Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Hasna: Rondreis 24 dagen met Baby 13 maanden
Reis Hasna: Rondreis 24 dagen met Baby 13 maanden
Beste mensen,
Mijn man en ik reizen voor het eerst met onze baby naar Amerika.
We hebben onze tickets reeds geboekt en we vliegen heen en terug van Brussel naar San Francisco op 23/8 tot 16/9.
We gaan een auto huren na aankomst in San Francisco.
Onderaan onze route.
Kunnen jullie laten weten of dit een haalbare route is met een baby?
Zijn er zaken die we best niet doen met baby?
De laatste dagen willen we de kustlijn doen en het wat rustiger aan doen.
We willen vooral de hoogtepunten zien, maar niet rushen van hier naar daar.
Is het nodig om alle hotels/airbnb op voorhand te boeken of kunnen we ter plaatse nog 'deals' doen.
Als er nog tips/suggesties zijn, dan hoor ik ze graag.
Dit is onze route.
23/8di vertrek Brussel-aankomst San Francisco
24/8wo San Francisco
25/8don San Francisco
26/8vrij San Francisco-Lake Tahoe (3.30u rijden)
27/8zat Lake Tahoe
28/8zon Lake Tahoe –Yosemite (4.45u rijden)
29/8maa Yosemite
30/8din Yosemite
31/8woe Yosemite –Three rivers (3.30u rijden) (Sequia National park)
1/9don Three rivers- Las Vegas (6u rijden)
2/9vrij Las Vegas- Zion (2.30u rijden)
3/9zat Zion
4/9zon Zion- Bryce (1.25u rijden)
5/9maa Bryce
6/9din Bryce- page/ lake powell/Antelope canyon (2.30u rijden)
7/9woe Page/lake powell -Grand canyon (2.25u rijden)
8/9don Grand Canyon
9/9vrij Grand Canyon naar Kingman ( 2.40u rijden)
10/9zat kingman- Joshua tree- palm springs (4u rijden)
11/9zon Palm springs- LA (2.21u rijden)
12/9maa La- Santa Monica- Santa Barbara- Pismo Beach (3u rijden)
13/9din Pismo Beach- Monterey (2.37u rijden)
14/9woe Monterey
15/9do Monterey- San Francisco (2.10u rijden) nabij luchthaven hotel
16/9vrij vertrek San Francisco- Brussel
alvast bedankt voor de info
Mijn man en ik reizen voor het eerst met onze baby naar Amerika.
We hebben onze tickets reeds geboekt en we vliegen heen en terug van Brussel naar San Francisco op 23/8 tot 16/9.
We gaan een auto huren na aankomst in San Francisco.
Onderaan onze route.
Kunnen jullie laten weten of dit een haalbare route is met een baby?
Zijn er zaken die we best niet doen met baby?
De laatste dagen willen we de kustlijn doen en het wat rustiger aan doen.
We willen vooral de hoogtepunten zien, maar niet rushen van hier naar daar.
Is het nodig om alle hotels/airbnb op voorhand te boeken of kunnen we ter plaatse nog 'deals' doen.
Als er nog tips/suggesties zijn, dan hoor ik ze graag.
Dit is onze route.
23/8di vertrek Brussel-aankomst San Francisco
24/8wo San Francisco
25/8don San Francisco
26/8vrij San Francisco-Lake Tahoe (3.30u rijden)
27/8zat Lake Tahoe
28/8zon Lake Tahoe –Yosemite (4.45u rijden)
29/8maa Yosemite
30/8din Yosemite
31/8woe Yosemite –Three rivers (3.30u rijden) (Sequia National park)
1/9don Three rivers- Las Vegas (6u rijden)
2/9vrij Las Vegas- Zion (2.30u rijden)
3/9zat Zion
4/9zon Zion- Bryce (1.25u rijden)
5/9maa Bryce
6/9din Bryce- page/ lake powell/Antelope canyon (2.30u rijden)
7/9woe Page/lake powell -Grand canyon (2.25u rijden)
8/9don Grand Canyon
9/9vrij Grand Canyon naar Kingman ( 2.40u rijden)
10/9zat kingman- Joshua tree- palm springs (4u rijden)
11/9zon Palm springs- LA (2.21u rijden)
12/9maa La- Santa Monica- Santa Barbara- Pismo Beach (3u rijden)
13/9din Pismo Beach- Monterey (2.37u rijden)
14/9woe Monterey
15/9do Monterey- San Francisco (2.10u rijden) nabij luchthaven hotel
16/9vrij vertrek San Francisco- Brussel
alvast bedankt voor de info
Re: Rondreis 24 dagen met Baby 13 maanden
Hoi,
Wij willen volgend jaar ook 3-4 weken met een baby van 13 maanden gaan reizen dus ik volg je topic even.
Wat mij belangrijk lijkt voor je kleine is toch een min of meer structuur en niet te lange autoritten (de baby ziet bij wakker worden immers alleen maar een rugleuning). Daarnaast ben ik benieuwd hoe je het gaat doen met een buggy, autostoel en dergelijke. Omdat je baby nog gratis vliegt heb je geen autostoel in het vliegtuig natuurlijk.
Aan de andere kant:
Wij willen volgend jaar ook 3-4 weken met een baby van 13 maanden gaan reizen dus ik volg je topic even.
Wat mij belangrijk lijkt voor je kleine is toch een min of meer structuur en niet te lange autoritten (de baby ziet bij wakker worden immers alleen maar een rugleuning). Daarnaast ben ik benieuwd hoe je het gaat doen met een buggy, autostoel en dergelijke. Omdat je baby nog gratis vliegt heb je geen autostoel in het vliegtuig natuurlijk.
Aan de andere kant:
Huur je hier een autostoel bij? Je kunt niet even met je baby los in de auto een Wallmart gaan zoeken lijkt me?We gaan een auto huren na aankomst in San Francisco.
Re: Rondreis 24 dagen met Baby 13 maanden
Hallo,
Klopt we gaan inderdaad een autostoel huren, kost maximum 70 eur voor 3 weken.
Verder nemen we een plooibuggy mee en een draagzak van stokke ( best wel stevig) en de baby gaat op de schoot mee in het vliegtuig, dus dat wordt spannend!
Klopt we gaan inderdaad een autostoel huren, kost maximum 70 eur voor 3 weken.
Verder nemen we een plooibuggy mee en een draagzak van stokke ( best wel stevig) en de baby gaat op de schoot mee in het vliegtuig, dus dat wordt spannend!
Re: Reis Hasna: Rondreis 24 dagen met Baby 13 maanden
Hier zullen we het ook op die manier doen denk ik.
Inderdaad een goede draagzak op de rug, zeker op die leeftijd geen draagdoek meer. Als ze goed kunnen zitten kunnen ze rondkijken. Alleen qua tijd even rekening houden natuurlijk, maar je gaat toch niet 4 uur achter elkaar lopen met een baby op je rug.
Daarnaast willen wij inderdaad t.z.t. ook een paraplu buggy (niet een van 20 euro) aanschaffen als ze het lopen of dragen even beu zijn.
Inderdaad een goede draagzak op de rug, zeker op die leeftijd geen draagdoek meer. Als ze goed kunnen zitten kunnen ze rondkijken. Alleen qua tijd even rekening houden natuurlijk, maar je gaat toch niet 4 uur achter elkaar lopen met een baby op je rug.
Daarnaast willen wij inderdaad t.z.t. ook een paraplu buggy (niet een van 20 euro) aanschaffen als ze het lopen of dragen even beu zijn.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij gaan in juni met onze zoon van 16 maanden. Wij reizen met een camper en nemen een autostoel (romer eclips) mee.
ik heb voor hem een eigen stoel geboekt in het vliegtuig.De autostoel kan met een tweepunts gordel worden vast gezet, dus daar kan hij in het vliegtuig in zitten.
Verder nemen wij een buggy en rugdrager mee.
ik heb voor hem een eigen stoel geboekt in het vliegtuig.De autostoel kan met een tweepunts gordel worden vast gezet, dus daar kan hij in het vliegtuig in zitten.
Verder nemen wij een buggy en rugdrager mee.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooie route! En voor het grootste deel goed te doen. Ik vind alleen de tijd voor Sequoia veel te kort. Je hebt niet eens een volle dag en bovendien heb je zowel daarvoor als daarna een lange rijdag. Je noemt zelf 3,5 uur, van Yosemite naar Three Rivers, maar dat is de rechtstreekse route, niet de route door het park.
Ik zou een keuze maken tussen Sequoia en Lake Tahoe. Mijn voorkeur zou dan uitgaan naar Sequoia. Het is dan het mooiste om vanuit SF eerst naar Sequoia te gaan, en dan naar Yosemite. Je kunt dan van Yosemite via de Tioga Pass en Death Valley naar Las Vegas rijden.
Voor de Grand Canyon kun je het best eens kijken wat je daar wilt doen; misschien is een volle dag niet nodig. Je zou in plaats daarvan een volle dag Page kunnen nemen.
Wat zijn jullie plannen in LA? Je hebt er nu eigenlijk geen tijd, dus je zou ook kunnen overwegen om het helemaal over te slaan en bijvoorbeeld naar Santa Barbara te rijden.
Ik zou zeker zo hier en daar wat vastleggen. Zeker als je niet te ver van de parken wilt zitten.
Marianne
Ik zou een keuze maken tussen Sequoia en Lake Tahoe. Mijn voorkeur zou dan uitgaan naar Sequoia. Het is dan het mooiste om vanuit SF eerst naar Sequoia te gaan, en dan naar Yosemite. Je kunt dan van Yosemite via de Tioga Pass en Death Valley naar Las Vegas rijden.
Voor de Grand Canyon kun je het best eens kijken wat je daar wilt doen; misschien is een volle dag niet nodig. Je zou in plaats daarvan een volle dag Page kunnen nemen.
Wat zijn jullie plannen in LA? Je hebt er nu eigenlijk geen tijd, dus je zou ook kunnen overwegen om het helemaal over te slaan en bijvoorbeeld naar Santa Barbara te rijden.
Ik zou zeker zo hier en daar wat vastleggen. Zeker als je niet te ver van de parken wilt zitten.
Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Ik ben het hier grotendeels mee eens. Sequoia heeft op deze wijze geen zin, je hebt daar onvoldoende tijd voor, terwijl je bvb voor Lake Tahoe wel ruim tijd uittrekt.
Ik zou zowiezo ook kiezen voor de route van Yosemite via de Tioga Pass naar Las Vegas via Death Valley. Of je nu eerst naar Lake Tahoe gaat of toch naar Sequoia lijkt me een keuze, maar beide is wat teveel van het goede.
Verder voorzie je zowel in Bryce als de GC twee nachten, maar in Page niet. Vooral voor de GC lijkt me dit wat zinloos.
De rijtijden via de kustroute zijn ook niet realistisch, daar ga je best wel wat langer over doen.
Ik zou zowiezo ook kiezen voor de route van Yosemite via de Tioga Pass naar Las Vegas via Death Valley. Of je nu eerst naar Lake Tahoe gaat of toch naar Sequoia lijkt me een keuze, maar beide is wat teveel van het goede.
Verder voorzie je zowel in Bryce als de GC twee nachten, maar in Page niet. Vooral voor de GC lijkt me dit wat zinloos.
De rijtijden via de kustroute zijn ook niet realistisch, daar ga je best wel wat langer over doen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Leuk dat jullie zo'n reis gaan maken met jullie baby. Wij hebben zelf ook een baby van 10 maand, maar hebben de stap om zo'n reis te maken met hem nog niet durven zetten en ben dus wel benieuwd naar jullie ervaringen. Toen onze zoon 4 maand was, heeft hij een eerste keer gevlogen, en dat is heel goed meegevallen, mede dankzij het Deryan matrasje dat we bij hadden. Een echte aanrader. Daarop kan je baby platliggen, en zelf heb je dan ook je handen vrij. Onze zoon heeft er in elk geval heerlijk op geslapen. Verder zal je de reis wat moeten afstemmen op het ritme van jullie baby, hangt er vanaf of hij/zij bv goed slaapt in de buggy of draagzak.
Wat de route betreft zou ik eerder de extra dag Bryce weglaten en die voor Page gebruiken. Daar kan je dan wat relaxen bij het water. Bij de Grand Canyon heb je mooie wandelpaden die je gemakkelijk met de buggy kunt doen, bij Bryce is dat toch wat beperkter. Ik zou toch zo veel mogelijk reserveren, behalve op de doorrij-dagen zoals waar je niet in of nabij een bezienswaardigheid overnacht. Als je rechtstreeks reserveert, kan je meestal tot 24u tevoren gratis annuleren.
Wat de route betreft zou ik eerder de extra dag Bryce weglaten en die voor Page gebruiken. Daar kan je dan wat relaxen bij het water. Bij de Grand Canyon heb je mooie wandelpaden die je gemakkelijk met de buggy kunt doen, bij Bryce is dat toch wat beperkter. Ik zou toch zo veel mogelijk reserveren, behalve op de doorrij-dagen zoals waar je niet in of nabij een bezienswaardigheid overnacht. Als je rechtstreeks reserveert, kan je meestal tot 24u tevoren gratis annuleren.
