De streek van Custer & Badlands is zeker de moeite, maar als ik zo even snel een route opstel, denk ik dat inclusief Jasper & Yellowstone, Badlands wat te ver omrijden zal zijn op je 22 dagen.
1: -> Seattle
2: -> Vancouver (voormiddag Boeing)
3: -> Lillooet (Sea-To-Sky Highway)
4: -> Clearwater (Wells Gray)
5: -> Jasper
6: Jasper
7: Jasper
8: -> Lake Louise (Icefields Parkway)
9: Lake Louise (Banff & Yoho NP)
10: -> Banff/Canmore (Banff NP)
11: -> Waterton Lakes (Waterton Lakes NP)
12: -> Many Glacier (Glacier NP)
13: -> Kalispell (Glacier NP)
14: -> Gardiner
15: -> Canyon Village (Yellowstone North)
16: Canyon Village (Yellowstone South)
17: -> Cody (Beartooth Highway)
18: -> Custer
19: Custer (Custer SP, Mt Rushmore NM, Peter Norbeck Scenic Byway (mogelijks problematisch met een camper))
20: Custer (Badlands NP)
21: -> Denver
22/23: -> AMS
https://www.bing.com/mapspreview?&cp=46 ... orm=S00027
Zoals ik al zei, dit is ongeveer onze 2013 route
https://qbic66.wordpress.com/usa-2013-overzicht/ , maar wij hebben Yellowstone niet echt bezocht; daarom hadden we nog tijd om naar South Dakota om te rijden.
Om dit er toch nog in te krijgen heb ik 1 dag Banff/Canmore weggelaten die voor Kootenay NP zou kunnen dienen, echter vond ik dit park nu niet zo de moeite. Ook heb ik een dag Denver weggelaten omdat je je toch niet op steden wou concentreren.
Nu zit er dus nog 1 dag te veel in... Dus dat wordt keuzes maken.
Of je laat 1 dag Jasper weg, maar dit park kan gerust wat tijd gebruiken.
Of je laat 1 dag Glacier NP weg, maar ook dit park kan gerust wat tijd gebruiken. Wij deden dit in 2013 in September in 1 dag (Waterton Lakes -> Kalispell), maar hadden hierdoor (bewust) geen tijd voorzien voor het Many Glacier gebied. Ook weet ik niet goed of ik dit traject, met de Going to the Sun Road, in augustus, met een camper zou aanraden op 1 dag...
Of je laat Yellowstone in z'n geheel weg en rijdt rechtstreeks via Billings naar Custer en houdt je bezoek aan Yellowstone voor volgend jaar :p Maar ik vermoed dat je Yellowstone niet zal willen opgeven

Dan zou je ook gewoon South Dakota kunnen vergeten en de rest iets rustiger aan doen ...
Er zitten ook wel flinke afstanden tussen. Nu heb ik wel geen ervaring met camper reizen en wat daar aangename gemiddelde rijtijden mee zijn... Net als jij maak ik echter ook geen lange wandelingen owv gezondheidsredenen dus kunnen wij wel iets verder rijden dan andere mensen.