Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
10 dagen Vegas (Tips gevraagd) "Muziek en Straaljagers"
- NickBoersma
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
10 dagen Vegas (Tips gevraagd) "Muziek en Straaljagers"
Hallo,
In oktober van dit jaar gaan mijn vriendin en ik 10 dagen naar Las Vegas, we hebben de overnachtingen al geregeld (CIRCUS CIRCUS)
we zijn er in 2015 ook geweest, en zijn benieuwd of er mensen tips hebben voor ons (Buiten Vegas) "we hebben ook een auto gehuurd"
we willen b.v graag naar Valley of fire, Red rock canyon en misschien ook wel Zion.....nu is onze vraag hebben jullie leuke tips of misschien wel routes ? ook ben ik benieuwd of er mensen ervaring hebben met Nellis Air Force Base (Zelf ben ik erg fan van straaljagers) of je daar kan kijken ? of er een museum is? "Op internet word ik niet veel wijzer op de ene site staat dat het gesloten is de andere zegt dat het weer open is)
Alvast bedankt voor de tips.
Groetjes Nick en Ilona
In oktober van dit jaar gaan mijn vriendin en ik 10 dagen naar Las Vegas, we hebben de overnachtingen al geregeld (CIRCUS CIRCUS)
we zijn er in 2015 ook geweest, en zijn benieuwd of er mensen tips hebben voor ons (Buiten Vegas) "we hebben ook een auto gehuurd"
we willen b.v graag naar Valley of fire, Red rock canyon en misschien ook wel Zion.....nu is onze vraag hebben jullie leuke tips of misschien wel routes ? ook ben ik benieuwd of er mensen ervaring hebben met Nellis Air Force Base (Zelf ben ik erg fan van straaljagers) of je daar kan kijken ? of er een museum is? "Op internet word ik niet veel wijzer op de ene site staat dat het gesloten is de andere zegt dat het weer open is)
Alvast bedankt voor de tips.
Groetjes Nick en Ilona
Groetjes Nick
Re: 10 dagen Vegas (Tips gevraagd) "Muziek en Straaljagers"
in all about Vegas zijn die tips al "netjes" voor je gerangschikt.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
TOUR GUIDELINES
Tour requests must be submitted at least 30 days in advance, but no earlier than 90 days.
Tours are provided for groups of 10 to 40 people. No weekend tours are available.
All guests must be high school age or older. A special event pass is required for all non DoD ID card holders.
Please notify us if any tour guests are not U.S. citizens.
Groups are responsible for their own transportation (individual vehicles or caravanning is not allowed) and making all other arrangements outside the formal tour (e.g. if tour includes a lunch stop).
A maximum of 1 bus per tour.
Please make Public Affairs aware of any tour guests who are officers in the grade of O-6 or above as well as any distinguished persons, award winners, POWs, etc., who will be accompanying your tour.
All tours are subject to change or cancelation based on operational requirements.
Cadet Support
Due to the extensive coordination and support required, we only schedule two Air Force ROTC tours per quarter (one per month).
We will only entertain Junior ROTC and Civil Air Patrol requests from within our Nevada Test and Training Range communities in Southern Nevada.
Bron: http://www.nellis.af.mil/Contact/Commun ... Tours.aspx
Laat even weten of het gelukt is!
Tour requests must be submitted at least 30 days in advance, but no earlier than 90 days.
Tours are provided for groups of 10 to 40 people. No weekend tours are available.
All guests must be high school age or older. A special event pass is required for all non DoD ID card holders.
Please notify us if any tour guests are not U.S. citizens.
Groups are responsible for their own transportation (individual vehicles or caravanning is not allowed) and making all other arrangements outside the formal tour (e.g. if tour includes a lunch stop).
A maximum of 1 bus per tour.
Please make Public Affairs aware of any tour guests who are officers in the grade of O-6 or above as well as any distinguished persons, award winners, POWs, etc., who will be accompanying your tour.
All tours are subject to change or cancelation based on operational requirements.
Cadet Support
Due to the extensive coordination and support required, we only schedule two Air Force ROTC tours per quarter (one per month).
We will only entertain Junior ROTC and Civil Air Patrol requests from within our Nevada Test and Training Range communities in Southern Nevada.
Bron: http://www.nellis.af.mil/Contact/Commun ... Tours.aspx
Laat even weten of het gelukt is!
- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Op Nellis heb je een Air Warfare Center met een aantal oostblok toestellen, maar dit is niet voor publiek toegankelijk. Aan het einde van de Cheyenne Rd kan.je in.de landing staan, maar vliegtuigen zitten dan nog wel beoorlijk hoog en je staat er dicht onder. Aan de ander kant kun je bij de LV Speedway staan. Ook hier heb je een behoorlijke lens nodig om te kunnen fotograferen.
Voir beide kanten geldt dat als je maar niet aan het hek staat, maae aan andere kant van de rijbaan, dat je dan geen problen met security hebt.
Ik heb daar in juni 2014 gestaan. Toen draaide er geen Red Flag en was het bizar rustig op superbase Nellis.
Voir beide kanten geldt dat als je maar niet aan het hek staat, maae aan andere kant van de rijbaan, dat je dan geen problen met security hebt.
Ik heb daar in juni 2014 gestaan. Toen draaide er geen Red Flag en was het bizar rustig op superbase Nellis.
Ha, mooi om wat mede-hobbyisten hier te treffen. Wij hadden onze trip LV laten samenvallen met Red Flag 13-4, echter werd deze RF gecancelled. Heb nog wel twee dagen langs het hek gestaan, maar het was vrij rustig en ik werd geregeld verrast door het draaien van de baan. Heb er dus weinig mooie platen aan overgehouden. Gelukkig valt er genoeg ander leuks te beleven!
Wellicht heb je wat aan deze link: http://www.scramble.nl/airfield-guide/l ... nellis-afb
Wellicht heb je wat aan deze link: http://www.scramble.nl/airfield-guide/l ... nellis-afb
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Grrrr... ik ken dat. Het heeft me het binnenkomen van 4 Agressors gekost...ik werd geregeld verrast door het draaien van de baan.

- NickBoersma
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Bedankt voor de tips, en linkjes hier gaan we zeker wat mee doen. 

Groetjes Nick
Wat betreft Nellis AFB tours heb je dus pech:
- - The Thunderbirds Museum is currently closed to the public due to renovations.
- We are currently booked for tours until November 2016.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je naar Valley of Fire wil en naar Zion is het misschien wel handig om dan te overnachten bij Zion in de buurt, anders rij je wel veel heen en weer. Of wil je echt alles vanuit Las Vegas doen?
Death Valley is ook mooi in die periode, dat kan in een dag. Je kunt dan via Shoshone en de Badwater Road het park binnenrijden en via Dantes view en DV Junction weer terug. Of andersom natuurlijk.
Marianne
Death Valley is ook mooi in die periode, dat kan in een dag. Je kunt dan via Shoshone en de Badwater Road het park binnenrijden en via Dantes view en DV Junction weer terug. Of andersom natuurlijk.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1476 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-