Je kan met de shuttlebus van Alamo naar het vliegveld hoor en dat is volledig gratis

En die rijden er voldoende dus lang moet je nooit wachten.
Tofke
Als je de terminal uitloopt zie je buiten allemaal shuttle bussen van autoverhuurders langskomen.Toon de Valck schreef: huren een auto bij Alamo(
Weet iemand hoe we in LA van de autoverhuurder naar het vliegveld kunnen?
.
Uiteraard had ik al een ruim aantal pagina's van dit topic doorgebladerd. Ik heb in deze pagina's niets kunnen vinden over mijn specifieke vraag. Een gratis tweede bestuurder is namelijk in principe de partner van de huurder. Dus als een bepaalde site of verhuurder die deze regel ruimer neemt, is een tip daarover zeer welkom. En als die aanbieder dan ook nog eens lage/geen fees vraagt voor het feit dat de auto op een andere plek wordt ingeleverd, is dat helemaal mooi.bedeve schreef:Ja zeker ; lees deze thread, en vooral het introbericht op pagina 1.
Dan krijg je een heleboel info.
En antwoorden op je vragen.
Zoals het feit dat bij huur in California niet betaald wordt voor een extra bestuurder.
Veel lees en voorbereidingsplezier !
De stelligheid in je aanname is onjuistMr. Patrick schreef: Een gratis tweede bestuurder is namelijk in principe de partner van de huurder.
Ik ben het helemaal met je eens met voor de duidelijkheid de toevoeging dat "(zo goed als nooit)" betekent dat je vooral op moet letten bij verhuurlocaties die NIET bij de grote luchthavens gevestigd zijn.M Kactus schreef:Dropoff is er (zo goed als) nooit tussen LA en SF. Binnen dezelfde staat eigenlijk nooit.
Zelfs tussen bepaalde staten niet (CA, NV en AZ).
Volgens mij hoeft in de California de gratis 2de bestuurder helemaal geen partner of echtgenoot te zijn. Daar is het om het even.Mr. Patrick schreef:Ik concludeer daaruit dat aangezien we met twee (hetero)stellen gaan waarbij de twee mannen zullen rijden, het verstandig is toch die extra bestuurder te registreren. Ik loop liever geen risico als er een ongeluk zou plaatsvinden.
Hola, opgepast met deze uitspraak. Enkel in het Westen kom je dit tegen. Reken maar zeker dat je op andere plaatsen meestal wel drop-off fees betaald, ook op luchthaven locaties. Bijvoorbeeld: Hilo naar Kona op Hawaii Big Island. Maar volgens mij ook Miami naar Orlando.M Kactus schreef:Dropoff is er (zo goed als) nooit tussen LA en SF. Binnen dezelfde staat eigenlijk nooit.
Zelfs tussen bepaalde staten niet (CA, NV en AZ)
Niemand?majtie schreef:Iemand nog goeie aanbiedingen gezien? Voor 18 dagen kom ik niet onder de 1000 euro momenteelGaat om ophalen op 3 oktober van Buffalo airport en terugbrengen in NY op 20 oktober. Help!