Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV 2017: Slow Chat
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: DV 2017: Slow Chat
Voor mij was het trouwens poging vijf. De eerste jaren wilde ik echt per se emigreren. Nu doe ik gewoon mee en als ik dan onverwacht win, kijk ik wel of het in mijn plannen past.
- koenkamphuys
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Bij het inschrijven kopieer ik de gegevens en plak ze in een tekstbestandje. Die kan ik nu weer gebruiken om te kopiëren en plakken in het formulier om je status te checken.USInsider schreef: and enter your information again with the above in mind.
Niet dat het helpt: weer geen prijs in de Amerika-loterij.

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Ook mijn vrouwtje deze keer not selected. Lukte vandaag wel met dezelfde gegevens maar jammer genoeg geen positieve boodschap.
Jammer.
Jammer.
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij zijn er ook niet bij ...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Hier ook 2x niets....was de 6e keer.
Wij zijn er ook niet bij, maar ja niet geschoten is altijd mis toch 

Gegeven een winkans van 2% en een totaal (snel geteld) deelnemers op het forum van 86, is er slechts een kans van 17.5% dat er niemand op het forum wint, lijkt me erg onwaarschijnlijk... Al zijn de forumleden de laatste jaren niet echt succesvol.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hier helaas ook niets.
Maar gelukkig is onze greencard procedure gestart. Dus wie weet....
Maar gelukkig is onze greencard procedure gestart. Dus wie weet....
vanhofwegen.wordpress.com
vanhofwegen1.wordpress.com
vanhofwegen1.wordpress.com
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ook wij voegen ons bij de 'not selected' groep 

Hier ook not selected, dochter ook niet.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 22
- Contacteer:
Allebei 'Not selected'... Dit was poging 3+4...
Dubbel nee, 4e poging.
-
- Amerika-ontdekker
Hier ook weer niet. Met net een nieuwe baan en volgende maand een nieuw huis was dit jaar ook geen goed jaar om te winnen, dus op naar de volgende keer.
Hier ook weer "not selected". Helaas, het was de derde keer. Zou een mooi drie keer is scheepsrecht zijn maar helaas. Ik ben heel bang dat hoe langer het duurt hoe lastiger het wordt om te vertrekken (al ga ik wel uiteraard). De afgelopen drie jaar zouden perfect zijn geweest. Valt me trouwens op hoeveel mensen ik spreek die de eerste keer al gelijk prijs hebben. Je gaat je bijna afvragen of je niet iets fout doet...
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hier ook 2x niets, was 3e keer deelname.
Onze blog vanuit Vancouver (reisverslagen van Toronto, Ottawa, Florida, NYC, Washington DC, The Big Island of Hawaii, Rockies,...) - http://ingeenmanuincanada.blogspot.com
Reisverslag van Oost-Canada in 2009 - http://ingeenmanuincanada.reislogger.nl
Reisverslag van Oost-Canada in 2009 - http://ingeenmanuincanada.reislogger.nl
-
- Amerikafan
Dat herken ik wel. Toch laat het leven zich moeilijk voorspellen, dus blijf ik meedoen. Als ik dit keer had gewonnen, was het een hele lastige beslissing geweest, maar had ik de kans voorbij laten gaan? Ik betwijfel het.Dexstar schreef:Ik ben heel bang dat hoe langer het duurt hoe lastiger het wordt om te vertrekken (al ga ik wel uiteraard). De afgelopen drie jaar zouden perfect zijn geweest.
Helemaal mee eens. Ik pak de kans ook sowieso, anders had ik ook niet meegedaan. Ik weet alleen uit afgelopen jaren dat er geen enkele drempel was om te emigreren mocht ik ingeloot worden. En ik zou kunnen verwachten dat er in de komende jaren iets meer geregeld of gedaan moet worden, dat is het. In de regel had het voor mij veel makkelijker geweest als het al had mogen gebeuren zeg maar...Dat herken ik wel. Toch laat het leven zich moeilijk voorspellen, dus blijf ik meedoen. Als ik dit keer had gewonnen, was het een hele lastige beslissing geweest, maar had ik de kans voorbij laten gaan? Ik betwijfel het.
-
- Amerikafan
Het is ook maar een loterij. Ik kan me voorstellen dat als de emigratiewens sterk genoeg is, mensen zich daar toch op instellen, maar dat is ook niet gezond.
Als je het louter hebt over de loterij dan heb ik die discussie (positief) wel vaker gehad. Een tijdje geleden ben ik noodgedwongen terug naar NL verhuist na eerder in New York te hebben gewoond. Als het aan mij lag kon ik niet snel genoeg terug. De vraag die je je dan moet stellen is of je in een "wacht" periode terecht moet komen waarbij je besluit geen of minder carrière te ambiëren, een huis te kopen of andere belangrijke beslissingen in NL te maken omdat je uiteindelijk toch wel weer terug naar de VS gaat (als alles goed gaat). Het vervelende is dat dat wel eens tien jaar of langer kan gaan duren als je pech hebt (uitgaande van de loterij alleen). Ik kan je vertellen dat een "wacht" periode instellen niet gezond is, als je dat bedoeltHet is ook maar een loterij. Ik kan me voorstellen dat als de emigratiewens sterk genoeg is, mensen zich daar toch op instellen, maar dat is ook niet gezond.

-
- Amerikafan
Precies, als je puur op de loterij afgaat is mijn punt. De kans varieert tussen de 1 en 3% volgens mij voor Benelux-deelnemers. Beter dan de staatsloterij, maar niet iets om zaken als carrière en relaties op te plannen. Dat bedoel ik met niet gezond, dat ken ik zelf zeker ook.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht