Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Hasna: Rondreis 24 dagen met Baby 13 maanden
Re: Reis Hasna: Rondreis 24 dagen met Baby 13 maanden
Bedoel je dat het te koud is in september aan de kust?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, en niet alleen in september als je erg noordelijk zit. Rond LA is het wel aangenaam denk ik, hoewel je daar ok niet zeker bent van strandweer.
Marianne
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Het hoeft niet perse te koud te zijn, het kan zeker wel prima weer zijn. De pacific is altijd vrij koud trouwens. Maar je hebt ook nog eens kans op oceaanmist die blijft hangen. Dat heb je in de hele Bay Area ook.
Vaak is het hoe zuidelijker hoe warmer.
Vaak is het hoe zuidelijker hoe warmer.
Oh ok bedankt voor de info Psvwally/Marianne
Ik hou er rekening mee.
Ik denk dat ik de dagen aan de kust nog niet boek...
Ik heb daarnet geprobeerd om housekeeping camp vast te leggen. 3 nachten $330, maar er liep iets mis.
Straks nog eens proberen.
Ik hou er rekening mee.
Ik denk dat ik de dagen aan de kust nog niet boek...
Ik heb daarnet geprobeerd om housekeeping camp vast te leggen. 3 nachten $330, maar er liep iets mis.
Straks nog eens proberen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kan de kust wel gewoon vastleggen hoor. Je moet er toch langs. Er is rond Monterey of rond Monterey Bay voldoende te doen om je bezig te houden mocht je niet aan het strand kunnen liggen. Je kan evt ook rond Santa Cruz kijken, volgens mij had je daar iets meer strandgelegenheden en is monterey meer gericht op de natuur. Of haal de volle dag Monterey eruit en neem een dag meer voor LA, of tussen LA en Pismo Beach in Santa Barbara.
@psvwally
Ok merci vr de tips.
Verder ben ik van plan om hotels of airbnb te boeken.
Welke stadjes/dorpjes in de omgeving van de parken zijn interessant om te verblijven?
Yosemite: Mariposa, Oakhurst
Zion: Springdale, ...
Bryce: ??
Grand Canyon: Tusayan, ...?
Bedankt alvast.
Grt
Hasna
Ok merci vr de tips.
Verder ben ik van plan om hotels of airbnb te boeken.
Welke stadjes/dorpjes in de omgeving van de parken zijn interessant om te verblijven?
Yosemite: Mariposa, Oakhurst
Zion: Springdale, ...
Bryce: ??
Grand Canyon: Tusayan, ...?
Bedankt alvast.
Grt
Hasna
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zion: Springdale, Hurricane (springdale is makkelijker omdat je dan niet op zoek hoeft naar parkeerplekken), evt Carmel Junction aan de andere kant.
Bryce: Bij Bryce zelf natuurlijk, anders is Tropic het dichtste bij. Panguitch en Hatch liggen al een stukje verder
Grand Canyon: kijk eerst voor de Maswik Lodge of Bright Angel Lodge in het park, dan Tusayan, Valle (45m), Williams (1u). Ik vind Flagstaff op 1,5u echt te ver weg voor de GC.
Bryce: Bij Bryce zelf natuurlijk, anders is Tropic het dichtste bij. Panguitch en Hatch liggen al een stukje verder
Grand Canyon: kijk eerst voor de Maswik Lodge of Bright Angel Lodge in het park, dan Tusayan, Valle (45m), Williams (1u). Ik vind Flagstaff op 1,5u echt te ver weg voor de GC.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik wist niet dat de Grand Canyon Inn (and Motel) zo dicht bij de Grand Canyon ligt.Valle (45m)

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Ok top merci!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zie nu zelfs 'maar' 34 m(inOld Faithful schreef:Ik wist niet dat de Grand Canyon Inn (and Motel) zo dicht bij de Grand Canyon ligt.Valle (45m)

Dag iedereen,
inmiddels heb ik op basis van jullie tips al mijn overnachtingen geboekt. Gemiddeld betaal ik 115 eur per nacht voor 3*** hotels/motels.
Alles ziet er wel dik ok uit... met een aantal uitstekers qua prijs (in page, san Francisco, lake tahoe, etc).
In Yosemite verblijven we in Housekeeping camp voor 3 nachten dus dat is wel fijn.
Ik heb in San Francisco een airbnb geboekt in de wijk Castro. Ik heb alles met annulering geboekt, dus ik kan nog wel wijzigingen doorvoeren.
Is deze wijk ok? kunnen we vanuit deze wijk voldoende bezichtigen? we hebben twee volledige dagen in San Francisco.
bedankt alvast
groeten
Hasna
inmiddels heb ik op basis van jullie tips al mijn overnachtingen geboekt. Gemiddeld betaal ik 115 eur per nacht voor 3*** hotels/motels.
Alles ziet er wel dik ok uit... met een aantal uitstekers qua prijs (in page, san Francisco, lake tahoe, etc).
In Yosemite verblijven we in Housekeeping camp voor 3 nachten dus dat is wel fijn.
Ik heb in San Francisco een airbnb geboekt in de wijk Castro. Ik heb alles met annulering geboekt, dus ik kan nog wel wijzigingen doorvoeren.
Is deze wijk ok? kunnen we vanuit deze wijk voldoende bezichtigen? we hebben twee volledige dagen in San Francisco.
bedankt alvast
groeten
Hasna
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 918 Weergaves
-