BESNAG1 schreef:onze tour is binnen (5-8) . Geboekt via Bill Nelson. Perfecte afhandeling door een van zijn assistenten. Ze gaven zelfs keurig aan dat termijn van aanvragen was veranderd. Kijk er al naar uit
Helaas pindakaas, vandaag bericht gehad dat door de vele aanvragen we niet naar het witte huis kunnen. Dan maar van buitenaf bekijken en volgende keer eerder de aanvraag indienen denk ik, waren ook wel een beetje last minute.
Vandaag bevestiging gekregen dat we 6 sept om 8.30 in het witte huis mogen. Hebben er erg veel zin in.
Nu alleen even uitzoeken hoe we er het makkelijkste kunnen komen vanuit baltimore.
Aanvraag gedaan via kantoor van Deb Fisher naar aanleiding van dit topic, waarvoor dank voor alle tips.
Hoe hebben jullie het gedaan met eventuele tassen? Er zijn daar geen kluisjes maar we zullen wel een spiegelreflex etc meenemen.
Ik weet dat die niet mee naar binnen mogen maar om nu de hele dag zonder te doen.
Volgens mij heeft het National Museum of American History kluisjes. Die is op loopafstand. Gaat wel pas om tien uur open dus niet voor iedereen handig.
Wij gaan na de tour terug naar het appartement om onze spullen op te halen. We zitten niet zo heel ver weg van het witte huis en zijn gelukkig al smorgens vroeg voor de tour.
Helaas, vandaag te horen gekregen dat onze aanvraag is afgewezen. Reden: teveel aanvragen op die dag. Dan maar zwaaien naar Obama vanaf het hek. Jammer, maar het is niet anders.
Hallo allemaal,
Ik ben momenteel bezig met de aanvraag van een bezoek aan het witte huis via senator Bill Nelson. Hij vraagt in zijn aanvraagformulier naar City, State en Zipcode. Wat vullen jullie hierin, want kan enkel Amerikaanse state en zip code aanduiden?
Alvast bedankt voor de hulp.
Groetjes,
Ik zou het adres van het kantoor van de senator invullen en bij de comments je uitleg geven. Tenminste, zo kon het bij ons.
Walnic schreef:Helaas, vandaag te horen gekregen dat onze aanvraag is afgewezen. Reden: teveel aanvragen op die dag. Dan maar zwaaien naar Obama vanaf het hek. Jammer, maar het is niet anders.
Wat jammer zeg! We zullen hem de groeten van je doen
Ruth2707 schreef:Ik ben momenteel bezig met de aanvraag van een bezoek aan het witte huis via senator Bill Nelson. Hij vraagt in zijn aanvraagformulier naar City, State en Zipcode. Wat vullen jullie hierin, want kan enkel Amerikaanse state en zip code aanduiden?
volgens mij kon ik toen wij de aanvraag deden gewoon aangeven dat we uit NL kwamen. Wellicht dat ze het formulier aangepast hebben omdat ze teveel uitvragen uit het buitenland kregen
Njit schreef:Hoe hebben jullie het gedaan met eventuele tassen? Er zijn daar geen kluisjes maar we zullen wel een spiegelreflex etc meenemen.
Ik weet dat die niet mee naar binnen mogen maar om nu de hele dag zonder te doen.
Zover ik weet mag je tegenwoordig binnen foto's maken.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.