Dus ik kan mijn vriendin gewoon erbij laten schrijven als bestuurder?
@Expedia mensen: Als je bij National boekt dan krijg je een email met National bevestigingsnummer, alleen even de laatste letters eraf halen en hij werkt op de national website.
Laatst gewijzigd door DejaVu op 24 mei 2016, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
WoW, weken lang houd ik de prijzen in de gaten en denk ik " toch nog even wachten, we hebben de tijd". En dan ineens dit Meteen 2 boekingen gemaakt.
Boston - Saint Louis via Expedia, 10 dagen mini van voor € 558,00 ( tja die drop off kosten hakken er nu eenmaal in)
Las Vegas, 11 dagen Tahoe of vergelijkbaar voor $ 192,50
Per saldo nu goedkoper uit dan de reservering die ik had staan voor Boston bij budget.be.
harryh schreef:
Hoe zat t ook weer, als ik Emerald nummer daar invul telt de boeking bij Expedia toch ook mee voor de Emerald rental days? Ik kom weer boven de 40 dagen dit jaar
Niet automatisch. Na thuiskomst even een emailtje en de dagen worden weer bijgeschreven
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wow, wat een absurde prijzen! Ik heb nu ook geboekt bij Alamo, maar heb alleen naam en e-mailadres hoeven geven, geen creditcardnummer. Wel een confirmation e-mail ontvangen, klopt dat? Durf mn andere nog niet te cancelen
@opreismetco
Is altijd bij alamo alleen je naam en email. Betalen bij ophalen doen wij altijd. Ik laat mijn oude reservering ook nog even staan.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Krijg nu extra uitleg van Alamo: "Dit zijn speciale tarieven voor Nederlanders".
De medewerkers van het callcenter weten ook niet beter. Bij de "Hinko-deal" werd in eerste instantie ook laconiek gereageerd. Pas een paar dagen later volgde een mail van een dame die meldde dat alle reserveringen geannuleerd zouden worden en weer later een bericht dat de dame in kwestie een tik op de vingers had gekregen en de reservering toch gehonoreerd zou worden.
Geen garantie dat dat dit keer ook weer het geval is, maar niet geschoten is altijd is. En ja, ik heb dus ook geboekt. De oude boekingen laat ik natuurlijk nog even staan. Dit jaar weer geluk, dan mooi meegenomen (besparing € 400). Komen ze er op terug, dan doet het geen pijn.
Compensatie voor het niet meedoen aan het EK.
Ik begreep dat het was vanwege de oneerlijke jurering bij het songfestival óf vanwege het feit dat we teveel hebben betaald voor de JSF's.
Laatst gewijzigd door recidivist op 24 mei 2016, 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
Leuke fare, ik was al happy met mijn premium SUV bij Hertz voor ons verblijf in LA, en aangezien in deze aanbieding geen premium SUVs lijken te zitten, en ik ook geen risico op annulatie zoals laatst bij te mooie vliegtickets wil lopen, laat ik deze maar staan.
Maar voor de fun heb ik er nu voor 2 weken bij National een Mustang Convertible or similar bijgehuurd. Kan ik lekker kiezen.
Dank voor het melden!
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
recidivist schreef:Krijg nu extra uitleg van Alamo: "Dit zijn speciale tarieven voor Nederlanders".
Even getest... Werkt ook voor Belgen, ook voor Fransen, maar Amerikanen betalen 6x zo veel...
Voor diegenen die later inschakelen: Expedia.nl is de goedkoopste, ik heb net alles daar ook geboekt (3x huren in mijn geval) pfff.
Moet t.z.t. 9 boekingen annuleren...
Laatst gewijzigd door harryh op 24 mei 2016, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook helemaal enthousiast hier!! Ik had een boeking staan bij Alamo voor een midsize SUV aan 590 euro, 20 dagen vanaf Denver. Nu via expedia.nl bij National de fullsize SUV geboekt voor 380 euro. Ik hoop echt dat ze zich niet bedenken .
306 euro via expedia, fullsize SUV 21 dagen in september. Kregen ook nog 5 % korting omdat we ook al een VIP hotel geboekt van onze punten van vorig jaar
Laat onze boeking van standard SUV voor 760 euro toch nog maar ff staan
Niet zo mooi als de hinko deal van 2013 140 euro voor 21 dagen een jeep grand cherokee, kregen we door een foutje van national ook de eerste tank benzine nog gratis achteraf
via alamo.com en expedia.be zag ik de mooie prijzen niet, dus ik dacht "te laat" dan nog eens via expedia.nl geprobeerd en daar wel nog mooie prijs maar enkel voor National.
177€ voor 3 weken Standard SUV 17 juni tot 8 juli in Phoenix.
Ik heb de letters na het confirmatienummer van Expedia weggelaten en via dit nummer toont Nationalcar.com ook mijn reservering reeds
Ik heb bij boeken met Emerald nummer ingevuld, dus hopelijk komt dat ook goed, want wil indien mogelijk wel van de Emerald Executive rij kiezen en 2de bestuurder gratis hebben
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.