Laat je niet vangen met aanbiedingen naar de Skywalk of Grand Canyon West, dat is niet de echte GC.
Je hebt hier voor een groot deel wel gelijk in. Alleen betekent dit natuurlijk niet dat dit niet leuk of mooi kan zijn. Voor mensen die dit vanaf Las Vegas willen doen is dit namelijk wel te doen in een dagtrip. Ja, je moet er in tegenstelling tot de north en south rim zeer veel extra voor betalen, zeker als je ook de skywalk op wilt, maar het is maar wat mensen willen zien natuurlijk. Wat niet weet wat niet deert. Persoonlijk zou ik dan wrs ook liever een hele lange dag naar de noord of south rim rijden (en wat is het verschil met de kosten dan als je bv ook benzine erbij telt?), maar dat 'je niet laten vangen' vind ik wat te negatief klinken. Overigens zou ik als ik niet naar de 'echte' grand canyon NP zou gaan misschien wat meer neerleggen en dan een helitour vanuit Vegas naar de bodem doen of een vlucht naar Tusayan nemen.
Ik zou TS aanraden om eens te zoeken naar posts (zoeken op auteur) van o.a.
Martijn76 door te nemen. Die heeft ergens heel veel geschreven over allerlei shows, restaurants en vooral over de vele hotels.
Biertje verschilt inderdaad enorm van prijs. Maar ga er vanuit dat het in een club niet goedkoop is.
Schieten kan je op verschillende plekken. Let wel op dat bv de las vegas gunstore (bekend van tv) echt een fabriek is waar je zo door je kogels (en je geld) heen bent. Ik heb denk ik in 8 min tijd met 4 wapens geschoten en stond weer buiten 100 dollar armer (en een ervaring rijker).
Let ook op dat sommige zaken die je op tv ziet in het echt toch heel wat minder glamour heeft. Zo is bv de gold en silver pawn shop echt een klein zaakje en lopen er tegenwoordig meer toeristen rond dan daarwerkelijke koopjesjagers.
In clubs waar 'buitenlandse' DJ's spelen betaal je vaak tussen de 60 en 100 dollar entree. Jullie zijn mannen, dus reken eerder op het laatste. En je moet inderdaad even vooraf kijken naar het kledingadvies. Vaak is dat toch wel lange broek en shirt/blouse. Iig geen petjes, korte broeken en slippers.