, kan ook eerder, weet niet hoe ver van te voren helaas
Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time.

2024 Alaska & Yukon, 2023 NorthEast & Canada, 2022 NorthWest, 2021 NYCitytrip, 2018 Coast to Coast, 2016 California, Arizona, Utah, Nevada, 2015 Florida
Inyaro
Amerikafan

Bericht door Inyaro »

volgens de site:

MGM Ka BOX OFFICE HOURS
Saturday - Wednesday 10:00am - 10:00pm
Thursday - Friday 10:00am - 5:00pm

Komt mooi uit voor ons. Wij komen laat woensdagnamiddag toe vanuit Death Valley en kunnen dus vlak voor de show onze tickets ophalen. :thumbup:

Overigens staat op 1 account een reward nog steeds onder 'not redeemed' terwijl we 'm vast en zeker geredeemed hebben.
Dit terwijl op de 'Itinerary' pdf alles in orde is.
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Volgens mij moeten ze voor 16 u omdat ze anders weer in de verkoop gaan.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Inyaro
Amerikafan

Bericht door Inyaro »

Wij hebben 2 keer een standard companion ticket genomen.
(we zijn trouwens met 4 personen en kunnen slechts met 2 accounts spelen.)
Op deze manier betaal je dus 50% van de prijs per ticket als je de reward redeemed.

Ik geloof nooit dat ze onze (met dus 50% korting) reeds BETAALDE tickets zomaar terug in de verkoop gooien.

Iets anders:
Bij ons zijn de 'Two lunch buffet Pass' rewards van Aria verdwenen bij beide accounts...net als we er wilden kopen.
Staan ze er bij iemand nog?
OpreismetCo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door OpreismetCo »

De Aria buffetten (2x lunch) zijn bij mij ook verdwenenen. Had er vorige week bijna 1 te pakken, maar blijkbaar te langzaam met het invullen van mijn e-mailadres. Erg jammer dat ze nu weg zijn, zou er een kans zijn dat ze terugkomen?
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

De aria buffetten zijn er nog steeds maar zijn enkel nog te zien bij mensen die chips gekocht hebben. Ze zijn trouwens ook in prijs gestegen.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Hoeveel zijn ze nu dan?
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

93.600 lp voor de 2 aria lunch buffetten.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Komt mooi uit voor ons. Wij komen laat woensdagnamiddag toe vanuit Death Valley en kunnen dus vlak voor de show onze tickets ophalen. :thumbup:
SuzieQ schreef:Volgens mij moeten ze voor 16 u omdat ze anders weer in de verkoop gaan.
Ik moest ze idd in 2013 ook vóór 16:00 ophalen. Ik zou daar niet vlak voor de show mee aankomen. Volgens mij zit er wel verschil tussen MyVegas tickets en betaalde tickets.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer