Soms moet je op deze tijdstippen even een paar keer met je ogen knipperen bij sommige berichten.
Deze toeristen namen een bizon kalf mee uit het park (naar een parkranger) omdat ze dachten dat het beest het koud had
Telkens als je denkt dat je alles wel gehoord hebt.... komen er weer nieuwe idioten opdagen!
Trouwens, het kalf is waarschijnlijk toch omgekomen, volgens het volgende commentaar dat ik bij een van de nieuwsberichten las: Screen Shot 2016-05-15 at 9.40.49 AM by DutchRosie, on Flickr
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Nu, ik heb weer een les geleerd wat betreft de onbetrouwbaarheid van niet-te-verifiëren reacties op het internet. Hier is de officiële versie van de National Park Service en het is helaas geen goed einde
Dutchess schreef:Telkens als je denkt dat je alles wel gehoord hebt.... komen er weer nieuwe idioten opdagen!
Trouwens, het kalf is waarschijnlijk toch omgekomen, volgens het volgende commentaar dat ik bij een van de nieuwsberichten las: Screen Shot 2016-05-15 at 9.40.49 AM by DutchRosie, on Flickr
Volgens mij klopt er niets van dit verhaal, bizons kunnen wel drager van het virus zijn maar worden er niet ziek van.
Gewone koeien zijn er wel gevoelig voor en aborteren dan hun ongeboren kalf mede om deze reden worden bizons die buiten het park komen op zoek naar voedsel daarom terug gedreven binnen de parkgrenzen, di speelt voornamelijk aan de noordwest grens van het park (Montana)
God, zeg. Zo sneu voor dat kalfje. Ik vraag me af waarom sommige mensen menen dat zij het beter weten met hun "gezond verstand" dan de experts. Ik mag hopen dat er ook stappen ondernomen worden tegen de toeristen, maar daar lees ik niet meteen iets van terug.
@ Dutchess, Het ging mij niet om jou post maar om het l-u-l- verhaal wat in de quote geschreven werd, of de poster zijn broer werkelijk een Ranger in Yellowstone is weet ik niet maar het verhaal van het Bovine virus komt uit de man zijn duim.
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Ik twijfel geen moment aan de expertise en bedoelingen van de Rangers in Yellowstone. Echter, in het NPS bericht wordt aangegeven dat het dier is afgemaakt omdat hereniging met de moeder niet mogelijk was en het dier contact met mensen zocht. Zijn er geen locaties die het dier hadden kunnen opvangen? Het is immers een bedreigde diersoort.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.