Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3
Geboekt bij expedia, bevestigingsmail gekregen in het Nederlands.
Met wat stap ik nu juist het National kantoor binnen? Die mail, bevestigingsnummer of moet ik nog iets krijgen van National?
Bedankt voor de info!!
Met wat stap ik nu juist het National kantoor binnen? Die mail, bevestigingsnummer of moet ik nog iets krijgen van National?
Bedankt voor de info!!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Je krijgt niets meer van National, in principe is het bevestigingsnummer xyz van National wat rechts in je mail van Expedia staat (Bevestigd Bevestigingsnummer xyzCOUNT) en je rijbewijs voldoende, je hebt al vooruit betaald. Ik zou de bevestiging van Expedia wel meenemen, digitaal of in print.
-
- Amerika-ontdekker
Dank Harry! Oké, ik voeg het toe bij mijn steeds groter wordende bundel 

Ik heb me vandaag al ingechecked voor de huurwagen af te halen half juni. Ik heb dus een mail met barcode afgedrukt, is dit voldoende om gebruik te maken van "skip the counter"?
Op de bevestigingspagina stond :
Mag ik dus vrolijk verder wandelen naar de garage en een auto uitkiezen en bij het buiten rijden de credit card gegevens en dergelijke doorspelen, of moet ik toch naar zo'n onbemande kiosk gaan naast de incheck balies?
Op de bevestigingspagina stond :
Dit vind ik een beetje tegenstrijdig? 'Use the kiosk -... - you can go straight to your car"Don't Like Waiting In Line?
Use Alamo's kiosk and you will be on your way faster.
When you use the kiosk, you don't need to visit the counter. You can go straight to your car.
This optional service is offered free of charge at this location.
To use the kiosk, you will be required to confirm your protection options, agree to the Rental Agreement Terms & Conditions, and enter a valid credit card. (No charge is made until you return your vehicle.)
Mag ik dus vrolijk verder wandelen naar de garage en een auto uitkiezen en bij het buiten rijden de credit card gegevens en dergelijke doorspelen, of moet ik toch naar zo'n onbemande kiosk gaan naast de incheck balies?
- bedeve
- Amerika-expert
@Dennisvd, niet elke Alamo vestiging heeft een skip the counter.
Bij sommigen wordt je via de kiosk omgeleid.
Even kijken dus hoe dat zit op de plek waar jij huurt.
Heb jij je incheck bevestiging goed bekeken ?
Staat daar in een blauwe balk de tekst : "
Want to Skip the Counter and the Kiosk ? Simply provide your creditcard information and you can go directly to your car "
Start Skip the Counter.
Pas als je dat gedaan hebt is het een schijnbeweging naar links en rechts passeren.
Dat is zo op LAX.
Op SFO is het andersom.
Bij sommigen wordt je via de kiosk omgeleid.
Even kijken dus hoe dat zit op de plek waar jij huurt.
Heb jij je incheck bevestiging goed bekeken ?
Staat daar in een blauwe balk de tekst : "
Want to Skip the Counter and the Kiosk ? Simply provide your creditcard information and you can go directly to your car "
Start Skip the Counter.
Pas als je dat gedaan hebt is het een schijnbeweging naar links en rechts passeren.
Dat is zo op LAX.
Op SFO is het andersom.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
In de blauwe balk stond de tekst die ik heb gepaste. Ik haal de auto op bij SFO en lever hem in bij LAX, beide locaties zouden skip the counter moeten hebben volgens hun site...
- bedeve
- Amerika-expert
@ Dennisvd ;vreemd !
Als je die auto nu in de stad op zou halen...
Vanwege de one way ?
Maak nog eens een boeking die je meteen inchecked en doorgaat voor het Skippen
Als je die auto nu in de stad op zou halen...
Vanwege de one way ?
Maak nog eens een boeking die je meteen inchecked en doorgaat voor het Skippen
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Nelliej
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Beste Forum Leden,
Van 7 tot 23 Oktober wil ik een auto huren in Miami (hier word deze ook weer terug gebracht)
Ook moet een 2e bestuurder de mogelijkheid hebben om te rijden.
Waar kan ik het voordeligst een auto huren? Ik kom nu op meer dan +500 euro uit.
Of is deze prijs redelijk normaal?
Alvast bedankt,
Paul
Van 7 tot 23 Oktober wil ik een auto huren in Miami (hier word deze ook weer terug gebracht)
Ook moet een 2e bestuurder de mogelijkheid hebben om te rijden.
Waar kan ik het voordeligst een auto huren? Ik kom nu op meer dan +500 euro uit.
Of is deze prijs redelijk normaal?
Alvast bedankt,
Paul
Hoi Nelliej,
Ik vrees dat je net te laat komt voor een mooie deal.
Heb je dit topic ook gezien? (http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=64033)
Afgelopen uren, het begon gisteravond, waren er prachtige prijzen.
Die 500 euro kan een mooie prijs zijn. Echter wat voor auto heb jij geselecteerd?
In het eerste bericht van dit topic worden veel site's genoemd, ook vind je daar tips voor een tweede gratis bestuurder.
Ik vrees dat je net te laat komt voor een mooie deal.
Heb je dit topic ook gezien? (http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=64033)
Afgelopen uren, het begon gisteravond, waren er prachtige prijzen.
Die 500 euro kan een mooie prijs zijn. Echter wat voor auto heb jij geselecteerd?
In het eerste bericht van dit topic worden veel site's genoemd, ook vind je daar tips voor een tweede gratis bestuurder.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij hebben net via de expedia deal een mid suv geboekt bij National (Denver).
We landen in Denver om 17u30 en hebben onze auto al geboekt om 18u. Dit tijdstip gaan we dus waarschijnlijk niet halen.
Nu vroeg ik mij af... tot hoe laat wachten ze op ons vooraleer onze boeking geannuleerd wordt?
We landen in Denver om 17u30 en hebben onze auto al geboekt om 18u. Dit tijdstip gaan we dus waarschijnlijk niet halen.
Nu vroeg ik mij af... tot hoe laat wachten ze op ons vooraleer onze boeking geannuleerd wordt?
Je kunt wel een paar uur later komen hoor. Geen probleem.
Fijn om te horen Hinko. Ik heb niet zo goed opgelet en als pick-up nog 12.00 staan, maar wij landen pas om 17.10 op SFO. Geen idee hoe 'snel' we dan bij National zijn om de auto op te pikken.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
[2018] Deep South
Bij National houden ze je reservering vaak vast tot middernacht.
Reken twee uur na een intercontinentale vlucht en 1 uur na een binnenlandse vlucht.
Reken twee uur na een intercontinentale vlucht en 1 uur na een binnenlandse vlucht.
- bedeve
- Amerika-expert
@ Purk87 rechtstreekse boeking of via Expedia ? Een rechtstreekse kun je wijzigen. Van vliegtuig naar National garage iets meer dan een uur. Mijn standaard tijdsplanning op SFO is dat ik 1 1/2 uur na aankomst vliegtuig de garage uitrijd. Geen zorgen over die tijd. Alamo/NAtional op SFO is een zeer klantvriendelijk bedrijf. En de medewerker in het uitrijhokje zal je geen tijdstraf geven.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kan in principe toch je vluchten doorgeven, zodat ze in het systeem weten hoe laat je aankomt?
Kan nooit kwaad om te doen.
Overigens kunnen ze je reservering nog heel lang terugvinden, ik had ooit een volle dag vergraging, maar dankzij een behulpzame baliemedewerker kwam mijn reservering van de dag ervoor gewoon boven water.
Kan nooit kwaad om te doen.
Overigens kunnen ze je reservering nog heel lang terugvinden, ik had ooit een volle dag vergraging, maar dankzij een behulpzame baliemedewerker kwam mijn reservering van de dag ervoor gewoon boven water.
Ik heb inderdaad bij expedia geboekt
Mijn vlucht kan ik wel ergens doorgeven dacht ik. Morgen even op de laptop kijken.

Mijn vlucht kan ik wel ergens doorgeven dacht ik. Morgen even op de laptop kijken.
[2016] Zuidwest Amerika
[2018] Deep South
[2018] Deep South
- Vinno
- Amerika-ontdekker
Hoi,
ik heb een auto gehuurd via usareisen.de voor 21 dagen begin en einde in Las Vegas (eind september tm halverwege oktober).
Nu zit ik in alle voorwaarden te kijken over een tweede bestuurder.
Mijn vriendin heeft op zich echt geen behoefte om te rijden en ik vind het ook echt niet erg om alles te rijden (al eerder gedaan en prima bevallen).
Dus ik vind het zonde om dan een boel extra te betalen voor een tweede bestuurder.
Maar ik lees dat je in Californië sowieso niet hoeft te betalen voor een tweede bestuurder, ongeacht de verhuurmaatschappij en in Nevada $10 per dag.
Hoe werkt dit in de praktijk als je een auto ophaalt en weer inlevert in Nevada, maar wel grotendeels van de vakantie in Californië rondrijdt?
Zou zij dan eventueel toch, zonder dat we hiervoor moeten bijbetalen, een stukje mogen rijden in de auto, mits het dan wel in Californië is?
Iemand hier ervaring mee?
ik heb een auto gehuurd via usareisen.de voor 21 dagen begin en einde in Las Vegas (eind september tm halverwege oktober).
Nu zit ik in alle voorwaarden te kijken over een tweede bestuurder.
Mijn vriendin heeft op zich echt geen behoefte om te rijden en ik vind het ook echt niet erg om alles te rijden (al eerder gedaan en prima bevallen).
Dus ik vind het zonde om dan een boel extra te betalen voor een tweede bestuurder.
Maar ik lees dat je in Californië sowieso niet hoeft te betalen voor een tweede bestuurder, ongeacht de verhuurmaatschappij en in Nevada $10 per dag.
Hoe werkt dit in de praktijk als je een auto ophaalt en weer inlevert in Nevada, maar wel grotendeels van de vakantie in Californië rondrijdt?
Zou zij dan eventueel toch, zonder dat we hiervoor moeten bijbetalen, een stukje mogen rijden in de auto, mits het dan wel in Californië is?
Iemand hier ervaring mee?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Volgens mij gaat het om de staat waar je huurt (ophaalt), de wet van die staat is van toepassing op je huurcontract.
In Californië is het nl. per wet geregeld. In jouw geval geldt de wet van Nevada, waar dat niet geregeld is.
Maar ben geen expert op dit gebied - andere suggesties?
In Californië is het nl. per wet geregeld. In jouw geval geldt de wet van Nevada, waar dat niet geregeld is.
Maar ben geen expert op dit gebied - andere suggesties?
Nee, klopt. Het is in de staat waar je huurt.
Maar wel even goed kijken, want afhankelijk van bij welke verhuurder je zit, gelden er andere tarieven. Als je bijvoorbeeld bij AVIS huurt, is de tweede chauffeur altijd gratis als je getrouwd bent.
Maar wel even goed kijken, want afhankelijk van bij welke verhuurder je zit, gelden er andere tarieven. Als je bijvoorbeeld bij AVIS huurt, is de tweede chauffeur altijd gratis als je getrouwd bent.
Leeftijd van de 2e bestuurder telt hierbij ook mee toch? Als je partner jonger dan 25 is geldt er een toeslag lees ik overal.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20066 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties