Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Error fare Alamo/National? Editie 2016 (niet meer beschikbaar)
Re: Error fare Alamo/National? Editie 2016
mijn huidige reservewring bij hertz was al een koopje voor een minivan 4 1/2 week voor 1050 usd
maar als deze voor 600 usd blijft staan natuurlijk waanzinnig
maar als deze voor 600 usd blijft staan natuurlijk waanzinnig
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3
Welk nummer gebruik je daarvoor?Arno schreef:Ben nu bezig met de online checkin + skip the counter bij Alamo.
Kijken of er een auto is en hoe ver ik kom
Ik kan bij national in ieder geval nog niets vinden van een boeking, maar dat is eigenlijk altijd zo toch als je via een brooker boekt?
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik heb hem ook geboekt, 3 weken standard suv voor 330 dollar op LAX, mijn oude boeking was 930 dollar. Ik laat de oude nog maar even staan. Hoe doe je dat als je 2 boekingen hebt en je wil er daar maar 1 (lage prijs) heb je dan een cancellation fee ter plekke?
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Heb rechtstreeks bij alamo.com geboekt (als resident van The Netherlands, natuurlijk). Krijg je meteen een conformation number.
Daarmee kan je online check-in doen.
Daarmee kan je online check-in doen.
ik heb van alamo.com ook nog geen confirmation mail gehad en was zo dom deze niet op te schrijven
- rmathijssen
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Bij mij heb ik zojuist succesvol mijn VISA gebruikt. Ik kan straks doorlopen voor een fullsize SUV van Boston naar Miami voor 19 dagen voor 936 euroArno schreef:Checkin gelukt.
Skip the counter loopt stuk bij add payment.
Zo weer even proberen.

Ik heb dus een confirmation in de email!
Bij Expedia heb je dezelfde verzekeringen als boekt via Alamo en National.
Het maakt allemaal niks uit. Het is allemaal gelijk.
Voor je gaat betalen via Expedia druk op Regels & beperkingen. Scrollen naar beneden en daar staat alles.
Aanvullende cascoverzekering staat: Ter plaatse af te sluiten.
Dit is natuurlijk voor ons niet van toepassing omdat er geen eigen risico is voor autohuur in de VS.
Het maakt allemaal niks uit. Het is allemaal gelijk.
Voor je gaat betalen via Expedia druk op Regels & beperkingen. Scrollen naar beneden en daar staat alles.
Aanvullende cascoverzekering staat: Ter plaatse af te sluiten.
Dit is natuurlijk voor ons niet van toepassing omdat er geen eigen risico is voor autohuur in de VS.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik heb hem ook geboekt. Scheelt 600 dollar voor 3 weken standard suv LAX in juli op Alamo.com.
Ik laat de oude reservering ook nog staan, was ook via alamo.com. Hoe doen jullie dat, annuleren jullie de oude reservering tegen die tijd of heb je geen cancellation fee als je ze beide open laat staan en er daar maar 1 neemt?
Ik heb meteen een bevestigingsmail gehad.
Ik laat de oude reservering ook nog staan, was ook via alamo.com. Hoe doen jullie dat, annuleren jullie de oude reservering tegen die tijd of heb je geen cancellation fee als je ze beide open laat staan en er daar maar 1 neemt?
Ik heb meteen een bevestigingsmail gehad.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Hahahaha
1 week SFO SUV 96 dollar! via Expedia.nl met National
Wie wil meekijken met
EWR 10/7
O'Hare 22/7
SUV
2 rijders
1 week SFO SUV 96 dollar! via Expedia.nl met National
Wie wil meekijken met
EWR 10/7
O'Hare 22/7
SUV
2 rijders
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Duidelijk.
Ik ga er van uit dat alles klopt, nu hopen dat ze het waarmaken.
(als reactie op Hinko dus, het gaat hard met de replies hier)
Ik ga er van uit dat alles klopt, nu hopen dat ze het waarmaken.

(als reactie op Hinko dus, het gaat hard met de replies hier)
-
- Amerikafan
Wat bedoel je hiermee?Hinko schreef:Ja je hebt alle verzekeringen. En Insiders moet je nooit gebruiken voor een tarief.
Inloggen op Alamo.com met Alamo Insiders en vervolgens en tarief berekenen. Dat tarief is totaal niet interessant voor ons europeanen.
hoe doe ik die skip the counter ? online checkin heb ik al gedaan
heb gewoon een nieuwe boeking gedaan en nu wel meteen doorgeklikt naar online checkin. toen ik dit de eerste keer niet deed stond op scherm wel dat ik geboekt had en een noekingsnummer maar heb tot nu nog geen mail gekregen.
bij 2de boeking wel online checkin gedaan en meteen een boekingsconfirmation email gehad
heb gewoon een nieuwe boeking gedaan en nu wel meteen doorgeklikt naar online checkin. toen ik dit de eerste keer niet deed stond op scherm wel dat ik geboekt had en een noekingsnummer maar heb tot nu nog geen mail gekregen.
bij 2de boeking wel online checkin gedaan en meteen een boekingsconfirmation email gehad
-
- Amerikafan
Hoe kan je dan boeken met de Insidersvoordelen, zoals 2e bestuurder in NY gratis?Hinko schreef:Inloggen op Alamo.com met Alamo Insiders en vervolgens en tarief berekenen. Dat tarief is totaal niet interessant voor ons europeanen.
Krijg je normaal aan het einde van je online check-in. Kan je doorklikken...
Heb je dat niet gekregen.
Deze link is het:
https://www.alamo.com/en_US/car-rental/ ... ypass.html
Bij mij nog ook gelukt, met een andere browser.
Deze link is het:
in je laatste email zie je als het goed is link met Skip the counter staan. Daarop klikken en het wijst zich allemaal vanzelf.
Ik zou gewoon boeken, even wachten hoe dit verder ontwikkelt.
Daarna Alamo een email sturen met de vraag of de tweede bestuurder ook gratis is met je bestaande boeking omdat je lid van insiders bent.
Geen idee. Ik denk niet. Aan insiders is een ander tarief gekoppeld.terralinda schreef: Hoe kan je dan boeken met de Insidersvoordelen, zoals 2e bestuurder in NY gratis?
Ik zou gewoon boeken, even wachten hoe dit verder ontwikkelt.
Daarna Alamo een email sturen met de vraag of de tweede bestuurder ook gratis is met je bestaande boeking omdat je lid van insiders bent.
Arno schreef:Krijg je normaal aan het einde van je online check-in. Kan je doorklikken...
Deze link is het:
in mijn mail staat alleen een save time / online checkin button deze had ik algedaan en dan kom ik op dezelfde pagina als waar ik al was. na online checkin geen link met skip the counter. maar de link hierboven werkt wel
dank je
overigens add payment gelukt met een mastercard
hoe lang nu wachten met annuleren van bestaande reserveringen ? kunnen ze als je aan de balie staat het tarief nog weigeren ?
Vorige keer was het binnen een week bekend. Rustig wachten.
Alles kan maar dat gaan ze echt niet doen.
Alles kan maar dat gaan ze echt niet doen.
wat gaan ze echt niet doen ? dit tarief toekennen of aan de balie afwijzen ?
wat heeft alamo vorige keer gedaan ?
wat heeft alamo vorige keer gedaan ?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3337 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig