Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 3
@ Marieke van Oorschot.
Volgend de letter van de Emerald Club wet kloppen jouw aannames....maar;
# Een EC member gaat nooit naar de balie. De balie bemensing is ook helemaal niet ingesteld op EC Members.
Een EC Member communiceert alleen met greeters ( om naar een specifieke auto te vragen ) en met het personeelslid aan de exitbooth.
#Een EC Member heeft niets van doen met regelingen rond spouses ;Een EC Member heeft altijd een extra driver mogelijkheid zonder extra kosten.
Je huurovereenkomst is nu niet opgenomen in je EC account.
Als jij gaat handelen in de geest van de Emerald Club wet, en gewoon in de garage een auto kiest en daarmee bewapend met je EC nummer, je rijbewijs en je CC naar de Exit rijdt komt het helemaal goed.
Al jouw EC vragen worden beantwoord in de speciale EC thread
Met name in deel 1 daarvan heb in het begin mijn testen van het op verschillende wijzen boeken ( ook zoals jij nu hebt gedaan) beschreven
Hier is de link naar avondvullend leesvoer
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=61731
Volgend de letter van de Emerald Club wet kloppen jouw aannames....maar;
# Een EC member gaat nooit naar de balie. De balie bemensing is ook helemaal niet ingesteld op EC Members.
Een EC Member communiceert alleen met greeters ( om naar een specifieke auto te vragen ) en met het personeelslid aan de exitbooth.
#Een EC Member heeft niets van doen met regelingen rond spouses ;Een EC Member heeft altijd een extra driver mogelijkheid zonder extra kosten.
Je huurovereenkomst is nu niet opgenomen in je EC account.
Als jij gaat handelen in de geest van de Emerald Club wet, en gewoon in de garage een auto kiest en daarmee bewapend met je EC nummer, je rijbewijs en je CC naar de Exit rijdt komt het helemaal goed.
Al jouw EC vragen worden beantwoord in de speciale EC thread
Met name in deel 1 daarvan heb in het begin mijn testen van het op verschillende wijzen boeken ( ook zoals jij nu hebt gedaan) beschreven
Hier is de link naar avondvullend leesvoer
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=61731
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Top, bedankt! Is inderdaad avondvullend
.
Ik ga dus zeker weten rechtstreeks naar de garage. Komt goed. We hebben (omdat ik de boeking maakte voordat ik van het bestaan van de EC kende...) een mid size SUV gehuurd. Dus ik neem aan dat ik daar sowieso mee naar buiten rijd?

Ik ga dus zeker weten rechtstreeks naar de garage. Komt goed. We hebben (omdat ik de boeking maakte voordat ik van het bestaan van de EC kende...) een mid size SUV gehuurd. Dus ik neem aan dat ik daar sowieso mee naar buiten rijd?
Loves Vegas!
- bedeve
- Amerika-expert
@Marieke van Oorschot; een mkidsize suv huren is niet echt Emerald Club behaviorisme....maar daar rijd je dan minimaal mee weg.
Alles draait om bejegening. Jij bent de actor in de garage.
Dus je zoekt een auto, of je vraag naar je voorkeur bij een greeter. En daarmee op naar de exit booth.
How are you today ?
Veel plezier
Alles draait om bejegening. Jij bent de actor in de garage.
Dus je zoekt een auto, of je vraag naar je voorkeur bij een greeter. En daarmee op naar de exit booth.
How are you today ?
Veel plezier
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerikafan
Ik kwam gisteren op LAX met mijn Expedia booking en print-out van de emerald pas bij de exit booth, en daar werd me duidelijk gemaakt dat ik toch eigenlijk eerst wel via de balie had moeten gaan. Maar met enige tegenzin werd alles in orde gemaakt en kon ik vertrekken met de Mustang cabrio voor harry tarief, super !
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Helaas heb ik achteraf geen gebruik kunnen maken van deze aanbieding. De auto was geboekt bij Cardelmar, maar stond vermeld als "Op aanvraag". Na 3 dagen werd de boeking afgewezen. Ik heb vervolgens contact opgenomen met de klantenservice van Cardelmar. Zij gaven aan dat de verhuurder (Thrifty) het verzoek heeft afgewezen vanwege een incorrect tour date. Zij gaven zelf aan dat dit een melding is die ze nog nooit hebben gezien. Ik heb Cardelmar verzocht om dit verder uit te zoeken. Thrifty geeft aan dat er geen boekingen plaats kunnen vinden die meer dan 6 maanden in de toekomst liggen. Dit is vreemd, aangezien ik zowel op de site van Cardelmar als Thrifty auto's kan selecteren op de gevraagde data.Kosjke schreef:Volgens mij heb ik net een goede deal gescoord met de autohuur bij LAX. Via cardelmar.nl bij Thrifty in de periode 6-5-2017 t/m 1-6-2017 (27 dagen) Full Size SUV (FFAR) voor €622,-. Voorbeeldauto betreft een Chevrolet Traverse 4x4. Je zou toch zeggen dat een Chevrolet Tahoe meer in de richting van een FFAR zit. Heeft er iemand ervaring met Thrifty bij LAX?
Vervolgens zie ik dezelfde prijzen ook terug bij Expedia. Dus geprobeerd om hier alsnog te boeken. Ook hier kan ik weer alles selecteren, maar zodra ik de boeking definitief wil maken ontvang ik een foutmelding. Ik heb hierop contact gezocht met Expedia en zij geven aan om het op een later moment opnieuw te proberen. Expedia heeft nog geprobeerd om de boeking telefonisch af te ronden, maar ook dit was niet mogelijk.

Zijn er forumgebruikers die dezelfde ervaring (in het verleden) hebben gehad?
Glen
Ja, ik heb hetzelfde probleem bij Expedia. Daar krijg ik een prijs van 289,- voor 14 dagen een Full SUV (!) bij Dollar of Thrufty.
Daarvan kreeg ik ook nog eens 15% korting van Expedia omdat ik deze week een hotel heb geboekt. Maar als ik de hele boeking doorlopen heb, krijg ik een foutmelding.
Ik heb gemaild naar Expedia, maar nog geen reaktie ontvangen.
Het tarief is wellicht te mooi om waar te zijn.
Daarvan kreeg ik ook nog eens 15% korting van Expedia omdat ik deze week een hotel heb geboekt. Maar als ik de hele boeking doorlopen heb, krijg ik een foutmelding.
Ik heb gemaild naar Expedia, maar nog geen reaktie ontvangen.
Het tarief is wellicht te mooi om waar te zijn.
2000: 3 weken West USA (Los Angeles)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
Ik heb net eveneens een mail gestuurd richting Expedia. Mocht ik een update ontvangen, dan zal ik het delen.
Glen
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij volgen het ook, SUV nodig van 16/04 t/m 12/05 26 dagen (LV/LV)voorlopig goedkoopste 888 Euro.
We zijn juist terug van LV/LV 24 dagen 598 Euro SUV, groot verschil met de prijzen nu.
We zijn juist terug van LV/LV 24 dagen 598 Euro SUV, groot verschil met de prijzen nu.

Nog even een tip die ik uit eigen ervaring heb opgedaan:
Als je niet je gewenste auto vind bij het ophalen van je auto en je mag zelf kiezen van je verhuurbedrijf, vraag dan ook even wat er nog in de wasstraat staat
Zo kregen wij geen 2014 Ford Mustang vorig jaar mee, maar een 2015 met nog geen 7000 mile op de teller.
Als je niet je gewenste auto vind bij het ophalen van je auto en je mag zelf kiezen van je verhuurbedrijf, vraag dan ook even wat er nog in de wasstraat staat

