Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vraag over boardingpasses in de British Airways app

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
denise
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Vraag over boardingpasses in de British Airways app

Bericht door denise »

Ik heb een vraagje. Ik heb tickets besteld van Amsterdam - La via British airways. Tussenstop Londen heathrow en vanaf daar wordt de vlucht uitgevoerd door American airlines.

Nu heb ik mijn stoelen voor de 2e vlucht gereserveerd. Maar vraag mij ineens af of je dan 2 boardingpassen krijgt in de app van BA of krijg je deze op schiphol.

Iemand hier ervaring mee?
Laatst gewijzigd door Hinko op 04 jul 2016, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel ter verduidelijking aangepast
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Vraag over boardingpasses in de British Airways app

Bericht door Hinko »

Je krijgt sowieso twee aparte boardingpasses. Dus in de app staan er vast en zeker twee en schiphol kun je bij de automaten ook nog de boardingpasses uitprinten.
Ik heb ook wel eens tijdens het afgeven van de koffers nieuwe gekregen.
Galapogos
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

Ik had laatst een soortgelijke vlucht. Van San Francisco via Phoenix en Londen naar Amsterdam. Geboekt bij American Airlines, maar de vluchten van Phoenix naar Londen en die van Londen naar Amsterdam uitgevoerd door British Airways.

In de app van AA kun je alleen de boarding pass van de AA-vlucht zien, in de app van BA alleen die van de BA-vluchten. Bij inchecken op SFO kreeg ik een papieren boarding pass voor de vlucht naar Phoenix. In Phoenix kon ik pas boarding passes in ontvangst nemen voor de andere twee vluchten (bij de balie van BA).
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Je hebt ook geen tussenstop, maar een overstap.
Afbeelding
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Misschien handig om beide apps te hebben, van AA en BA dan?
Ik heb het ook wel eens met KLM/Delta gehad. Ik heb inmiddels beide apps en soms staat er in de Delta app meer dan in de KLM of andersom.
Zeker met de regelmatige vluchtwijzigingen van Delta, die dan weer later door KLM worden overgenomen. via de Delta app ben je dan weer sneller op de hoogte.
Misschien dat dit zo ook met AA en BA is en daarom advies om beide apps te hebben.
Maar een boarding pass krijg je per vlucht en kan je ook altijd op het vliegveld uitprinten/aanvragen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer