Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Upper antelope canyon: sold out!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: Upper antelope canyon: sold out!

Bericht door Marcopstal »

Het verbaasd me toch steeds weer dat mensen wachten tot eind mei om een boeking te doen voor de nakende zomer en dan verwonderd zijn dat het meest begeerde tijdstip (nagenoeg) is volgeboekt.

Toegangstickets zijn niet eindeloos, velen vinden het immers nu al te druk.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
ralluf
Amerika-ontdekker

Bericht door ralluf »

Wij hebben voor de upper gereserveerd bij http://www.antelopecanyon.com alleen is dit op een klote tijd omdat de rest vol zat. Zo te zien zijn er nog wel plaatsen vrij om 11:00 uur bij http://navajotours.com, maar gaat deze tour ook door de UPPER? Of de lower?
M Kactus
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door M Kactus »

Wat is een klote tijd? Vanwege de planning? En in welke periode gaan jullie?
En bij de uitleg op die tweede website staat dat het om Upper gaat, dus die kan inderdaad ook prima.
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

Wij deden eerst de Lower bij Ken's Tours en aansluitend de Tour van 11.30 uur bij Roger Ekis. Op beide organisaties niets op aan te merken overigens.
Persoonlijk vond ik beide canyons heel mooi en uniek, elk op hun eigen manier. Ik blijf nog elke dag gefascineerd door de mooie foto's die ik er gemaakt heb. Dus met wat ik nu weet en gezien heb, zou ik het zeker op dezelfde manier inplannen. Indien ik bij de Upper echter geen Tour zou kunnen boeken om 11.30 uur, zou er een kleine twijfel zijn. Zeker als ik de Lower al zou gezien hebben. De bijzondere lichtinval geeft de canyon namelijk net die extra dementie. Zonder die lichtinval vind ik hem een tikkeltje minder bijzonder dan de Lower.
Mijn vriend deelde echter niet dezelfde mening. Voor hem was enkel de Lower voldoende geweest. Hij had het wel gehad met al die rotsen en rode kleuren.
Op vakantie hebben wij vaak hierover verschillende meningen. Hij houdt vooral van groene en verwilderde natuur en ik hou eerder van rotsen en vulkanische gebieden. Verder hou ik enorm van verschillende structuren en kleurschakeringen die plaatsvinden door lichtinval en zonsopgang en -ondergang. Daar zou ik uren naar kunnen staren. Hij vindt dan weer dat elke zonsondergang of -opgang wel ver hetzelfde is.
Sunkiss
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Sunkiss »

Topicstartster meldt zich weer.

Dank voor al jullie reacties

Ik heb besloten om het te laten bij mijn Lower reservering en niet meer te morren om de Upper Canyon. Ik heb hier en daar nog verder gelezen en zag dat de Upper vaak echt heel erg druk is, hetgeen misschien een beetje afbreuk doet aan de ervaring. Daarnaast bedacht ik mij dat ik het ook wel best vind om een van de twee te doen. Namelijk,hoe je het ook wendt of keert, ik denk dat ALLES dat wij die reis gaan doen een mooie ervaring zal zijn. Een canyon tour meer of minder zal dat niet anders maken.

Ik las wat leuke verhalen over een "smoothwater" raft/tocht op de Colorado River en heb deze vervolgens uitgezocht op die bewuste dag dat we eigenlijk de upper hadden willen doen. We doen die dag in de ochtend dan Horseshoe Bend aan en in de middag de tocht op het water. Lijkt ook wel relax, een paar uurtjes zitten, kijken en luisteren. :)

Fijn dat dit forum bestaat en fijn dat iedereen zo mee denkt en ervaringen deelt. Ik ben er in ieder geval in mijn schema tot nu toe heel erg mee geholpen (en nog niet klaar, haha, wat een geregel en gepuzzel)!
ralluf
Amerika-ontdekker

Bericht door ralluf »

M Kactus schreef:Wat is een klote tijd? Vanwege de planning? En in welke periode gaan jullie?
En bij de uitleg op die tweede website staat dat het om Upper gaat, dus die kan inderdaad ook prima.

08:00 AM op 18 september terwijl we die dag naar de Grand Canyon rijden. Ik had liever de 17e gegaan als we in page aankomen vanuit Monument Valley. Nu heb ik net toch gereserveerd de 17e om 11:00 AM bij Navajo Tours en kreeg een bevestigende mail dat de boeking is geslaagd voor de Upper.

Ik kan de 18e dus nu annuleren bij Roger Ekins.
Galapogos
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

Sunkiss schreef:Ik heb besloten om het te laten bij mijn Lower reservering en niet meer te morren om de Upper Canyon. Ik heb hier en daar nog verder gelezen en zag dat de Upper vaak echt heel erg druk is, hetgeen misschien een beetje afbreuk doet aan de ervaring. Daarnaast bedacht ik mij dat ik het ook wel best vind om een van de twee te doen. Namelijk,hoe je het ook wendt of keert, ik denk dat ALLES dat wij die reis gaan doen een mooie ervaring zal zijn. Een canyon tour meer of minder zal dat niet anders maken.
Een paar weken geleden Lower én Upper gedaan, en ik vond Lower een veel betere ervaring. Mooier, minder druk, goedkoper :clap:. Dus: prima zo :thumbup:.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Hou er wel rekening mee dat jij wrs in het voorseizoen bent gegaan en het in het hoogseizoen tegenwoordig overal veel en veel drukker is. Ook bij de lower ac
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer