Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tax: begrijp ik het goed?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Eskm
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Tax: begrijp ik het goed?

Bericht door Eskm »

... en in sommige restaurants te San Fransico krijgt je nog een 4,5% health tax bovenop.

Mvg.,
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Ik heb dyscalculie.
Ik ben blij dat mijn man wel goed kan rekenen :lol:
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik reken niet eens meer zelf, ik zie wel wat ik moet betalen. Dat is veel makkelijker.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ik ben er ondertussen aan gewoon, maar leuk vind ik het niet. Het is soms ook niet logisch: als ik bij de bakker 4 scones koop, dan betaal ik tax (13% hier). Maar als ik 6 van diezelfde scones neem, dan betaal ik geen tax. :?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Maartnn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Maartnn »

Bedankt voor de uitleg en tips! Neem ik zeker mee naar Amerika volgende week! :thumbup:
Uiteindelijk denk ik dat ik zoals Paul gewoon maar moet kijken wat ik moet betalen met al die speciale regeltjes per locatie enzo. Als ik uiteindelijk gewoon 10% reken kan het inderdaad alleen maar meevallen :wink: .
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer