Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis heems87: onze Floridareis - graag jullie aanvullingen.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
heems87
Amerikafan

Reis heems87: onze Floridareis - graag jullie aanvullingen.

Bericht door heems87 »

Hallo,

Wij hebben onze hersenen laten kraken en een reisje samengesteld, maar we hebben natuurlijk niet de ins and outs zoals sommige gewaardeerde forumleden dat hebben. Wellicht kunnen jullie op basis van jullie ervaring ons helpen de reis te perfectioneren?

We zijn een stelletje die houden van dingen doen, zoals een swamptocht. Veel verder dan dit idee komen we tot nu toe nog niet echt, dus als jullie ideeen hebben, heeeel graag!

11-10-2016 Miami Beach, FL
12-10-2016 Miami Beach, FL
13-10-2016 Key West, FL
14-10-2016 Key West, FL
15-10-2016 Key Largo, FL
16-10-2016 Ft. Myers, FL
17-10-2016 Ft. Myers, FL
18-10-2016 Clearwater, FL
19-10-2016 Clearwater, FL
20-10-2016 Orlando, FL
21-10-2016 Orlando, FL
22-10-2016 Orlando, FL
23-10-2016 Orlando, FL
24-10-2016 Orlando, FL
25-10-2016 Cocoa Beach
26-10-2016 Fort Lauderdale, FL
27-10-2016 Miami, FL

Ook twijfelen we over welk pretpark het bezoeken waard is, we zijn vorig jaar in Universal Los Angeles geweest en dat was leuk, maar niet "mega wow". Dus is het de hoge entreeprijzen waard denken jullie? Disney willen we zeker 1 park van bezoeken maar welke denken jullie is het leukste / mooiste?

Ik sta open voor ALLE tips en ook de route staat nog niet helemaal vast dus als we een plek missen hoor ik dat graag!

Alvast bedankt !! :clap: :clap: :thumbup: :thumbup: :D :D
2015 - 4 weken Westkust!
2016 - 3 weken Florida!
2017 - 3 weken Oost en west Canada!
2018 - 3 weken Illonois, Louisiana, Mississippi, Tennessee --all the way to---> New york
2019 - 3 weken honeymoon Noord-west Amerika (portland, Yellowstone etc.)
Dutchabulls
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis heems87: onze Floridareis - graag jullie aanvullingen.

Bericht door Dutchabulls »

Goedemorgen,

Willen jullie de Everglades bezoeken tussen Key Largo en Fort Myers? Dat lijkt me ambitieus. Ik zou dan eerder adviseren om vanuit Key west naar Homestead te reizen. De volgende dag dan naar Naples waarbij je de loop Road kunt rijden en Everglades city voor een eventuele airboat Tour.
Je hebt veel dagen in Orlando. Wellicht kun je er een afhalen en deze inruilen voor een bezoek aan Crystal river voor een tocht met de zeekoeien. Wij hebben in Disney Magic Kingdom bezocht, maar dat viel ons tegen. 117 dollar entree om vervolgens uren in de snikhete zon in de rijen te staan. Ik ben van mening dat Euro Disney en Disney in Los Angeles ongeveer hetzelfde zijn. Maar goed, ik heb ander verhalen gehoord dat mensen het totaal anders hebben ervaren. Op basis van die ervaringen hebben wij ook gekozen om naar dat park te gaan, maar zoals gezegd, een tegenvaller.
Wellicht kun je vanuit Orlando ook nog een trip maken naar Kennedy Space Center. Wij vonden dat erg interessant en hopelijk heb je geluk dat er een lancering gepland staat.

Succes met plannen en alvast een mooie reis gewenst!
heems87
Amerikafan

Bericht door heems87 »

Dankjewel voor de reactie!

Wij hadden inderdaad ook het aantal dagen in orlando wat hoger ingezet in afwachting van het aantal parken dat we willen gaan gezoeken. Ik wil, al is het maar voor de nostalgie van Disney, in ieder geval 1 park bezoeken maar meer is denk ik niet nodig. 117 dollar is overigens wel erg veel.. maarja je bent op vakantie he :D

Daar kunnen we zeker dus wel 1 of misschien wel 2 dagen inleveren. Loop road had ik via andere topics voorbij zien komen en daar wil ik ook zeker overheen. De zeekoeien hebben we het ook over gehad, ik vind het wel wat! Hebben jullie het ook gedaan? Is het zoiets als met dolfijnen of is het nog iets bijzonderder?