Zo kregen wij geen 2014 Ford Mustang vorig jaar mee, maar een 2015 met nog geen 7000 mile op de teller.
- Division
- Amerikakenner
@Leendert1987
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 8#p1056501
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 8#p1056501
Ik mis de premium suv hier?Type gehuurd: Premium SUV, Ford Escape SUV
Meegekregen: In Toronto hebben we de Chevrolet Equinox meegenomen / in Halifax kregen we de Dodge Durango
ik wil even een update geven over het eerder genoemde bericht van mij en van Kosjke.
Nu nog steeds krijg ik voor de meivakantie 2017 een heel mooi tarief bij Expedia voor een Fullsize SUV bij Dollar en/of bij Thrifty.
14 dagen Fullsize SUV, vanaf LAX voor € 327,-. Dat lijkt wel een soort van Harry-tarief
Daarbij heb ik ook nog eens 15% korting gekregen omdat ik deze week al een hotelovernachting heb geboekt, dus kostte deze nog maar € 279,-.
Overigens, misschien wel een tip voor jullie: Ik heb een account aangemaakt bij Expedia, daarna een hotelovernachting geboekt. Vervolgens kreeg ik binnen een week een aanbieding om ook een auto te huren bij Expedia; "Exclusieve deal - omdat je een hotel hebt geboekt, bespaar je 15% op deze huurauto."
Maar.... net als Kosjke lukt het me niet om de auto te huren, de boeking kunnen we niet afmaken. Vervolgens bel ik met Expedia, ze willen me graag helpen, maar ook dan lukt het niet om de reservering te maken. Vanmiddag hebben ze me een email gestuurd dat ze alsnog graag de reservering samen met mij door willen lopen, tegen het mooie tarief van € 279,-. Het tarief is ondertussen hoger, maar Expedia heeft me zelfs toegezegd dat ze het verschil aan me overmaken.
Dus heb ik ze weer gebeld en verwezen naar hun Case ID. Maar helaas, weel alles doorgelopen, maar het kan niet geboekt worden.
Het blijkt dus toch nog steeds: Het tarief is te mooi om waar te zijn.
Expedia biedt het wel steeds aan, maar het is helaas niet te sluiten.
Op naar de volgende aanbieding!
Of op naar het volgende foutje in het tarief, waar we in dit mooie forum duur mede forumleden op geattendeerd worden.
Nu nog steeds krijg ik voor de meivakantie 2017 een heel mooi tarief bij Expedia voor een Fullsize SUV bij Dollar en/of bij Thrifty.
14 dagen Fullsize SUV, vanaf LAX voor € 327,-. Dat lijkt wel een soort van Harry-tarief

Daarbij heb ik ook nog eens 15% korting gekregen omdat ik deze week al een hotelovernachting heb geboekt, dus kostte deze nog maar € 279,-.
Overigens, misschien wel een tip voor jullie: Ik heb een account aangemaakt bij Expedia, daarna een hotelovernachting geboekt. Vervolgens kreeg ik binnen een week een aanbieding om ook een auto te huren bij Expedia; "Exclusieve deal - omdat je een hotel hebt geboekt, bespaar je 15% op deze huurauto."
Maar.... net als Kosjke lukt het me niet om de auto te huren, de boeking kunnen we niet afmaken. Vervolgens bel ik met Expedia, ze willen me graag helpen, maar ook dan lukt het niet om de reservering te maken. Vanmiddag hebben ze me een email gestuurd dat ze alsnog graag de reservering samen met mij door willen lopen, tegen het mooie tarief van € 279,-. Het tarief is ondertussen hoger, maar Expedia heeft me zelfs toegezegd dat ze het verschil aan me overmaken.
Dus heb ik ze weer gebeld en verwezen naar hun Case ID. Maar helaas, weel alles doorgelopen, maar het kan niet geboekt worden.
Het blijkt dus toch nog steeds: Het tarief is te mooi om waar te zijn.
Expedia biedt het wel steeds aan, maar het is helaas niet te sluiten.
Op naar de volgende aanbieding!
Of op naar het volgende foutje in het tarief, waar we in dit mooie forum duur mede forumleden op geattendeerd worden.
Leonnl, bedankt voor de update. Ik heb gisterenavond exact dezelfde reactie gehad vanuit Expedia. Ook weer gebeld, maar ze kunnen helaas de boeking niet afronden.
Ondertussen blijf ik het gewoon elke dag proberen. Hopelijk blijft het tarief nog even staan
Ondertussen blijf ik het gewoon elke dag proberen. Hopelijk blijft het tarief nog even staan

Glen
Beste
Ik ga dit jaar weer naar Orlando (4e keer) en normaal gesproken boek ik via Hertz. Maar voor precies dezelfde periode en looptijd betaal ik dit jaar 100 euro meer dan vorig jaar.
. We gaan 19 dagen en verblijven in en rondom Orlando, waar ik op een bedrag van 530 euro kom voor compact auto's. Vorig jaar betaalde we 405 euro.
Dus ik ben nu wat verder bij andere dealers aan t kijken.
Als ik kijk bij bv Dollar in Amerika zie ik de bedragen zonder verzekering, toch?
Ik kan alleen niet achterhalen wat de fee is voor de vereiste verzekeringen. Kijk ik er nou zo langs, of wordt dat bij ophaling pas bepaald?
Of kan ik dit beter zo niet boeken?
Ik ga dit jaar weer naar Orlando (4e keer) en normaal gesproken boek ik via Hertz. Maar voor precies dezelfde periode en looptijd betaal ik dit jaar 100 euro meer dan vorig jaar.

Dus ik ben nu wat verder bij andere dealers aan t kijken.
Als ik kijk bij bv Dollar in Amerika zie ik de bedragen zonder verzekering, toch?
Ik kan alleen niet achterhalen wat de fee is voor de vereiste verzekeringen. Kijk ik er nou zo langs, of wordt dat bij ophaling pas bepaald?
Of kan ik dit beter zo niet boeken?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
ik zouniet zo boeken als niet expliciet kan aangeven dat je uit Nederland/België komt. he kunt evt wel door naar de Duitse site van dollar en eens kijken wat de prijzen daar zijn. bij BV national en alamo kun je wel aangeven waar je vandaan komt. en ik zou ook bij de bekende brokers kijken, zie begin van dit topic.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
bij t boeken moest ik wel mijn gegevens invullen en voor Nederland kiezen. Daarmee gaf de site een update, maar nergens in t process kon ik iets van verzekering afsluiten. Zal zo ook eens kijken bij National en Alamo.babarage schreef:ik zouniet zo boeken als niet expliciet kan aangeven dat je uit Nederland/België komt. he kunt evt wel door naar de Duitse site van dollar en eens kijken wat de prijzen daar zijn. bij BV national en alamo kun je wel aangeven waar je vandaan komt. en ik zou ook bij de bekende brokers kijken, zie begin van dit topic.
Bij autoverhuurAmerika krijg ik overigens geen resultaten...zal wel een foutje zijn op dit moment.
In dat geval zou ik nooit via die weg boeken. Er zijn wel mensen die het hier al eens gedaan hebben, geloof ik.
Maar als je pas ginds je verzekeringen op papier kunt laten zetten, kun je ervan uitgaan dat je de hoofdprijs zult betalen. Van hier uit zou je het eventueel nog kunnen riskeren.
Maar als je pas ginds je verzekeringen op papier kunt laten zetten, kun je ervan uitgaan dat je de hoofdprijs zult betalen. Van hier uit zou je het eventueel nog kunnen riskeren.
Op dit moment rare prijsstellingen bij Alamo (Brits).
Zo is de huurprijs van een full size SUV lager dan een standaard SUV en is de economy car het duurste.
Zo is de huurprijs van een full size SUV lager dan een standaard SUV en is de economy car het duurste.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik heb ook wel eens een SUV geboekt die goedkoper was dan een economy. Het lijken net vliegtickets Leon 

Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20647 Weergaves
-