Zou goed kunnen. Ook de National prijzen via Expedia.nl zijn nu erg mooi
Maar heb toch ook maar 's bij Alamo geboekt voor deze zomer, 3x huren, in MIA, DAL en FLL. Scheelt zo'n 40%
Ik heb gelijk maar gereserveerd voor oktober, 14 dagen standaard suv voor 130 euro.....ben benieuwd....
Bevestiging van expedia is binnen, ga er van uit dat ik van National niets te horen krijg, krijg je normaal ook niet als je via een brooker huurt toch?
Laatst gewijzigd door Pete.Z op 24 mei 2016, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben benieuwd of ze het waarmaken, als ik over een week geen tegenbericht heb van Expedia neem ik wel even contact op met National voor de zekerheid......wil wel graag een auto als ik aankom.....
laat de bestaande reserveringen, indien dat kan en je nog niet vertrekt, nog wel staan. Drie jaar geleden ging het uiteindelijk allemaal goed maar je weet maar nooit.
Ik snap niet hoe jullie aan die lage prijzen komen,
ik doe vast iets fout.
Misschien heeft het met de insider programma te maken bij Alamo.com
dan krijg je gratis de tweede bestuurder in NY
maar dan kom ik op een prijs van 2000 dollar
vul ik die Insider member niet in, log ik dus niet in dan betaal ik 655 dollar
zonder 2e bestuurder,
voor dezelfde rental
Wie helpt?
ophalen EWR 10 juli
retour 22 juli O'Hare
Dat was het enige wat ik niet kon zien eigenlijk, welke verzekeringen er exact bij zitten.
Ik ben helemaal onbekend met Expedia, kan je dat eegens vinden bij de boeking?
(Niet dat het me extreem boeit, maar wel handig om te weten)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.