Bedankt allemaal voor de beterschapswensen en het delen van jullie eigen verhalen, voel me meteen stukken beter
Ja dank je Marianne, toevallig had ik dat vanochtend gelezen en heb ik mijn man een boodschappen lijstje meegegeven. Ik zit in vrijwillige quarantaine in onze ouderslaapkamer met eigen badkamer, die ik zelf heb ontsmet. Ik loop nu na ieder bezoek met een anti-bacteriële, alles reiniger spray in de hand om alles na te spoelen wat ik aanraak. Word er paranoia van haha.
@Big-Mo balen dat jij dat onderweg had, moet er even niet aan denken...die drank Gatorade is me ook al aangeraden door een zwerver bij de Win Dixy's die bij ons kwam staan toen mijn dochter een week geleden voor de deur flauwviel door een zonnesteek en dehydratie.
Je zou bijna denken dat we allemaal watjes zijn, maar dat is echt niet zo. Zij is alweer helemaal opgeknapt en ook de rest van het gezin is in goede conditie.
Wat ik wel bijzonder vind: zojuist is de villa beheerder langs gekomen, omdat ik in de slaapkamer last had van het lawaai dat een motor bij ons zwembad maakt. Dat ding draait sinds de komst van een man in onze tuin gisteren op volle toeren. En wat bleek? De motor drijft een zuiveringspomp aan en hoort dagelijks alleen in de ochtend zichzelf aan en uit te schakelen... "Or you'll get infections". Die motor heeft dus de hele week uitgestaan en wat ik nu vermoed is dat ik als dagelijkse ochtend zwemmer de Sjaak ben. Misschien is het toch geen Noro virus maar gewoon een ordinaire maagwand infectie?! Ik hoop het...
Het gaat nu trouwens beter dankzij de Kinder ORS met citroensmaak die ze hier verkopen