Na 3 eerdere mooie rondreizen aan de westkust van de USA ben ik alweer een tijdje aan het puzzelen voor de volgende rondreis die we willen gaan maken. Vorige reizen hebben we al vele mooie National Parks en overige mooie dingen mogen bekijken. Voor volgend jaar willen we graag het noordwesten aandoen met een start in Seattle en bij voorkeur eindigen met een aantal dagen Las Vegas. Voor dit alles hebben we maximaal 23 dagen inclusief reizen.
Nu weten we ongeveer wel welke dingen we zeker willen bezichtigen maar misschien hebben jullie hier nog aanvullingen of opmerkingen over. Ook vind ik het lastig hoeveel tijd je op sommige plaatsen nodig hebt om te bezichtigen en waar het beste te overnachten.
Wat we graag willen zien is Olympic NP, Mount Rainier NP, Columbia River Gorge, Mt St Helens, Smith Rock SP, John Day Fossil Beds NM, Crater Lake NP, Lassen Volcanic NP en Yosemite NP. Dit lijkt mij al heel wat maar ik hoor graag jullie mening hierover. Wij zijn wel personen die de dagen vol benutten en meestal al voor 7 uur in de auto zitten dus vroeg opstaan is geen probleem voor ons. We willen in de periode juli/augustus deze rondreis maken.
Hieronder heb al proberen een opzetje te maken. Graag jullie hulp hierbij om de bovenstaande dingen in te passen en misschien nog dingen toe te voegen

Dag 1 Amsterdam - Seattle
Dag 2 Seattle
Dag 3 Seattle - Port Angeles (Olympic NP)
Dag 4 Port Angeles - Forks (Olympic NP) Of al een stuk doorrijden richting Mount Rainier NP?
Dag 5 Forks - Packwood
Dag 6 Mount Rainier NP
Dag 7
Dag 8
Dag 9
Dag 10
Dag 11
Dag 12
Dag 13
Dag 14
Dag 15
Dag 16