-
- Amerika-expert
Ik wil iedereen die met een baby vliegt aanraden om een CARES harness te kopen/lenen. Zeker als de baby op schoot reist is het veel veiliger om hem/haar in de CARES te doen.
Heel heftige turbulentie komt gelukkig niet zo heel vaak voor, maar als het gebeurt terwijl je je baby in je armen hebt zal je baby tegen het plafond vliegen. Kijk maar eens naar videos van turbulentie, alles wat niet vast zit vliegt rond in het vliegtuig, inclusief mensen die hun gordel niet om hebben.
(en nee, heb geen aandelen ofzo)
Heel heftige turbulentie komt gelukkig niet zo heel vaak voor, maar als het gebeurt terwijl je je baby in je armen hebt zal je baby tegen het plafond vliegen. Kijk maar eens naar videos van turbulentie, alles wat niet vast zit vliegt rond in het vliegtuig, inclusief mensen die hun gordel niet om hebben.
(en nee, heb geen aandelen ofzo)
@LittlePhoenix, de Cares is toch niet voor op schoot? Overigens vind ik het ook een superding, voor kleintjes die wel op een eigen stoel zitten.
Terug in Texas!
Ga er vantevoren van uit dat je baby de vlucht niet plezierig gaat vinden. Je zult nauwelijks tot geen tijd hebben voor jezelf, en misschien veel moeten rondlopen met een huilende kleine. Dit kan op zo een lange vlucht erg vermoeiend en vervelend zijn - maar als je je er op voorbereidt dat het kan gebeuren zul je denk ik minder stressen.Hasna schreef:Als er nog tips/suggesties zijn, dan hoor ik ze graag.
Dit hoeft natuurlijk niet te gebeuren, en je baby slaapt misschien de hele tijd als een engeltje, en dan hebben jullie (en de mensen die in de buurt van je zitten

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
@LittlePhoenix: Je krijgt voor je baby toch een extra riem. Als je je kind op je schoot het met die riem aan, is er geen problem. Ook met de Deryan niet. Bij ons lag hij gewoon op z'n matrasje met zijn riem aan.
@Hasna: wat je ook nog kan doen is een plaats reserveren op de eerste rij van één van de compartimenten en naar een bassinet vragen. Da's een soort van klein wiegje dat aan de voorwand gemonteerd kan worden. Je baby kan dan platliggen. Je moet er wel naar vragen, want het wordt niet altijd spontaan aangeboden. Op onze huwelijksreis zat er op de rij voor ons een koppel met een baby van 18 maand die de hele nacht op de schoot zat en heel de nacht aan het zeuren/huilen was. Die nacht weinig geslpaen dus. Op de terugvlucht zaten wij op dezelfde plaats en zaten diezelfde mensen opnieuw voor ons, maar deze keer kwam de steward vragen of hij zo'n mandje moest monteren. Die nacht heeft de baby de hele nacht in het mandje geslapen zonder een kik te geven. Eventueel moet je eens op voorhand bellen naar de luchtvaartmaatschappij om dit te reserveren.
@Hasna: wat je ook nog kan doen is een plaats reserveren op de eerste rij van één van de compartimenten en naar een bassinet vragen. Da's een soort van klein wiegje dat aan de voorwand gemonteerd kan worden. Je baby kan dan platliggen. Je moet er wel naar vragen, want het wordt niet altijd spontaan aangeboden. Op onze huwelijksreis zat er op de rij voor ons een koppel met een baby van 18 maand die de hele nacht op de schoot zat en heel de nacht aan het zeuren/huilen was. Die nacht weinig geslpaen dus. Op de terugvlucht zaten wij op dezelfde plaats en zaten diezelfde mensen opnieuw voor ons, maar deze keer kwam de steward vragen of hij zo'n mandje moest monteren. Die nacht heeft de baby de hele nacht in het mandje geslapen zonder een kik te geven. Eventueel moet je eens op voorhand bellen naar de luchtvaartmaatschappij om dit te reserveren.
Als je dreumes al loopt, zorg er dan voor dat de kleine moe is voordat je instapt. Wij hadden ooit een 12 maanden dochter bij ons, die net kon lopen, en niks anders dan dat wilde tijdens de vlucht. Gelukkig hadden we opa en oma bij ons om het af te wisselen, en was het vermakelijk in het gangpad. maar het was wel vermoeiend. En zorg voor een flesje drinken bij het stijgen en dalen, zodat de oren open blijven bij het landen en het dalen.
Ga rijden rond de slaaptijden van je kleintje, meestal slapen de kinderen wel lekker in de auto.
Ik zou wel de overnachtingsplaatsen zoveel mogelijk vast leggen, anders ben je daar onderweg extra tijd mee kwijt.
Nemen jullie een eigen campingbedje mee, of verwacht je dat er overal één staat, of kies je voor twee queensbedden, met bedrekjes o.i.d.?
Je hebt bij de HEMA op dit moment een ministrandsetje, waarbij je alle voorwerpen in elkaar schuift, of koop daar wat.
Een camper lijkt mij overigens wel wat relaxter met kinderen, je hebt alles bij de hand.
Succes met de voorbereidingen.
Ga rijden rond de slaaptijden van je kleintje, meestal slapen de kinderen wel lekker in de auto.
Ik zou wel de overnachtingsplaatsen zoveel mogelijk vast leggen, anders ben je daar onderweg extra tijd mee kwijt.
Nemen jullie een eigen campingbedje mee, of verwacht je dat er overal één staat, of kies je voor twee queensbedden, met bedrekjes o.i.d.?
Je hebt bij de HEMA op dit moment een ministrandsetje, waarbij je alle voorwerpen in elkaar schuift, of koop daar wat.
Een camper lijkt mij overigens wel wat relaxter met kinderen, je hebt alles bij de hand.
Succes met de voorbereidingen.
Die deryan lijkt mij zeer handig. Wij hebben ook al een Deryan Kidder (http://deryanshop.nl/outlet?product_id=111). Weegt 1,1 kilo (zelf gewogen) en is UV bestendig.
Volgens mij pas je inderdaad je hele reis gewoon aan aan het ritme van je kindje.
Wat de belangrijkste dingen zijn om extra uit te zoeken:
-Slaapmogelijkheden vliegtuig (dus ofwel Deryan, ofwel een vliegtuig wiegje)
-Welke kinderwagen neem je mee. De 'grote' kunnen vaak niet mee tot de gate dus een paraplu buggy is dan handiger. Dit kan natuurlijk pas als je kindje zelf kan zitten
-Moet er nog een maxi-cosi of autostoel mee (als ze een eigen vliegtuig stoel hebben) en hoe check je deze in?
-De bekende luiertas maar dan gevuld voor de gehele vlucht
Volgens mij pas je inderdaad je hele reis gewoon aan aan het ritme van je kindje.
Wat de belangrijkste dingen zijn om extra uit te zoeken:
-Slaapmogelijkheden vliegtuig (dus ofwel Deryan, ofwel een vliegtuig wiegje)
-Welke kinderwagen neem je mee. De 'grote' kunnen vaak niet mee tot de gate dus een paraplu buggy is dan handiger. Dit kan natuurlijk pas als je kindje zelf kan zitten
-Moet er nog een maxi-cosi of autostoel mee (als ze een eigen vliegtuig stoel hebben) en hoe check je deze in?
-De bekende luiertas maar dan gevuld voor de gehele vlucht
Marianne[/quote]
@Marianne
Bedankt voor je reactie. Ik vind het moeilijk om te kiezen tussen de beide. Het leek me leuk om na de drukte van San Francisco een beetje tot rust te komen bij Lake Tahoe, kwestie van niet te rushen met de baby, vandaar dat we meer tijd spenderen bij Lake Tahoe en eigenlijk Sequoia gewoon passeren. Death valley vind ik ook een moeilijke, heel warme omgeving, we willen het eigenlijk mijden.
Wat betreft LA, weten we het echt niet. We willen het gezien hebben, maar niet teveel tijd spenderen, maar waarschijnlijk gaan we op 1 dag niet veel kunnen zien.
Marianne[/quote]
@Marianne
Bedankt voor je reactie. Ik vind het moeilijk om te kiezen tussen de beide. Het leek me leuk om na de drukte van San Francisco een beetje tot rust te komen bij Lake Tahoe, kwestie van niet te rushen met de baby, vandaar dat we meer tijd spenderen bij Lake Tahoe en eigenlijk Sequoia gewoon passeren. Death valley vind ik ook een moeilijke, heel warme omgeving, we willen het eigenlijk mijden.
Wat betreft LA, weten we het echt niet. We willen het gezien hebben, maar niet teveel tijd spenderen, maar waarschijnlijk gaan we op 1 dag niet veel kunnen zien.
@Dirkmuis
we hebben ook de Deryan aangeschaft, alleen begrijp ik niet goed hoe dit een mogelijkheid is in het vliegtuig?
onze baby heeft geen eigen stoel, dus in het vliegtuig zal ze gewoon op de schoot moeten slapen.
Het is trouwens niet de eerste keer dat we vliegen met haar, we zijn in april naar Spanje gevlogen.
Ik heb in het reisbureau te horen gekregen dat zo'n basket enkel kan voor baby's onder 6 maanden. Ze hebben me wel geadviseerd om tijdens de check in te vragen naar de seats bij de nooduitgangen.
Wat betreft de buggy, we nemen inderdaad een plooibuggy mee.
we hebben ook de Deryan aangeschaft, alleen begrijp ik niet goed hoe dit een mogelijkheid is in het vliegtuig?
onze baby heeft geen eigen stoel, dus in het vliegtuig zal ze gewoon op de schoot moeten slapen.
Het is trouwens niet de eerste keer dat we vliegen met haar, we zijn in april naar Spanje gevlogen.
Ik heb in het reisbureau te horen gekregen dat zo'n basket enkel kan voor baby's onder 6 maanden. Ze hebben me wel geadviseerd om tijdens de check in te vragen naar de seats bij de nooduitgangen.
Wat betreft de buggy, we nemen inderdaad een plooibuggy mee.
@Koen70
Bedankt voor je tips ivm Bryce/GC en page.
Dus een dagje Bryce weglaten en ene toevoegen bij page, lake powell.
Fijn om te horen dat er bij GC routes zijn die we met de plooibuggy kunnen doen.
We hebben wel een drager mee van Stokke, maar het is inderdaad niet evident om de baby hier 3 a 4 u in te steken.
Ik moet eerlijk zeggen dat we zelfs hier nog niet gewandeld hebben met de stokke drager, mss eerst eens uittesten hier.
Bedankt voor je tips ivm Bryce/GC en page.
Dus een dagje Bryce weglaten en ene toevoegen bij page, lake powell.
Fijn om te horen dat er bij GC routes zijn die we met de plooibuggy kunnen doen.
We hebben wel een drager mee van Stokke, maar het is inderdaad niet evident om de baby hier 3 a 4 u in te steken.
Ik moet eerlijk zeggen dat we zelfs hier nog niet gewandeld hebben met de stokke drager, mss eerst eens uittesten hier.
@marcopstal
Bedankt voor je tips.
Als we de tiogapass nemen dan rijden we niet via three rivers richting vegas maar via een andere kant.( even op google maps gekeken).
als we dan toch sequoia doen, dan moeten we eigenlijk idd eerst Sequoia doen en dan pas Yosemite om dan door te rijden via de tiogapass.
Bedankt voor je tips.
Als we de tiogapass nemen dan rijden we niet via three rivers richting vegas maar via een andere kant.( even op google maps gekeken).
als we dan toch sequoia doen, dan moeten we eigenlijk idd eerst Sequoia doen en dan pas Yosemite om dan door te rijden via de tiogapass.
]Een camper lijkt mij overigens wel wat relaxter met kinderen, je hebt alles bij de hand.
Succes met de voorbereidingen.[/quote
@toetjero
de piste van de camper hebben we eventjes overwogen, maar het is toch niet onze manier van reizen.
wat we wel willen doen, is een combinatie van airbnb en hotels, waardoor we toch kunnen koken en echt kunnen uitrusten tussendoor.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet niet waar je wilt zitten bij Lake Tahoe, maar voor de rust hoef je het niet echt te doen, die kun je ook in Sequoia vinden. Kijk eens naar ons 2006-verslag; toen hebben we zowel Lake Tahoe als Sequoia bezocht. Dan kun je het een beetje vergelijken.Hasna schreef:Het leek me leuk om na de drukte van San Francisco een beetje tot rust te komen bij Lake Tahoe, kwestie van niet te rushen met de baby, vandaar dat we meer tijd spenderen bij Lake Tahoe en eigenlijk Sequoia gewoon passeren.
Daar merk je in de auto helemaal niets van. Je zult ook wel meer warme plaatsen tegen komen in die periode in het zuidwesten.Hasna schreef: Death valley vind ik ook een moeilijke, heel warme omgeving, we willen het eigenlijk mijden.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 918 Weergaves
-
Laatste bericht door WM-USA
-