Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VII
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: MyVegas (computerspel) - deel VII
euh volgens mij is het spel niet voor inwoners van Las Vegas en omstreken.
Deze zijn uitgesloten van deelname.
Wat ik had begrepen is dat je in Las Vegas ook niet kan spelen.
Deze zijn uitgesloten van deelname.
Wat ik had begrepen is dat je in Las Vegas ook niet kan spelen.
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Inwoners van Las Vegas kunnen het spel wel spelen, maar zien andere en minder rewards. Als je in Las Vegas bent zie jij die rewards ook alleen maar, en kan je dus ook alleen maar die rewards aanschaffen.
Je kan daar wel gewoon spelen, net zoals "thuis".
Je kan daar wel gewoon spelen, net zoals "thuis".
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Zouden er nog data vrijkomen voor periode september / oktober in de strip hotels?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik heb geboekt voor de 2e week van oktober en daar was echt nog heel veel vrij hoor.
Ook hier net geboekt voor half oktober. Via de website kreeg ik trouwens voortdurend de melding dat de data niet beschikbaar waren, dus heb ik maar even getelefoneerd. De man aan de telefoon kon het wel. Dan komt er normaal 15$ bij, blijkbaar. Doordat het via de website niet kon, nu niet.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wat ik ook heel vreemd vind is dat ik er gister achter kwam dat er bij mij (beginner in Myvegas) heel snel gouden munten bijkomen en bij mijn vriend die al heel veel gespeeld heeft (heeft alle hotels al en al meer dan 100.000 gouden munten) komen ze er veeeel langzamer bij.
Terwijl we dezelfde inzetten hebben en dezelfde spellen spelen.
Terwijl we dezelfde inzetten hebben en dezelfde spellen spelen.
Dat lijkt me sterk. Er zijn een vast aantal LP's per inzet te krijgen. Of speel jij op de computer, en hij op de iPad? Daar gaat het wel trager.
Dus ofwel lijkt het maar zo, doordat hij al meer heeft, ofwel spelen jullie toch andere spellen.
Dus ofwel lijkt het maar zo, doordat hij al meer heeft, ofwel spelen jullie toch andere spellen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik had dat in t begin ook, maar toen kon je nog 10.000-en gratis chips per dag van het internet plukken
Heb nog 1 reward over, maar dat is lastig als je er op een zaterdagavond en zondag bent. Nu 1x overnachting Mirage en een Aria ontbijtbuffet. Geen idee wat nr 3 gaat worden

Heb nog 1 reward over, maar dat is lastig als je er op een zaterdagavond en zondag bent. Nu 1x overnachting Mirage en een Aria ontbijtbuffet. Geen idee wat nr 3 gaat worden
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ga je naar Shark Reef of the secret garden. Zou er niet zoveel voor betalen als het normaal kost, maar gratis is het wel leuk om even een kijkje te nemen.
Mocht je een show willen doen kan ik KA zeker aanbevelen, als dat ook op zaterdagavond kan.
Mocht je een show willen doen kan ik KA zeker aanbevelen, als dat ook op zaterdagavond kan.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wally, ik ben al een paar maand aan het volgen en ja ergens begin april/mei waren er nog vele data vrij en inderdaad nu ook nog.
maar voor op 25 & 26 september, is alleen mgm en excalibur nog vrij. had graag NYNY, Aria, Mirage of Luxor es geslapen.
maar voor op 25 & 26 september, is alleen mgm en excalibur nog vrij. had graag NYNY, Aria, Mirage of Luxor es geslapen.
-
- Amerika-ontdekker
Wij gaan volgend jaar september weer naar Las Vegas en nu ben ik zojuist begonnen met dit spel te spelen. Ik ben benieuwd wat ik bij elkaar gesprokkeld krijg.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
KA heb ik een vorige keer al gedaan en shark reefs heb ik al voldoende gezien als ik eerlijk ben.Thierry73 schreef:Ga je naar Shark Reef of the secret garden. Zou er niet zoveel voor betalen als het normaal kost, maar gratis is het wel leuk om even een kijkje te nemen.
Ik dacht dat je oktober zocht. Daar had ik nl nog voldoende dagen vrij voor bv Mirage.Wally, ik ben al een paar maand aan het volgen en ja ergens begin april/mei waren er nog vele data vrij en inderdaad nu ook nog.
Maar volgens mij had je begin April/Mei nog niet kunnen boeken voor september/oktober, dus lijkt me wat vreemd als ik eerlijk ben.
Angie21 schreef:Wij gaan volgend jaar september weer naar Las Vegas en nu ben ik zojuist begonnen met dit spel te spelen. Ik ben benieuwd wat ik bij elkaar gesprokkeld krijg.
Ik ga ook volgend jaar september voor 5 weken naar Amerika, zin in! Hiervan ga ik een dag of 6 naar Las Vegas.
Ben al een tijdje aan het spelen(bijna 3 jaar!) en vorig jaar naar Las Vegas geweest van mijn punten.
Nu staan we weer op 300K+, 210K+ en 140K+ gouden muntjes....
Sowieso willen we de $75 kortingsvoucher voor Tender steakhouse in Luxor, die beviel ons vorige keer erg goed!
Kan je ook 2 vouchers aanschaffen en deze tegelijk gebruiken(natuurlijk op 2 verschillende namen)???
Word een leuke rekening, minimaal $300 haha!
-
- Amerikakenner
Dat kan zeker, hebben we reeds 2x gedaan in tender. En het is niet zo moeilijk om aan 300$ te raken 

1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Amerika-ontdekker
Het leek mij ook onzin, maar ik ben nu echt even gaan tellen en het blijkt toch echt zo te zijn:M Kactus schreef:Dat lijkt me sterk. Er zijn een vast aantal LP's per inzet te krijgen. Of speel jij op de computer, en hij op de iPad? Daar gaat het wel trager.
Als ik Excalibur speel met 600 inzet ben krijg ik in 6 spins 10 LP's (binnen 6 spins is het gouden bolletje dus vol)
Als mijn vriend Excalibur speelt met 600 inzet krijgt hij pas na 22 spins 10 LP's...
Dat is toch vreemd?
Vraag me af hoe dat bij jullie zit...

-
- Amerika-ontdekker
Ik heb de MyVegas Support Desk gemailed en kreeg het volgende antwoord:
The math that calculates Loyalty Points is fairly complicated. In general, you earn loyalty points faster if you make larger wagers.
But Loyalty Points generation considers several factors, including your level. So as you level up, you'll need to make larger wagers to earn LP at the same rate. This is designed to offset the larger bonuses awarded by the player's properties.
I recommend trying many different wager amounts (especially when you change levels) until you find one that earns LP at the rate you want and works with your style and strategy of play.
Blijkt dus dat je LP's minder hard gaan, naarmate je het spel langer speelt
The math that calculates Loyalty Points is fairly complicated. In general, you earn loyalty points faster if you make larger wagers.
But Loyalty Points generation considers several factors, including your level. So as you level up, you'll need to make larger wagers to earn LP at the same rate. This is designed to offset the larger bonuses awarded by the player's properties.
I recommend trying many different wager amounts (especially when you change levels) until you find one that earns LP at the rate you want and works with your style and strategy of play.
Blijkt dus dat je LP's minder hard gaan, naarmate je het spel langer speelt
-
- Amerikakenner
Vanaf bepaalde levels moet je meer inzetten voor hetzelfde aantal lp's te krijgen. Dit is altijd zo geweest. Als je wat zoekt op het net vind je hier exacte tabellen van.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Amerika-ontdekker
Ik speel nu Pop! Slots op mijn mobiele telefoon, maar ik dacht dat de rode munten die je daar krijgt, automatisch in MyVegas overgingen.
Het lijkt er op dat dit niet zo is ?
Ik kreeg vanochtend 175k aan munten, maar die zie ik nog niet terug in MyVegas
Het lijkt er op dat dit niet zo is ?
Ik kreeg vanochtend 175k aan munten, maar die zie ik nog niet terug in MyVegas
Fleur, de gele muntjes worden wel gesynchroniseerd maar de rode muntjes niet, die zijn echt per spel.
Wij gaan volgend jaar naar Las Vegas (zou eerst 2018 worden maar het wordt nu al volgend jaar
) en ik ben ook aan het spelen. Heb nu 34000 gouden muntjes. Ik hoop dat ik daar volgend jaar een overnachting in NYNY van kan boeken. Die "kost" nu 32k muntjes
.
Als ik het goed begrijp kun je vanaf 90 dagen van tevoren je overnachting claimen en reserveren?
Wij gaan volgend jaar naar Las Vegas (zou eerst 2018 worden maar het wordt nu al volgend jaar

Als ik het goed begrijp kun je vanaf 90 dagen van tevoren je overnachting claimen en reserveren?
-
- Amerika-ontdekker
Hi ReisM,
Bedankt voor de info. Maar hoe krijg je bij de Pop! Slots er goude muntjes bij dan? Ik heb gisteravond 1,5uur gespeeld, maar er kwamen geen gouden muntjes bij volgens mij...
Wat betreft de Rewards: je moet de reward binnen 90 dagen redeemen. Voor een kamer betekent dat, als ik me niet vergis, dat je binnen 90 dagen een datum moet hebben gekozen en geboekt. M.a.w.: je kan de reward nu kopen, als je zorgt dat je binnen 90 dagen een boeking gedaan hebt, maar de data die je boekt (je reis) kan verder in de toekomst liggen
Bedankt voor de info. Maar hoe krijg je bij de Pop! Slots er goude muntjes bij dan? Ik heb gisteravond 1,5uur gespeeld, maar er kwamen geen gouden muntjes bij volgens mij...
Wat betreft de Rewards: je moet de reward binnen 90 dagen redeemen. Voor een kamer betekent dat, als ik me niet vergis, dat je binnen 90 dagen een datum moet hebben gekozen en geboekt. M.a.w.: je kan de reward nu kopen, als je zorgt dat je binnen 90 dagen een boeking gedaan hebt, maar de data die je boekt (je reis) kan verder in de toekomst liggen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20037 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties