Zo wij zijn bezig aan onze laatste dag van deze reis.
Nog een beetje aan het zwembad van de Aria liggen , voor we de vlucht hebben nog even naar de Hooverdam.
En dan hebben we om 21.25 uur de vlucht terug.
Bij deze wil ik iedereen bedanken wat ons gevolgd heeft. En bedankt voor de super reacties allemaal. Dat maakte het schrijven en foto's uitzoeken na een vermoeiende dag juist iets gemakkelijker...
Ik heb genoten van jullie blog, zowel van de tekst als van de foto's. Ik was zelfs al aan het zoeken naar verslagen van jullie eerdere reizen, maar als ik goed gekeken heb, is er alleen een van jullie reis naar Florida in 2014 .
Goede vlucht terug!
Super leuk blog! Ik heb met veel plezier mee gelezen. Vooral omdat wij over ruim 3 weken jullie rondje tegen de klok in gaan doen. Dat was vast voorgenieten .
Ik heb ook elke dag met heel veel plezier meegelezen. Meestal kijk ik vooral naar blogs van reizen die zowat gelijkaardig zijn aan die van ons, maar hier vond het heel plezant om te zien hoe jullie soms van andere dingen genieten dan ik Super om te zien hoeveel plezier jullie duidelijk bijvoorbeeld in LA hebben gehad!
Eén van de leukste blogs om te volgen sinds lang! Dagelijks genoten van jullie avonturen. Wij vertrekken binnen 11 dagen en zullen grote delen van jullie trip ook aandoen dus het was even meegenieten en wegdromen voor wat nog komt. Om jullie heimwee wat door te helpen spoelen, kunnen jullie binnenkort onze avonturen op onze blog mee volgen!
Carrie schreef:Super leuk blog! Ik heb met veel plezier mee gelezen. Vooral omdat wij over ruim 3 weken jullie rondje tegen de klok in gaan doen. Dat was vast voorgenieten .
@ Mirav5410 : die Dinosporen vind je onder andere terug wanneer je de weg naar Corona Arch rijdt aan je rechterkant. Daar vind je op meerdere plaatsen trouwens ook rotstekeningen.
@ Josje99 : De Mill Creek is leuk om een middag te relaxen. Beetje zonnen , pootje baden...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.