Een heleboel tips van ticketspy komen van urlaubspiraten.demtjeme schreef: Ik hou altijd ticketspy in de gaten voor de meest goedkope tickets :
vakantiepiraten.nl dan ook maar gaan volgen.
Een heleboel tips van ticketspy komen van urlaubspiraten.demtjeme schreef: Ik hou altijd ticketspy in de gaten voor de meest goedkope tickets :
halloHinko schreef:WDW Eind december - januari voor periode tot en met half juni
WDW Eind augustus - september voor periode tot en met ergens in maart
Dit zijn de twee officiële wdw weken neemt niet weg dat je niet eerder leuke prijzen via KLM kunt vinden.
In maart zijn er geen wdw weken, wellicht wel andere aanbiedingen. Gewoon vanaf oktober / november de prijzen dagelijks in de gaten houden via de verschillende website's. En natuurlijk dit forum
In april heb ik op Atlanta gevlogen.asv60 schreef:Misschien willen we in sept/okt naar Atlanta vliegen.
Ben al een poosje aan het kijken naar ticketprijzen, maar vind ze aardig aan de prijs €700-€800
Had ik amper op jouw posting gereageerd komt dit voorbij ;asv60 schreef:Misschien willen we in sept/okt naar Atlanta vliegen.
Ben al een poosje aan het kijken naar ticketprijzen, maar vind ze aardig aan de prijs €700-€800
Ik weet niet in hoeverre vertrek vanaf Frankfurt een optie voor je is, maar ik heb vanochtend zelf via momondo.nl erg mooie Delta airlines tickets naar Atlanta geboekt voor 25sept-10okt via cheaptickets.DE voor 441 euro p.p.asv60 schreef:Misschien willen we in sept/okt naar Atlanta vliegen.
Zijn voor deze bestemming weinig tot geen aanbiedingen te vinden?
Beetje late reactie maar ik bedoelde een gemiddelde prijs.Vito schreef:Suzie, je kunt toch zelf prima een zoekopdracht doen via Chaser, Momondo of Skyscanner? Dan weet je het zo.