Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Anne+peuter: in mei/begin juni door Death Valley met camper?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Reis Anne+peuter: in mei/begin juni door Death Valley met camper?
Hallo,
Ik ben begonnen aan onze voorbereidingen voor onze eerste rondrit door amerika. Na heel veel wikken en wegen toch voor een camper gekozen. Mijn zoon is 3 als we volgend voorjaar vertrekken en dus leek me dat de beste optie.
Ik ben nog niet helemaal uit de route. Omdat mijn broer vlakbij San Francisco woont wordt het een roundtrip van en naar San Francisco. Ik wil op de terugweg van page/grand canyon via Death Valley naar high way one en dan weer naar boven.
Ik heb 2 vragen:
1) Is death valley de moeite waard
2) is death valley te doen met een camper ivm hitte.
Alvast bedankt voor jullie input
Ik ben begonnen aan onze voorbereidingen voor onze eerste rondrit door amerika. Na heel veel wikken en wegen toch voor een camper gekozen. Mijn zoon is 3 als we volgend voorjaar vertrekken en dus leek me dat de beste optie.
Ik ben nog niet helemaal uit de route. Omdat mijn broer vlakbij San Francisco woont wordt het een roundtrip van en naar San Francisco. Ik wil op de terugweg van page/grand canyon via Death Valley naar high way one en dan weer naar boven.
Ik heb 2 vragen:
1) Is death valley de moeite waard
2) is death valley te doen met een camper ivm hitte.
Alvast bedankt voor jullie input
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: In mei/begin juni door deathvalley met camper?
1) Uiteraard.
2) Waarom niet.
2) Waarom niet.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
je hebt airco in je camper dus de hitte is niet zo'n probleem en lange wandelingen ga je wrs toch niet maken.
Als je buiten de camper komt voor de viewpoints of een korte wandeling altijd zorgen voor voldoende drinken per persoon, ook al loop je maar een paar 100m
Death Valley is gewoon enorm apart om te beleven
Als je buiten de camper komt voor de viewpoints of een korte wandeling altijd zorgen voor voldoende drinken per persoon, ook al loop je maar een paar 100m
Death Valley is gewoon enorm apart om te beleven
Mijn manager is momenteel op een road trip naar west kust. Zijn Camper rental hamerde er op dat het verboden is tussen eind mei tot en met september om met de camper van de rental maatschappij door death valley te rijden. Of te wel lees te lettertijes van je contract voor dat je dit overweegt te doen!
Reden is het overhitten van de camper.
Reden is het overhitten van de camper.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het hangt van de verhuurder af of het mag. Bij Cruise America mag je het hele jaar met de camper door DV rijden, bij andere verhuurders is het van half juni tot half september verboden, en vermoedelijk zijn er nog meer varianten.
Het lijkt me trouwens een wat vreemde route om van de GC via DV naar de kust te rijden. Als de Tioga Pass open is zou ik die nemen. Hoe ziet het begin van de route er dan uit?
Marianne
Het lijkt me trouwens een wat vreemde route om van de GC via DV naar de kust te rijden. Als de Tioga Pass open is zou ik die nemen. Hoe ziet het begin van de route er dan uit?
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 3202 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-