Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2
Geen idee, zal wel rond de € 700,- zijn? Maar dan wacht je op de Werelddealweken of andere aanbiedingen van KLM en dan valt het misschien wel mee.
He jammerleopold1964 schreef:VIa connections vorige week geboekt. BRU - NEW YORK met Brussels Airlines... 335 euro per persoon retour. Goedkoopste wat ik New York ooit geboekt heb. Reis is wel pas volgend jaar van 27/02/17 tem 06/03/17

- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Het gaat inderdaad nog steeds heel slecht met Air Berlin.pollyblue schreef:Ik twijfel: Volgend jaar einde maart naar Miami. Rechtstreeks via Dusseldorf, met AIr Berlin. Heel mooie prijs, maar de maatschappij zit blijkbaar in niet zo'n goede papieren. Dat is blijkbaar al een aantal jaren het geval. Wat moet ik doen?

http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/c ... -over-2015
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ze gaan trouwens 3 x per week vliegen met een A330-200. (business class, Economy plus én economy)Vito schreef:Geen idee, zal wel rond de € 700,- zijn? Maar dan wacht je op de Werelddealweken of andere aanbiedingen van KLM en dan valt het misschien wel mee.
Edit: zag later dat er ook al een topic voor was aangemaakt....
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
-
- Amerika-expert
Pfff .. Dat. klinkt niet echt veelbelovend, Harry. Denk dat ik gauw mijn tickets maar annuleer. Hoewel het met KLM ook niet echt geweldig gaat 

-
- Amerika-expert
Vraagje: zijn er brokers waar je meteen via de site stoelen kunt vastleggen?
Ik vraag dit omdat wij perse meer beenruimte willen. Ik heb wel de boeking via AB maar gezien de berichtgeving lijkt het beter om mét ticketverzekering te boeken. En hoe raar ook: die kun je zelf niet los boeken, maar alleen via een broker
Ik had al een aantal proefboekingen gemaakt via tix, Expedia en nog eentje maar daar kan het allemaal niet.
Ik vraag dit omdat wij perse meer beenruimte willen. Ik heb wel de boeking via AB maar gezien de berichtgeving lijkt het beter om mét ticketverzekering te boeken. En hoe raar ook: die kun je zelf niet los boeken, maar alleen via een broker

Ik had al een aantal proefboekingen gemaakt via tix, Expedia en nog eentje maar daar kan het allemaal niet.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Holladiee! Superprijzen in het hoogseizoen!
Voor de New England liefhebbers: vanaf Dusseldorf airport of Bahnhof met één stop (Atlanta of Frankfurt) naar Boston in juli met Lufthansa voor €349.-. Te boeken bij www.flugladen.de
Voor de Florida liefhebbers: met Delta vanaf Stuttgart (jaja, ff rijden...) naar Miami met één stop (Atlanta) voor €308/315/349/354 inclusief één nacht hotel! Wij hebben in elk geval geboekt voor 19 juli! Te boeken in de combinatie vlucht+hotel(+evt autohuur) bij Expedia.de
A3
Voor de New England liefhebbers: vanaf Dusseldorf airport of Bahnhof met één stop (Atlanta of Frankfurt) naar Boston in juli met Lufthansa voor €349.-. Te boeken bij www.flugladen.de
Voor de Florida liefhebbers: met Delta vanaf Stuttgart (jaja, ff rijden...) naar Miami met één stop (Atlanta) voor €308/315/349/354 inclusief één nacht hotel! Wij hebben in elk geval geboekt voor 19 juli! Te boeken in de combinatie vlucht+hotel(+evt autohuur) bij Expedia.de
A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15

Mogen we weer een heerlijk reisverslag verwachten?
Ik hoop het wel, je schrijft zo leuk.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Gisteren vliegtickets geboekt voor een reis naar New York. Rechstreekse vlucht (Delta) van Brussel naar JFK in de maand februari/maart 2017. Prijs 335 euro pp via Orbitz. Was een beetje huiverig om via Orbitz te boeken maar meteen na aanschaf de tickets bij Delta gecheckt en het ziet er allemaal netjes uit.
Orbitz, moederbedrijf van oa Ebookers, is onlangs overgenomen door Expedia.
Hier ook via Orbitz, Delta 21-8 t/m 27-8 weekje New York vanaf Brussel, € 350,- pp 

Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Weet niet of het voor iemand interessant is, maar zag zojuist goed geprijsde tickets richting de Oostkust begin september vanuit Dusseldorf met Delta / KLM met 1 stop.
Bijv. Dusseldorf - Boston voor 394 euro - http://goo.gl/tJII9m met de data valt wel enigszins te spelen.

Op de website staat tevens dat je nog 20 euro korting krijgt met code pinksteren, zou betekenen dat je de boekingskosten er zo ongeveer weer uit hebt.
Bijv. Dusseldorf - Boston voor 394 euro - http://goo.gl/tJII9m met de data valt wel enigszins te spelen.

Op de website staat tevens dat je nog 20 euro korting krijgt met code pinksteren, zou betekenen dat je de boekingskosten er zo ongeveer weer uit hebt.
Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
Iemand ervaring met tickets naar bijv. Las Vegas voor half augustus(14 tm 20)?
Misschien dat wij nog een weekje die kant op willen, maar de prijzen nu zijn niet echt gezellig.
Misschien dat wij nog een weekje die kant op willen, maar de prijzen nu zijn niet echt gezellig.
-
- Amerikafan
Hoe flexibel ben je en wil je per se een directe vlucht?
Reisgeschiedenis:
Direct niet echt mogelijk vanuit Nederland, maar nee helaas niet flexibel(hoogstens een dag korter)!
Maar desnoods via Brussel of Dusseldorf.
Maar desnoods via Brussel of Dusseldorf.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Moet je met wat geduld voor ongeveer 550 kunnen vinden.
Ik zit zelf op te letten voor oktober, en de laagstetot nu toe zijn 514.
Ik zit zelf op te letten voor oktober, en de laagstetot nu toe zijn 514.
-
- Amerikafan
Ondanks dat het hoogseizoen is, moeten de prijzen inderdaad nog wel wat lager kunnen dan de prijzen die ik nu vind (1000+ euro). Al blijft het wel een kwestie van gokken.
Als je creatief wilt doen en het niet erg vindt om een aantal keren over te stappen, dan zijn er vanaf Oslo / Copenhagen wel goedkope opties al te vinden
http://goo.gl/flights/sdGk
Maar mijn conclusie nu zou zijn, nog even afwachten en kijken of er in de komende weken nog een United ticket sale voorbij komt.
Als je creatief wilt doen en het niet erg vindt om een aantal keren over te stappen, dan zijn er vanaf Oslo / Copenhagen wel goedkope opties al te vinden

Maar mijn conclusie nu zou zijn, nog even afwachten en kijken of er in de komende weken nog een United ticket sale voorbij komt.
Reisgeschiedenis:
Ik ben op dit moment wat aan het rondkijken voor tickets naar de VS voor volgend jaar april/mei/juni. De bedoeling is om in april te vliegen op Washington en een week of zeven later (mei/juni) vanuit Los Angeles weer terug naar Europa. Ik hou de prijzen nu alvast wat in de gaten, maar het valt me op dat het erop lijkt dat ik beter losse tickets per vlucht kan boeken in plaats van een retour. Heb ik dit juist?
Voorbeeld is dat een retour in februari/maart 2017 op dit moment 738 euro kost bij Icelaind air. Terwijl als ik los koop en in februari heen vlieg 313 euro (Iceland Air) betaal voor heen en slechts 188 (Norwegian Air) terug als ik los boek. Scheelt ruim 200 euro.
Voorbeeld is dat een retour in februari/maart 2017 op dit moment 738 euro kost bij Icelaind air. Terwijl als ik los koop en in februari heen vlieg 313 euro (Iceland Air) betaal voor heen en slechts 188 (Norwegian Air) terug als ik los boek. Scheelt ruim 200 euro.
Iemand enig idee wat de prijzen zijn richting Florida tijdens de kerstvakantie?
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerika-expert
Suzie, je kunt toch zelf prima een zoekopdracht doen via Chaser, Momondo of Skyscanner? Dan weet je het zo.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19796 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties