Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Huwelijk Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Huwelijk Las Vegas

Bericht door Marenko »

Je hoeft niet met een Elvis te trouwen hoor. :?
Voor ons was het een prima ervaring met hele normale en aardige mensen.
Ben jezelf in Las Vegas getrouwd?
M Kactus
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door M Kactus »

tomhster schreef:Ik wil niemand beledigen, maar zou nog liever op een maandagochtend in november in Den Helder trouwen dan in Las Vegas. Ik vind het echt de overtreffende trap van treurigheid met een nep-Elvis van 130 kilo en een voormalig prostituee als ceremoniemeesteres, maar ieder zijn ding. Kortom, weet waar je aan begint (en dat is inderdaad op meerdere manieren op te vatten), want het kan zomaar de meest sneue dag van je leven worden.
Heb je het al eens gedaan? Want dan zou je weten dat dit niet denige manier is om daar te trouwen. Bij ons geen Elvis te zien. En naar mijn weten ook geen oud-prostituee, hoewel ik niet weet wat haar vorige beroep ermee te maken moet hebben. Maar je raadt dus eigenlijk iets af op basis van het ongegronde vooroordeel dat je erover hebt, zonder enige kennis ter zake. Dat mag, maar schrijf dat er dan in het vervolg bij, zodat anderen ook de waarde van de reactie juist kunnen inschatten.
pollyblue
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door pollyblue »

We zijn 31 maart hertrouwd in Vegas in "The little church of the west" en dat was een heel leuke ervaring. Alweer een vooroordeel ontkracht :thumbup:
gastxyz

Bericht door gastxyz »

tomhster schreef:Ik wil niemand beledigen, maar zou nog liever op een maandagochtend in november in Den Helder trouwen dan in Las Vegas. Ik vind het echt de overtreffende trap van treurigheid met een nep-Elvis van 130 kilo en een voormalig prostituee als ceremoniemeesteres, maar ieder zijn ding. Kortom, weet waar je aan begint (en dat is inderdaad op meerdere manieren op te vatten), want het kan zomaar de meest sneue dag van je leven worden.
Wat is er mis met Den Helder?
tomhster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door tomhster »

Deze reacties zag ik al aankomen. Ik ben er zelf niet getrouwd, wel getuige geweest. Het is een kwestie van smaak. Maar begin niet over een vermeend vooroordeel omdat jij er wel voor gekozen hebt. Ik wil de topicstarter alleen behoeden voor verkeerde verwachtingen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer