KloptGertS schreef:De economy comfort houdt dus eigenlijk in dat je meer beenruimte hebt?

KloptGertS schreef:De economy comfort houdt dus eigenlijk in dat je meer beenruimte hebt?
De routes naar Zuid Amerika zijn qua service niet helemaal dezelfde dan de transatlantische routes hoor.hemmie schreef:Mijn man vloog de afgelopen jaren vaak tussen Houston en Rio de Janeiro, beide kanten op een nachtvlucht van 10 uur. In het begin was het ontbijt nog een warme croissant met een bakje (4 blokjes) fruit, later was het alleen een koud croissantje. Hij zorgde er dus altijd voor dat hij wat eten bij zich had en eerste doel na aankomst was ontbijten. Diner was overigens prima, maar dat is meteen na vertrek, dus 9 uur later lust je dan wel wat.
Ik heb al jaren nier meer met Delta gevlogen, maar zou me niets verbazen als het daar net zo is, vond het eten daar altijd al karig. KLM is wat dat betreft veel beter.
Op intercontinentale vluchten van Delta is alcohol altijd gratis hoor. Daarvoor hoef je niet in Economy comfort te zitten.Vito schreef:En gratis alcohol![]()
Hier een link van wat Economy comfort biedt.
http://www.delta.com/content/www/en_US/ ... -plus.html