Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vissen in Canada

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Biekie
Amerika-ontdekker

Vissen in Canada

Bericht door Biekie »

Ik vind het altijd leuk om plannen te maken voor wellicht nog een keer een reisje over de grote plas. Nog een rondje in het noordwesten van de VS en/of Canada staat daarbij hoog op mijn wensenlijstje.
Mijn man is een enthousiast visser en zag laatst in een extreme fishing programma een item over Hope BC en Fraser River en zag het wel zitten om daar eens te gaan vissen. Zijn er op dit forum ook vissers actief die ervaring hebben met vissen in West-Canada? Dan hoor ik graag jullie tips! Ik ben zelf geen visser, maar kan die informatie natuurlijk wel goed gebruiken om mijn punt te maken zodat een volgende reis wat dichterbij komt! ;-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer