Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Gesprek J1 visum

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
drwitter
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Gesprek J1 visum

Bericht door drwitter »

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, echter heb ik al wel een aantal berichten gelezen en heb ik hier zeker wat aan gehad bij het proces.

Vanaf 14 Augustus start ik in amerika aan me minor bij een universiteit. Echter ben ik nog alles aan het regelen. Ik heb al mijn ds-2019 binnen, met acceptatie van de universiteit. Ik heb me ds-160 aangevraagt, sevis fee betaald en een afpsraak gemaakt bij het consulaat. Ik heb alle papieren die aangegeven staan al klaar liggen voor het gesprek. Ik heb aanstaande woensdag (15 juni) om 09:00 een gesprek bij het consulaat in Amsterdam.

Nu heb ik nog wel een vraag hierover.
- Ik lees bij veel verhalen van mensen dat zij een envelope mee hebben met track en trace om het paspoort naar huis te verzenden. Echter staat hier niks over beschreven in de spullen/documenten mee te nemen. Is dit verplicht of is het handig om dit mee te nemen? Of is dit niet meer nodig?

Daarnaast vroeg ik mij nog wel af of er mensen zijn die een aantal tips hebben over wat nogmeer handig is om mee te nemen/voor te bereiden?
Dakloze
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 99

Re: Gesprek J1 visum

Bericht door Dakloze »

Neem zo min mogelijk spullen mee naar het consulaat: geen mobieltje etc. Een track&trace is handig, zodat je weet waar je paspoort is.

Success morgen!
--
I route, therefore you are.
drwitter
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Gesprek J1 visum

Bericht door drwitter »

@thenextdtrump dankjewel! Ja er gaat nog iemand mee die in de buurt wacht om mijn spullen bij zich te houden. Zal alleen mijn plastic tasje met documenten meenmenen! :D

Vandaag eindelijk de dag, begin wel beetje nerveus te worden :?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer