Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welk pretpark

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
martin484
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Welk pretpark

Bericht door martin484 »

Hoi allemaal,

Wij gaan over een kleine maand naar het zuidwesten, erg veel zin in :-)

Aangezien we er nog nooit zijn geweest willen we zoveel mogelijk meepakken, zo ook 1 pretpark in LA. Nu dachten we eerst aan de Universal Studio's maar aangezien mijn vriendin nu zwanger is (tegen die tijd net iets meer dan 20 weken) vragen we ons af of we dit nog moeten doen. Ze kan immers niet meer overal in. Wat is qua pretpark dan aan te raden, Universal of misschien dat het beter is om naar Disney te gaan? Of aangezien ze niet in veel attracties kan gaan moeten we het helemaal niet doen...

wie heeft er een tip?
Martin
Big_Mo
Amerika-expert

Re: Welk pretpark

Bericht door Big_Mo »

Spit even door het grote "Pretparken" Topic voor advies voor welke pretparken. Denk dat je daar ook meer kans krijgt op een antwoord http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=60191
amboly
Amerikafan

Bericht door amboly »

Ik ben zelf in Universal geweest, omdat we Disney hebben in Parijs en bovendien de Disney in LA niet de "echte" is.

Nu moet ik zeggen dat de attracties in Universal erg veel van hetzelfde zijn: Het zijn allemaal 3D simulators (waar je vriendin denk ik bijna allemaal niet in mag...) De studiotour is aardig, maar niet meer dan dat.

Misschien is Warner Bros wel een leukere optie?
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Ik ben zelf in Universal geweest, omdat we Disney hebben in Parijs en bovendien de Disney in LA niet de "echte" is.
:blink: Ehm, nou... als er toch één park 'de echte' is, dan is het dat in LA wel. Dat is namelijk het oorspronkelijke Disneyland en daarmee dus het eerste Disney-park ter wereld...

Trouwens wel eens met de WB-tip, maar dat is wel echt een studiotour en geen pretpark. Je krijgt wel een goed inkijkje in hoe zo'n studio werkt.
amboly
Amerikafan

Bericht door amboly »

Sorry! Ik bedoel met niet de echte niet de grootste :-).
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Snap ik :D

OT: ik denk dat je, als je voor Disney kiest, wel het beste op de site kan checken welk park de meeste attracties heeft die je als zwangere kan doen. In California Adventure heb je volgens mij wat meer rollercoasters dan in Disneyland en ook de Tower of Terror, dus ik zou denken dat je daar in minder attracties kan dan in Disneyland zelf, maar ik ben alleen in Disneyland geweest en heb er niet zo op gelet. Zou zonde zijn om een combiticket te kopen om er vervolgens achter te komen dat er in CA bijna geen attracties zijn waar je in kunt.
Anneleen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

Ik zou het niet doen, denk ik. Ze zal allicht in een aantal attracties niet in mogen en dan kan je je afvragen of zo'n bezoek wel de moeite waard is en of het niet leuker is om iets anders te doen. Genoeg te zien en te beleven in de regio, dus voor een halfslachtig bezoek aan een pretpark zou ik dan niet kiezen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer