Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goede Nederlandse on-line reisburo Californië

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Disneyfan1970
Amerika-newbie

Goede Nederlandse on-line reisburo Californië

Bericht door Disneyfan1970 »

Voor Florida heb je bekende goede on-line reisburo's zoals American Estates en American Vacations.
Op deze site's kun je gelijk on-line offertes maken, en gelijk zo'n beetje zien wat alles gaat kosten.

Ook kun je bungelows / villa's huren e.d.

Nu vroeg ik mezelf af, bestaan deze ook speciaal voor Californië of misschien waar Californië breed aangeboden wordt.

Groeten,

Jeroen
Fan
Amerika-ontdekker

Bericht door Fan »

Ha Jeroen,

Wij hebben onze Califorie reis (augustus 2007) ook bij americanvacations geboekt. Helemaal op maat gemaakt. Gezien onze eerdere ervaringen met Florida hebben we er alle vertrouwen in dat dit ook zo goed zal bevallen. Je kunt alleen niet op de site een offerte maken. Maar als je ze belt en zegt wat je wilt kom je alles te weten.
Wanneer willen jullie gaan?

Groetjes,
Clari (fan)
Disneyfan1970
Amerika-newbie

He hallo Clari,

Jij ook hier ;) Ik denk dat na onze reis in april / mei 2008 weer naar Florida, onze eerst volgende verre reis Californië / Las Vegas / Anaheim zal worden.
En ik wilde eigenlijk gewoon op voorhand weten, welke goede reisburo's zijn e.d.
Gewoon om te orrienteren.
Ik hoor ook graag van jullie hoe alles geweest was e.d. Ook julli eerste keer Californië toch ?

P.s. off-topic ik heb nog steeds wat foto's van Thomas e.d. van het vliegveld, pm me je e-mail maar ff.
Fan schreef:Ha Jeroen,

Wij hebben onze Califorie reis (augustus 2007) ook bij americanvacations geboekt. Helemaal op maat gemaakt. Gezien onze eerdere ervaringen met Florida hebben we er alle vertrouwen in dat dit ook zo goed zal bevallen. Je kunt alleen niet op de site een offerte maken. Maar als je ze belt en zegt wat je wilt kom je alles te weten.
Wanneer willen jullie gaan?

Groetjes,
Clari (fan)
paula58
Amerika-expert

Re: Goede Nederlandse on-line reisburo Californië

Bericht door paula58 »

Disneyfan1970 schreef:Voor Florida heb je bekende goede on-line reisburo's zoals American Estates en American Vacations.
Hoi Jeroen, nog meer bekenden hier :lol: :lol:
Wij hebben voor dit jaar juli/aug. onze reis naar het zuidwesten via AV geboekt en je kan op voorhand altijd een offerte aanvragen, die heb je binnen 1 à 2 dagen binnen.

Ze hebben bepaalde routes maar die kan je zelf aanpassen, zo hebben wij wat gerommeld met de dagen in LA en LV en hebben er nog 2 dagen San Diego tussen geplakt omdat die niet in hun programma zat ,dus alles is eigenlijk mogelijk.
Succes,
gr. Paula
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

Hallo,
ook ik ga je american vacations aanraden. Wij zijn wel langs gegaan bij hun op kantoor, en mede dankzij hun hebben we weer een mooie reis bij elkaar geplakt.
Je kan het ook via internet en e-mail contack doen, het fijne van hun ze reageren altijd snel. Ook hebben ze veel kennis van het land.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Disneyfan1970
Amerika-newbie

Bedankt zover, ik wist dat in eerste instantie helemaal niet..
Ik zag dat je via American Estates het één en ander kan regelen voor Californië.

Maar al met al, lijkt het mij een iets minder populaire bestemming als Orlando, want daar is wel meer snel info over te vinden op internet e.d.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Disneyfan1970 schreef:Bedankt zover, ik wist dat in eerste instantie helemaal niet..
Ik zag dat je via American Estates het één en ander kan regelen voor Californië.

Maar al met al, lijkt het mij een iets minder populaire bestemming als Orlando, want daar is wel meer snel info over te vinden op internet e.d.
Het verschil tussen CA en FL zit hem er in dat de mensen die naar CA gaan meestal een rondreis maken terwijl je in FL vaak op 1 plek blijft.
Dus zijn de aanbiedingen heel anders van samenstelling, waar je in FL vaak een huis/bungalow zal huren is het in CA vaak auto en hotel(s).
judith
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door judith »

Wij hebben onze reis geboekt bij Fly2california.
We moeten nog gaan dus weet niet of ik het je aan kan raden,tot nu toe zijn ze behulpzaam. :wink:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Zeker als je een rondreis wil gaan doen zijn er erg goede ervaringen van verschillende forumleden met Tioga Tours.
Als je naar de homepage van Allesamerika gaat kan je een offerte aanvragen, je hebt dan binnen 24 uur een aanbod in je mailbox zitten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer