Wat betreft je eerste vraag zou ik contact met Alamo opnemen. Ik had ook even gekeken en krijg ook alleen de zelfde informatie te zien die jij al beschreef.rmathijssen schreef:Ik kan er heel moeilijk iets van terugvinden, net of niemand een standard SUV ophaalt in Boston bij Alamo. Weet iemand wat voor fleet ze hebben bij Boston Airport voor de standard SUV? (SFAR: Hyundai SantaFe of gelijkwaardig volgens Alamo).
Verder een vraag welke ik al wel eerder ben tegen gekomen, maar mij nog niet helemaal duidelijk is. Ik ga van Boston naar Miami, ik heb een Toll-device erbij genomen voor het noord-oosten, maar deze werkt niet met Sunpass, dat is mij al duidelijk. Normaal gesproken heeft Alamo toll-by-plate voor Sunpass, echter hoor ik wisselende verhalen of dit ook werkt met Alamo auto's met een kenteken van buiten Florida. Heeft iemand hier ervaring mee?
Vraag 2. Persoonlijk geen ervaring met de Sunpass van buiten Florida; dit is wat de sunpass website adviseert
Using Rental Cars in SunPass, E-PASS and LeeWay Lanes
For more information on specific rental car programs, please contact your local rental car agency as each agency has separate programs and fees associated with electronic toll usage.
https://www.sunpass.com/rentalcar
Hoop dat je er iets aan hebt.