Hebben jullie ook een bezoek gemaakt aan Bush garden? Dat schijnt ook helemaal geweldig te zijn maar ik kan er eigenlijk niet zo heel erg veel van vinden.. maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
2015 - 4 weken Westkust!
2016 - 3 weken Florida!
2018 - 3 weken Illonois, Louisiana, Mississippi, Tennessee --all the way to---> New york
Dutchabulls
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Dutchabulls »

Wij wilden graag de zeekoeien zien, maar we hadden geen excursie van te voren geboekt. We zaten in het weekend van een feestdag, buiten het seizoen van de zeekoeien, dus hebben ze niet gezien. We hadden een kano gehuurd, maar het water lag vol met plezierboten, harde muziek en bbq's. Je kunt het vergelijken met de Vinkeveense plassen. Wellicht hebben jullie in die periode meer geluk.

Wij hebben Bush Gardens niet gedaan, vanwege de beperkte tijd. Volgens mij staat er hier op het forum ook een topic over. Ook Sarasota kan interessant zijn. Daar heeft onlangs iemand een heel topic over geschreven met bezienswaardigheden en dingen om te doen.

Succes!
chippie777
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door chippie777 »

Over Disney is al veel gezegd op dit forum. Wij zijn twee keer naar alle thema parken (Magic Kingdom, Animal Kingdom, Disney Studios en Epcot)van Disney geweest in Florida. Daarnaast ook naar twee water parken. Wij vonden dat prima en het geld waard. Wij hadden wel twee tieners bij ons. Met de juiste planning was het goed te doen in de parken. Daarnaast biedt Florida zo veel meer. Wij vonden Daytona en Keywest echt super. Mijn advies zou zijn om veel reisverslagen (blogs) te lezen. Je komt dan van zelf tips tegen die jullie ook aanspreken. Niemand is het zelfde en niemand heeft dezelfde wensen.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
heems87
Amerikafan

Bericht door heems87 »

Bedankt weer!

Ik heb inderdaad het topic over Bush garden gelezen het lijkt me wel aan te spreken, iets minder een "toeristische trekpleister" als ik het zo lees.
Ik denk toch dat ik minimaal 1 park moet bezoeken van Disney, als kind al een keer of 5 naar Parijs geweest met als droom ooit naar het grote USA te gaan, dus als je er dan bent moet je wel gaan lijkt me, ik heb ook even gericht gekeken naar wat Disneytopic en ik vind het wel lastig om een park te kiezen maar daar gaan we wel uitkomen denk ik.

Sarasota ga ik even onderzoeken ik heb er nog nooit van gehoord dus als er een topic over is is dat meer dan welkom! Bedankt voor de tip!
Daytona zit ook in ons achterhoofd we hebben nog niet echt gekeken naar wat er te doen is maar ik hoor daar meerdere mensen over.

Ik heb weer wat huiswerk! Dankjulliewel!
2015 - 4 weken Westkust!
2016 - 3 weken Florida!
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Het Sarasota topic staat hier paar regels onder ;)
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 11&t=64176
chippie777
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door chippie777 »

Als het je puur gaat om de Disney beleving zou ik voor Magic Kingdom gaan. Al hoewel ik zelf Animal Kingdom het leukst vind geeft Magic Kingdom meer het Disney gevoel. Voor wat betreft Daytona zou ik zeker naar het circuit gaan, wij vonden dat erg leuk. Uiteraard het strand daar niet vergeten, want daar mag je met je auto op.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
heems87
Amerikafan

Bericht door heems87 »

Bedankt allemaal voor de reacties:

Dit gaat hem worden:

11-10-2016 Miami Beach, FL
12-10-2016 Miami Beach, FL
13-10-2016 Key West, FL
14-10-2016 Key West, FL
15-10-2016 Key Largo, FL
16-10-2016 Ft. Myers, FL
17-10-2016 Ft. Myers, FL
18-10-2016 Sarasota
19-10-2016 Clearwater, FL
20-10-2016 Clearwater, FL
21-10-2016 Orlando, FL
22-10-2016 Orlando, FL
23-10-2016 Orlando, FL
24-10-2016 Orlando, FL
25-10-2016 Orlando, FL
26-10-2016 Fort Lauderdale, FL
27-10-2016 Miami, FL

Uiteraard zijn tips nog altijd welkom!
2015 - 4 weken Westkust!
2016 - 3 weken Florida!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer