Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Alles over National Emerald Club deel 2
Geen dubbele boeking ? Jammer ! Het HarryH tarief was daar helemaal een uitgesproken moment voor.
Op Yelp zijn de reacties op National in Miami weer wat vriendelijker dan op Flyertalk.
Voor wat betreft National; wanneer je niet je gewenste auto ziet meteen een praatje gaan maken met een greeter.
Met een praatje maken begint nou eenmaal alle moois wat het leven te bieden heeft.
Zelf zou ik er een tweede boeking bij Alamo onder leggen.
Ter inspiratie daartoe zou ik op Flyertalk nog even het onderwerp Alamo Discount Codes met een positieve insteek doorlezen.
En daar naar handelen.
Hiermee speel je op safe,met een beperkt financieel verschil.
Lukt National ;dan Alamo aan de exit booth cancellen vv
Op Yelp zijn de reacties op National in Miami weer wat vriendelijker dan op Flyertalk.
Voor wat betreft National; wanneer je niet je gewenste auto ziet meteen een praatje gaan maken met een greeter.
Met een praatje maken begint nou eenmaal alle moois wat het leven te bieden heeft.
Zelf zou ik er een tweede boeking bij Alamo onder leggen.
Ter inspiratie daartoe zou ik op Flyertalk nog even het onderwerp Alamo Discount Codes met een positieve insteek doorlezen.
En daar naar handelen.
Hiermee speel je op safe,met een beperkt financieel verschil.
Lukt National ;dan Alamo aan de exit booth cancellen vv
Laatst gewijzigd door bedeve op 21 jul 2016, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Bedeve bedankt voor je snelle reactie....top weer
Wij hebben onze national boeking gemaakt bij Expedia, en volgens mij kun je die niet op het laatste moment cancellen
Maar ik zeker even lezen op Yelp, en zal eens lezen op flyertalk wat betreft de discount codes bij Alamo.
Wij hebben nog nooit geboekt via Amerikaanse sites, durfde het niet erg.
Maar wellicht toch maar eens proberen.
Met de hulp van het forum zou het ook mij moeten kunnen lukken..

Wij hebben onze national boeking gemaakt bij Expedia, en volgens mij kun je die niet op het laatste moment cancellen

Maar ik zeker even lezen op Yelp, en zal eens lezen op flyertalk wat betreft de discount codes bij Alamo.
Wij hebben nog nooit geboekt via Amerikaanse sites, durfde het niet erg.
Maar wellicht toch maar eens proberen.
Met de hulp van het forum zou het ook mij moeten kunnen lukken..
- bedeve
- Amerika-expert
@Ellis71 ;Je hebt gelijk ; die opmerking van mij over cancellen wat onjuist.
Sorry !
Was het een HarryH tarief ?
Mocht dat niet zo zijn....
Dan is het een idee om met de verworven wijsheid van Flyertalk te kijken naar een boeking van de door jou gewenste auto bij Alamo.
En vervolgens bij Expedia de andere boeking te cancellen.
Expedia zegt binnen 2 weken terug te betalen.
Mijn ervaring is dat dit ook 2 dagen kan zijn.
Sorry !
Was het een HarryH tarief ?
Mocht dat niet zo zijn....
Dan is het een idee om met de verworven wijsheid van Flyertalk te kijken naar een boeking van de door jou gewenste auto bij Alamo.
En vervolgens bij Expedia de andere boeking te cancellen.
Expedia zegt binnen 2 weken terug te betalen.
Mijn ervaring is dat dit ook 2 dagen kan zijn.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Ik ben een aantal keer op Miami geweest intussen en ga a.s. zondag weer...
De EA heeft daar eigenlijk alleen wat fullsizes is mijn ervaring, dus geen SUVs, geen Minivans etc.
Maar, zoals Bedeve al zegt, gewoon een praatje maken helpt. Vorig jaar met een fijne Traverse mogen vertrekken
De EA heeft daar eigenlijk alleen wat fullsizes is mijn ervaring, dus geen SUVs, geen Minivans etc.
Maar, zoals Bedeve al zegt, gewoon een praatje maken helpt. Vorig jaar met een fijne Traverse mogen vertrekken

Bedankt voor jullie snelle reacties en meedenken weer..echt
Helaas geen harryh tarief, we zagen het net te laat..snik snik.
We hebben nu €630,- betaald voor 19 dagen.
Vond wel dat de huurprijzen duurder zijn dan vorig jaar, of ligt dit aan mij?
Scheelt zo € 100,-
Ik keek net zo ff gauw bij expedia, maar dat als we er €30,- bij op doen hebben we iig een standaard SUV.
Maar kan natuurlijk ook net als Harryh doen en even vriendelijk een praatje maken met een Greet er.
Offfff de auto cancellen ( maar kan dat want we hebben vlucht+auto samen geboekt, dat ze dan niet zeggen dan word Uw vliegticket ook duurder)
De classic site van National is niet meer inwerking toch? Of ben ik nu in de war, dacht zoiets gelezen te hebben.

Helaas geen harryh tarief, we zagen het net te laat..snik snik.
We hebben nu €630,- betaald voor 19 dagen.
Vond wel dat de huurprijzen duurder zijn dan vorig jaar, of ligt dit aan mij?
Scheelt zo € 100,-
Ik keek net zo ff gauw bij expedia, maar dat als we er €30,- bij op doen hebben we iig een standaard SUV.
Maar kan natuurlijk ook net als Harryh doen en even vriendelijk een praatje maken met een Greet er.
Offfff de auto cancellen ( maar kan dat want we hebben vlucht+auto samen geboekt, dat ze dan niet zeggen dan word Uw vliegticket ook duurder)
De classic site van National is niet meer inwerking toch? Of ben ik nu in de war, dacht zoiets gelezen te hebben.
Hier nog een leuke link, naar een free upgrade bij National van gewoon Emerald member naar Emerald Executive....altijd leuk toch
http://millionmilesecrets.com/2015/01/1 ... -upgrades/

http://millionmilesecrets.com/2015/01/1 ... -upgrades/
En dan blijken wij bij de Emerald club zelfs Emerald Executive Elite te zijn....nooit geweten
hebben het zojuist ontdekt door bovengenoemde link..
Dus ik zeg no worry's in Miami voor ons...

Dus ik zeg no worry's in Miami voor ons...

- bedeve
- Amerika-expert

Denk er aan Ellis ; ook een Executive staat in de Emerald Club met beide benen op de grond.
En huurt dus een midsize car.
Veel plezier !
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Wij staan zeker met 2 stevige beentjes op de grond
En hebben ook heel verstandig een midsize gehuurd, zoals het een goed emerald member betaamt.
Alleen niet bij National zelf maar bij Expedia, en helaas helaas niet voor het HarryH tarief, maar ach een mens kan niet alles hebben....niet waar!!

En hebben ook heel verstandig een midsize gehuurd, zoals het een goed emerald member betaamt.
Alleen niet bij National zelf maar bij Expedia, en helaas helaas niet voor het HarryH tarief, maar ach een mens kan niet alles hebben....niet waar!!
hallo mocht de bovenstaande link voor de gratis upgrade nu niet werken, dan heb ik er hier nog 1, en die werkt zeker.
https://www.nationalcar.com/en_US/car-r ... cale=en_US
https://www.nationalcar.com/en_US/car-r ... cale=en_US
Die is alleen voor MasterCard gebruikers, of zie ik dat mis?
- bedeve
- Amerika-expert
@ M.Kactus , het is een Mastercard campagne, maar open voor iedereen.
Even oppassen
Zelfs als je normaliter je autohuur met Mastercard betaalt moet je hier even alert zijn.
Bij deze MC mogelijkheid om Executive te worden hoort namelijk ook de Mastercard contract ID .
En die gebruik je liever niet , want daarmee wordt je autohuur erg duur.
Dan liever ContractID 8572158
Die is dan weer van VISA Canada.
Maar al jaren lang open voor iedereen
Even oppassen
Zelfs als je normaliter je autohuur met Mastercard betaalt moet je hier even alert zijn.
Bij deze MC mogelijkheid om Executive te worden hoort namelijk ook de Mastercard contract ID .
En die gebruik je liever niet , want daarmee wordt je autohuur erg duur.
Dan liever ContractID 8572158
Die is dan weer van VISA Canada.
Maar al jaren lang open voor iedereen
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Dank je Bedeve voor deze tip, goed om te weten en er rekening mee te houden.. 

Hallo !
Wij zijn net terug uit de VS en hadden 2 keer een auto gebooked via Expedia en het HarryH tarief (Bedankt Harry). Wij zijn Emerald club lid (handig, al een jaar of 2 geleden een keer geregeld...), en gingen dus direct naar de greeter en lieten de auto van onze keuze voorrijden, en reden richting uitgang (exit booth) en lieten daar alles in orde maken. Hier was er een duidelijk verschil in behandeling tussen 2 locaties.
Op EWR was er na een lichte tegenzin van de uitrij beambte geen probleem meer en maakte ze alles netjes in orde. Prepaid rental, op Emerald nummer, geen 2nd driver fees, slechts dropoff fee en tax (daarover) op de creditcard. Binnen 15 minuten reden de de NJthruway op. Bij inleveren netjes binnen 10 minuten een overzicht van de kosten (dropoff+taxes) in de E-mail.
Op SFO (tweede rental) was het een heel ander verhaal. De greeter was heel vriendelijk en organiseerde voor ons een mooie SUV, echter bij de uitgang was de persoon niet echt meewerkend. omdat het reserveringsnummer op de expedia afrduk op COUNT eindigde, zouden we eigenlijk langs de counter moeten (waar op SFO een gigantische rij stond!) (ook al was je Emerald(met pasje!) en was ze eigenlijk niet bereid om eea te regelen. Ook riep ze dat de reservering niet prepaid was. Na lange discussie, incl een collega van de uitrij beambte wilde ze toch wel iets regelen, en duurde het ellenlang. Opeens bleek het toch wel te kunnen dat de rental prepaid was, en zou ze dit voor deze ene keer veranderen. Totaal ruim 35 minuten aan de exit booth gestaan !
Vervolgens bij het inleveren op SFO bleek dat National FSO (Fuel charges) (US$55 op het inleverbonnetje) had gerekend, terwijl wij daar (uiteraard) niks van gehoord of gezegd hadden bij het ophalen. Ook verscheen de rental niet op mijn emerald account (vorige wel) en kreeg ik geen mail met overzicht. Na een geiiriteerde E-mail aan National Customer service (toen we thuis waren) was binnen een dag een nette reaktie waarbij ze de FSO terug zouden boeken op mijn CC en de rental netjes bijgeschreven op mijn Emerald account.
Het is dus niet zo vanzelfsprekend dat je met een Expedia (HarryH) reservering zo richting uitgang kan, het ligt heel erg aan de personen in kwestie of eea. soepel gaat..... dus, ook hier: Your Mileage May Vary .... De customer service van National (voor emerald leden via e-mail) is wel heel responsive en goed.
Rudi
Wij zijn net terug uit de VS en hadden 2 keer een auto gebooked via Expedia en het HarryH tarief (Bedankt Harry). Wij zijn Emerald club lid (handig, al een jaar of 2 geleden een keer geregeld...), en gingen dus direct naar de greeter en lieten de auto van onze keuze voorrijden, en reden richting uitgang (exit booth) en lieten daar alles in orde maken. Hier was er een duidelijk verschil in behandeling tussen 2 locaties.
Op EWR was er na een lichte tegenzin van de uitrij beambte geen probleem meer en maakte ze alles netjes in orde. Prepaid rental, op Emerald nummer, geen 2nd driver fees, slechts dropoff fee en tax (daarover) op de creditcard. Binnen 15 minuten reden de de NJthruway op. Bij inleveren netjes binnen 10 minuten een overzicht van de kosten (dropoff+taxes) in de E-mail.
Op SFO (tweede rental) was het een heel ander verhaal. De greeter was heel vriendelijk en organiseerde voor ons een mooie SUV, echter bij de uitgang was de persoon niet echt meewerkend. omdat het reserveringsnummer op de expedia afrduk op COUNT eindigde, zouden we eigenlijk langs de counter moeten (waar op SFO een gigantische rij stond!) (ook al was je Emerald(met pasje!) en was ze eigenlijk niet bereid om eea te regelen. Ook riep ze dat de reservering niet prepaid was. Na lange discussie, incl een collega van de uitrij beambte wilde ze toch wel iets regelen, en duurde het ellenlang. Opeens bleek het toch wel te kunnen dat de rental prepaid was, en zou ze dit voor deze ene keer veranderen. Totaal ruim 35 minuten aan de exit booth gestaan !
Vervolgens bij het inleveren op SFO bleek dat National FSO (Fuel charges) (US$55 op het inleverbonnetje) had gerekend, terwijl wij daar (uiteraard) niks van gehoord of gezegd hadden bij het ophalen. Ook verscheen de rental niet op mijn emerald account (vorige wel) en kreeg ik geen mail met overzicht. Na een geiiriteerde E-mail aan National Customer service (toen we thuis waren) was binnen een dag een nette reaktie waarbij ze de FSO terug zouden boeken op mijn CC en de rental netjes bijgeschreven op mijn Emerald account.
Het is dus niet zo vanzelfsprekend dat je met een Expedia (HarryH) reservering zo richting uitgang kan, het ligt heel erg aan de personen in kwestie of eea. soepel gaat..... dus, ook hier: Your Mileage May Vary .... De customer service van National (voor emerald leden via e-mail) is wel heel responsive en goed.
Rudi
- bedeve
- Amerika-expert
@ Rudi ; " Het is dus niet zo vanzelfsprekend dat je met een Expedia reservering zo richting uitgang kan, het ligt heel erg aan de personen in kwestie of eea. soepel gaat..... " .
Jawel Rudi ;zo vanzelfsprekend is het wel.
Ik heb nu alle mogelijke boekeningsvormen om een auto van National mee te nemen uitgetest.
Ook via Expedia, ook via Rentalcars, ook een auto die ik wilde testen bij Alamo uit de rij gehaald,
Ruime test ervaring opgedaan.
Waarin een ding steeds bevestigd wordt.
Dat je niet van een " exit booth hourly " kunt verwachten dat die overzicht heeft over alle mogelijkheden en voorwaarden.
Zeker als je met een oplossing komt die niet in het standaard script staat zul je zelf de actor moeten zijn.
Bij terugkomst is het handig om voor de scan de medewerker in te lichten over je gekozen fueloptions.
En ervoor te zorgen dat die juist in je Emmerald profiel staan.
Dan nog kan het mis gaan , maar dat is allemaal herstelbaar.
Ook zonder irritatie in de emal
Jawel Rudi ;zo vanzelfsprekend is het wel.
Ik heb nu alle mogelijke boekeningsvormen om een auto van National mee te nemen uitgetest.
Ook via Expedia, ook via Rentalcars, ook een auto die ik wilde testen bij Alamo uit de rij gehaald,
Ruime test ervaring opgedaan.
Waarin een ding steeds bevestigd wordt.
Dat je niet van een " exit booth hourly " kunt verwachten dat die overzicht heeft over alle mogelijkheden en voorwaarden.
Zeker als je met een oplossing komt die niet in het standaard script staat zul je zelf de actor moeten zijn.
Bij terugkomst is het handig om voor de scan de medewerker in te lichten over je gekozen fueloptions.
En ervoor te zorgen dat die juist in je Emmerald profiel staan.
Dan nog kan het mis gaan , maar dat is allemaal herstelbaar.
Ook zonder irritatie in de emal
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-expert
Om het COUNT "probleem" te omzeilen heb ik mn (3) rentals via Expedia opgevraagd via de National site en daar een print van gemaakt. Staat er geen Count op 
Was 24 juli in Miami dan ook geen enkel probleem.
Morgen vliegen we naar Dallas TX, ga er vanuit dat het daar ook van zelf gaat.

Was 24 juli in Miami dan ook geen enkel probleem.
Morgen vliegen we naar Dallas TX, ga er vanuit dat het daar ook van zelf gaat.
En hoe doen we dat dan HarryH, want als ik inlog bij National op ons emerald account zie ik onze rental die wij ook gehuurt hebben via Expedia niet staan voor september.
Goede vlucht naar Dallas.
Goede vlucht naar Dallas.
niet inloggen en via dit linkje moet het wel lukken.
nummer zonder COUNT invullen
nummer zonder COUNT invullen
-
- Amerika-expert
Klopt, bedankt Hinko.
In Dallas ook weer een prima ervaring, net een Ford Expedition XLT meegekregen
In Dallas ook weer een prima ervaring, net een Ford Expedition XLT meegekregen

Hinko dank je wel, het is gelukt, super.
En HarryH dat is weer een super auto, veel fijne kilometers.
Beide bedankt voor jullie tips en raad...Top
En HarryH dat is weer een super auto, veel fijne kilometers.
Beide bedankt voor jullie tips en raad...Top

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 13196 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-