Net te laat voor een boeking bij expedia.nl.
Dus snel naar alamo.com en daar een premium geboekt voor 3 weken in Washington voor €210,-.
Top prijs!
Alleen jammer dat de kosten voor de extra bestuurder hoger zijn dan de huurprijs van de auto ($10,99 per dag).
(of weet iemand daar nog een trucje/code voor?)
Als reserve ook nog maar een reservering voor een Full-size SUV erin gezet voor maar €440,- voor 3 weken.
Het wordt een beetje haastwerk maar toch :
Ga naar Nationalcar.com.
Meld je daar aan voor de Emerald Club.
ER wordt meteen een nummer afgegeven.
Boek een auto, die een beetje duurder us dan de Alamo.
Bijkomend voordeel; Het zakelijke huurders gerichte EC geeft je een gratis extra bestuurder.
Snelheid geboden !@
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
krijg nu op alamo.com alleen nog maar hoge prijzen te zien, geeft niet ik heb al geboekt bij Expedia inclusief executive member, dus dat wordt weer lachen in augustus
Ik kijk nu vanaf eind september op SFO.
Dan zijn het nog feestprijzen
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Het wordt een beetje haastwerk maar toch :
Ga naar Nationalcar.com.
Meld je daar aan voor de Emerald Club.
ER wordt meteen een nummer afgegeven.
Boek een auto, die een beetje duurder us dan de Alamo.
Bijkomend voordeel; Het zakelijke huurders gerichte EC geeft je een gratis extra bestuurder.
Snelheid geboden !@
Denk dat ik net te laat ben...zie alleen maar hoge / standaard prijzen
Ik denk dat men heel hard achter de schermen aan het werk is en dat er per ophaallocatie aangepast moet worden: bij de ene locatie krijg ik nu weer de hogere prijzen maar voor bijvoorbeeld Fort Lauderdale (waar ik ook een boeking heb staan) nog de lage prijzen op Alamo.com
edit:
...en blijkbaar moet het ook per tarief aangepast worden: op Ft Lauderdale zie ik nu dat de kleine auto's weer de oude prijs hebben en de grotere nog de lage. Zal daar dus ook binnen een paar minuten weg zijn.
edit2:
...en drie minuten later: inderdaad alle auto's op het oude prijsniveau.
Laatst gewijzigd door recidivist op 25 mei 2016, 17:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
Zojuist voor de zekerheid nog een boeking gedaan. Dit keer via de enige nog beschikbare mogelijkheid: alamo.com
Had ik eerder een boeking gemaakt voor 15dagen vanuit Atlanta, nu gekozen voor 15dagen vanuit Pensacola (Florida, op 3 uur rijden van New Orleans). $156 voor een Standard SUV eind september. Dit gedaan zodat ik nog wat flexibiliteit heb wat betreft de nog te boeken vliegtickets voor een rondje Deep South.
Voor degene die nog twijfelt: maak nu het nog kan gebruik van de mogelijkheid om heel goedkoop via alamo.com een auto te reserveren. Kosteloos annuleren kan altijd nog tot 24u van te voren.
Harry........many thanks!!!!
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Wow! Wat een superdeal, dank u Alamo! Maar vooral: dank Harry!
Ik heb even wat geprobeerd, het tarief geldt vanaf 1 juni. Als de huurperiode daarvoor start dan komt er een fors hoger tarief te voorschijn.
Ik had een reservering staan vanaf 29/5 t/m 22/6, maar heb die maar in twee stukken geknipt. We zijn op 1 juni toch nog in Las Vegas, rij ik wel even op en neer naar het vliegveld om de auto te wisselen.
Total voor een SFAR nu $333 kwijt, waarbij de eerste drie dagen $130 kosten en de resterende drie weken $200 . Dat was eerder $903 met al een gunstig tarief.
Het is over vrienden, alle sites zijn weer op hun normale tarieven!
Nu maar claimen bij Alamo en National dat ze zich aan de gedane reserveringen houden.
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
ik begrijp uit eerdere reacties dat er hoogstwaarschijnlijk vanaf alamo of national geen actie zal volgen.
Laten we elkaar op de hoogte houden door diegene die hun auto ophalen en een berichtje hier achterlaten voor de rest.
Wie gaat er op kort termijn met dit bijzondere tarief? Ben heel benieuwd wat er gebeurt.
Ikzelf ga namelijk pas in september... Ook iemand al contact gehad met Expedia vandaag? Garanderen zij de boeking?
Ik heb voor de zekerheid er 2 gemaakt: Expedia en Alamo.com
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
Ik kon het niet laten: er stond geen reisje meer op de planning naar de USA dit jaar maar ik werd zo hebberig van de tarieven dat ik gewoon een convertible heb geboekt voor $ 77,- . En dan zie ik later wel of er nog goede tickets voorbij komen
Beetje de omgekeerde wereld maar vooruit maar ...
timytee schreef:Alleen us citizen voor die prijs. Hoe zit het dan met verzekeringen? Gewoon boeken en achteraf verzekering regelen?
Niet doen; ter plekke betaal je de hoofdprijs voor alle extra's, zeker voor de verzekeringen. En je blijft dan waarschijnlijk met een eigen risico zitten (dat je niet hebt als je als Nederlander vooraf reserveert).
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.