Helaas weer niet. Ik zat nog even te twijfelen om het morgenochtend pas te checken. Kon ik er nog een nachtje over dromen. Maar ik kon het toch niet laten. Blijft toch iedere keer een teleurstelling
Voor degene die nog moeten checken......evengoed heel veel succes!!
Hier is het ook eindelijk gelukt, en wederom allebei niet. Maar goed, wij hebben een greencard procedure lopen, dus er van uit gaand dat dat allemaal goed kan er beter iemand anders winnen. Ik hoop dat we hier weer eens een winnaar hebben!
Neil mcauly schreef:Hier al 1 not selected (ikke ) en 1 (mijn vrouw) die telkens terug de melding krijgt dat haar ingevoerde gegevens niet kloppen en dat we de ingevoerde gegevens moeten controleren Hebben deze al talloze keren nagekeken en gecontroleerd en deze kloppen wel.
Hebben niets verkeerd opgeschreven want heb een screenshot genomen van onze inschrijving dus daar kan het niet aan liggen.
Iemand nog deze melding??
Ik moet onze entries nog checken. Maar dat doen we vanavond pas, als we het samen kunnen doen.
Kwestie van ofwel samen eens goed te vloeken ofwel samen een gat in de lucht te springen!
Vandaag kan ik dus nog eventjes verder dromen
For Neil McAuly en Andante:
Ik vond de volgende informatie, voor jullie van belang ?
Some people experience problems when they try to complete the Enter Entrant Information page.
They enter their Entrant Confirmation Number correctly, but get an error message that the 'information entered is not valid'.
The reason is that some characters in the Confirmation Number can be confusing.
The most common problems are similarities between:
- the number 0 and the letter O
- the number 1 and the letter I
- the number 6 and the letter G
- the number 8 and the letter B
So if you got this error message, go back to the Visa Lottery website and enter your information again with the above in mind.
Een idee om even te kijken of dit mogelijk de oorzaak kan zijn ?
P.S. Bovenstaande info komt van de US State Dep.
Laatst gewijzigd door USInsider op 04 mei 2016, 18:42, 3 keer totaal gewijzigd.
Zoals Hemmie al zegt is het best mogelijk dat het niet vinden van je conf. number in het systeem best kan betekenen dat je bij de gelukkigen bent (al wil ik je natuurlijk niet te veel hoop geven), gezien de situatie vorig jaar. Ik weet bovendien ook niet of er al mensen zijn die wel het goede nieuws hebben gekregen (op andere fora/andere landen)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.