Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2
Voor volgende meivakantie saptaan er nu. Ook tckets dusseldorf -miami voor 352
Alleen heenweg is gewoon dus-miami maar terugweg
Miami-qdu iwe zijn met 4 en . Terug naar dusseldorf kost 410 Is het de moeite waard voor die extra 220 of is het mekkelijk om van duseldorf station naar de luchthaven te komen?
Alleen heenweg is gewoon dus-miami maar terugweg
Miami-qdu iwe zijn met 4 en . Terug naar dusseldorf kost 410 Is het de moeite waard voor die extra 220 of is het mekkelijk om van duseldorf station naar de luchthaven te komen?
Tussen Düsseldorf Hbf en Düsseldorf Flughafen gaan regelmatig S-bahn treinen. Ook kan je vanaf Duisburg Hbf met de trein.
Treinticket franfurt dusseldorf zit erbij. Bedoel je dat we met datzelfde ticket in duisburg over kunnen stappen op een trein rechtstreeks naar dusseldorf airport?
Als ik het goed begrijp vertrek je heen rechtstreeks vanuit de luchthaven maar kom je terug aan op het centraal station van Düsseldorf? En wil je daarna weer naar de luchthaven? Vergeet Duisburg dan en koop in Düsseldorf Hbf een kaartje naar Düsseldorf Flughafen.
Ja fat bedoel ik, mijn vraag is eigenlijk hoeveel moeite dat is om met 4en en dus bijbehorende koffers van trein moeten wisselen. Of dat het prijsverschil van 200 waard is, ofdat het heel simpel is ?
Ik neem aan dat die 200 euro voor 4 personen is, dus 50 euro per persoon? De treinreis tussen Hauptbahnhof en Flughafen duurt 11 minuten en kost 2,60 euro enkele reis. Dus reken maar uit. Al kan ik me voorstellen dat je meer betaald voor minder overstappen en een snellere reis. Het ligt er maar aan waar je prioriteiten liggen.
Ik wil volgend jaar april, samen met mijn vriendin, een reis maken door Zuid-West Amerika. Het plan is om te landen in San Fransisco en weer naar huis te gaan vanaf Los angeles. We nemen graag een directe vlucht.
Nu zijn we rustig op zoek naar vliegtickets, en komen deals tegen van rond de 1.600 euro voor twee personen. Kan het nog veel scherper? En hoelang van te voren is optimaal om te zoeken voor tickets?
Alvast bedankt!
(Prijs is op basis van directe KLM vlucht. Heen 30 mrt, terug 26 apr)
Nu zijn we rustig op zoek naar vliegtickets, en komen deals tegen van rond de 1.600 euro voor twee personen. Kan het nog veel scherper? En hoelang van te voren is optimaal om te zoeken voor tickets?
Alvast bedankt!
(Prijs is op basis van directe KLM vlucht. Heen 30 mrt, terug 26 apr)
Ja dat kan veel scherper. De laatste vijf keer ben ik steeds gevlogen voor prijzen tussen de 500-600 euro. Overigens is starten in LA/SF en eindigen in Las Vegas als one-way vaak wat logischer, ivm onnodige kilometers.
Ik zou nog even wachten met boeken, april is nog ver weg. Af en toe kijken of je een betere fare tegenkomt, spelen met data en via diverse websites.
Edit: ik zie nu de toevoeging dat het een directe vlucht is. In dat geval zou 800 wel een prima prijs kunnen zijn.
Ik zou nog even wachten met boeken, april is nog ver weg. Af en toe kijken of je een betere fare tegenkomt, spelen met data en via diverse websites.
Edit: ik zie nu de toevoeging dat het een directe vlucht is. In dat geval zou 800 wel een prima prijs kunnen zijn.
Groetjes,
Daniel
Daniel
Zojuist via ticketspy mail gekregen met de volgende aanbieding:
KLM Delta Ticket Düsseldorf – Miami v/a €407
KLM Delta Ticket Düsseldorf – Boston v/a €400
KLM Delta Ticket Düsseldorf – Chicago v/a €488
Wanneer boeken: uiterlijk 30 mei 2016 (23:59), OP=OP!
Wanneer reizen: vertrek in juni + vanaf augustus 2016 (Miami alleen vanaf augustus 2016)
Vertrekken vanaf: Düsseldorf (DUS)
Minimum verblijf: nacht van zaterdag op zondag
Maximum verblijf: 3 maanden
Handbagage: 1 stuk met een ongelimiteerd maximaal gewicht (Delta Air Lines)
Ruimbagage: 1 stuk met een maximaal gewicht van 23kg
Opmerking 1: inclusief maaltijd, snacks en drankjes aan boord
Opmerking 2: het genoemde tarief is een vanaf prijs
Reserveringskosten: €27 – €29 per boeking
Betalen via: iDEAL (gratis), Visa, Mastercard en American Express
Wie weet kan iemand er zijn voordeel mee doen !
KLM Delta Ticket Düsseldorf – Miami v/a €407
KLM Delta Ticket Düsseldorf – Boston v/a €400
KLM Delta Ticket Düsseldorf – Chicago v/a €488
Wanneer boeken: uiterlijk 30 mei 2016 (23:59), OP=OP!
Wanneer reizen: vertrek in juni + vanaf augustus 2016 (Miami alleen vanaf augustus 2016)
Vertrekken vanaf: Düsseldorf (DUS)
Minimum verblijf: nacht van zaterdag op zondag
Maximum verblijf: 3 maanden
Handbagage: 1 stuk met een ongelimiteerd maximaal gewicht (Delta Air Lines)
Ruimbagage: 1 stuk met een maximaal gewicht van 23kg
Opmerking 1: inclusief maaltijd, snacks en drankjes aan boord
Opmerking 2: het genoemde tarief is een vanaf prijs
Reserveringskosten: €27 – €29 per boeking
Betalen via: iDEAL (gratis), Visa, Mastercard en American Express
Wie weet kan iemand er zijn voordeel mee doen !
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Het is weer super sunday bij Air Berlin, dit keer zijn NY en Chicago in de aanbieding. Vanaf € 250,- retour!
Tot 18.00 uur te boeken vandaag.
https://m.airberlin.com/de/scms/content ... ubelpreise
Tot 18.00 uur te boeken vandaag.
https://m.airberlin.com/de/scms/content ... ubelpreise
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Ook in juli, dan voor 316,-, mooie prijs!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Vraagje over mijn terugvlucht van 22 juni aanstaande van Los Angeles - overstap @ Washington - Amsterdam. (United )
Ik probeer net via united.com stoelen te reserveren, maar ik krijg de volgende melding
Geld voor beide vluchten, dus van LA naar washington en die naar Amsterdam...
Ik probeer net via united.com stoelen te reserveren, maar ik krijg de volgende melding
Wat betekent dit voor nu? komen er nog economy stoelen vrij of ben ik verplicht tot het nemen van een upgrade?All advance complimentary seat assignments have been taken at this time. If available, you may choose to purchase a United First or Economy Plus® seat now. Seat assignments at no additional charge will be available at the time of check-in and/or at the departure gate.
Geld voor beide vluchten, dus van LA naar washington en die naar Amsterdam...
Er komen altijd stoelen vrij maar je je krijgt ze pas toegewezen op de luchthaven vlak voor vertrek.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zijn gewoon stoelen, maar je kan ze nu niet boeken, pas 24 uur voor vertrek bij online check-in als je mazzel hebt, of anders op het vliegveld zelf.
Ik ben de laatste weken de prijzen voor vluchten van en naar Amerika wat in de gaten aan het houden voor onze reis volgend jaar in april/mei/juni. Voor Amsterdam - Washington kom ik bij Icelandair op 313 euro. Voor de terugweg zijn de vluchtschema's nog niet duidelijk. Maar ik vroeg mij af wat een goede prijs is voor een ticket van Los Angeles naar Amsterdam. En volgens mij is die 313 euro ook zo gek nog niet.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Mocht je in juni van AMS naar SFO willen: EUR 395,- retour met WOW air, 1 stop (IJsland). Vb http://www.momondo.nl/flightsearch/?Sea ... e&NA=false
Wow air schijnt geen fijne maatschappij te zijn. En er komen van alles en nog wat aan kosten bij.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Als dat de prijs is voor een heen/terug ticket AMS - Washington dan is dat een hele goede prijs.JR2007 schreef:Voor Amsterdam - Washington kom ik bij Icelandair op 313 euro.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Mijn man, ik en ons dochtertje van 4 plannen om in November (1e twee weken) naar florida te vliegen. Vermits we met een kind van 4 reizen willen we rechtstreeks vliegen. Nu hebben we de optie ofwel via jetair (BRU-MIA) ofwel via klm (AMS-MIA)
Wat zijn jullie ervaringen met beide maatschappijen?
De tickets zouden voor ons gedrieën voor jetair op 2385 en klm op 2088 komen
Wat zijn jullie ervaringen met beide maatschappijen?
De tickets zouden voor ons gedrieën voor jetair op 2385 en klm op 2088 komen
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Voor de liefhebbers: tickets naar Calgary 445,- vanaf Amsterdam. Reizen vanaf augustus en ook volgend jaar tm april/mei geloof ik. Te vinden via oa skyscanner
Explore. Dream. Discover.
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties