Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
West USA met baby
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
West USA met baby
Hoi allemaal,
Het is misschien al eerder gevraagd, maar kon het niet zo snel vinden.
Wij vertrekken in september voor 18 dagen naar de US met een baby van dan 5 maanden.
We gaan een rondreis met de auto maken van SF via LV/Moab/Yellowstone naar SLC.
We gaan met mijn schoonfamilie, met 10 volwassenen en onze baby.
Nu hebben we via KLM al gevraagd voor een bassinet, maar konden ze niet garanderen.
We hebben al een flessenwarmer voor in de auto gekocht. Een daryan travelcot, niet elk hotel heeft een babybed.
Daarnaast nemen we mijn draagdoek en zak mee, de kinderwagen en de maxicosi.
Zijn er nog meer zaken waar ik aan moet denken?
Bedankt alvast!
Wij vertrekken in september voor 18 dagen naar de US met een baby van dan 5 maanden.
We gaan een rondreis met de auto maken van SF via LV/Moab/Yellowstone naar SLC.
We gaan met mijn schoonfamilie, met 10 volwassenen en onze baby.
Nu hebben we via KLM al gevraagd voor een bassinet, maar konden ze niet garanderen.
We hebben al een flessenwarmer voor in de auto gekocht. Een daryan travelcot, niet elk hotel heeft een babybed.
Daarnaast nemen we mijn draagdoek en zak mee, de kinderwagen en de maxicosi.
Zijn er nog meer zaken waar ik aan moet denken?
Bedankt alvast!
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: West USA met baby
Wij hebben een campingbedje gekocht bij de Walmart bij aankomst en deze gebruikt in elk hotel, ging perfect.
Wij hadden ook geen netje in het vliegtuig (ook KLM) maar onze zoon sliep op schoot of op de grond voor onze voeten (we zaten op de family row dus veel ruimte bij de benen)
Wij reizen vanaf kleins af aan met de kinderen dus mocht je nog vragen hebben.....vraag gerust.
Wij hadden ook geen netje in het vliegtuig (ook KLM) maar onze zoon sliep op schoot of op de grond voor onze voeten (we zaten op de family row dus veel ruimte bij de benen)
Wij reizen vanaf kleins af aan met de kinderen dus mocht je nog vragen hebben.....vraag gerust.
Re: West USA met baby
Hiero:mereltje86 schreef:Hoi allemaal,
http://forum.allesamerika.com/app.php/g ... ubmit=Zoek
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 1808 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-