Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2
@ dejong89 ; zelf ben ik een tevreden United klant,maar.....De United tarieven die jij ziet gelden 90% ook voor Lufthansa. Daarmee is jouw vrees over " verouderde vloot " in een klap opgelost
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
De Lufthansa vluchten die ik zie worden uitgevoerd door united. Tussenstop op Frankfurt, Chicago of Houston. Op 30 mei via Amsterdam naar Las vegas
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- bedeve
- Amerika-expert
@dejong89 we hebben net een periode met mooie prijzen gehad. Ik kijk op dit moment niet omdat ik ga huilen van de huidige prijzen. Ik zou gewoon wat prijsalarms instellen.
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Beste mensen,
Klopt het dat de prijzen stijgen bij het zoeken op skyscanner? ik zoek op juli 2017 en zie de 2e keer dat de prijzen meteen hoger zijn/of de reistijd langer door en tussenstop. Ik dacht dat alleen de prijsvechters dit deden op basis van je IP adres? zit ik fout of heeft u die ervaringen ook?
Klopt het dat de prijzen stijgen bij het zoeken op skyscanner? ik zoek op juli 2017 en zie de 2e keer dat de prijzen meteen hoger zijn/of de reistijd langer door en tussenstop. Ik dacht dat alleen de prijsvechters dit deden op basis van je IP adres? zit ik fout of heeft u die ervaringen ook?
Daar zijn de meningen over verdeeld. Wel of geen cookies verwijderen, to be or not to be...................
Als je je bestemming, datum en personen neerzet, dan doe ik dezelfde zoekopdracht. Kijken of dit verschilt.Esther B schreef:Beste mensen,
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Ik gebruik meestal een "in-private sessie" in m'n browser, dan worden cookies etc niet opgeslagen. Bijkomend voordeel is dan ook dat je niet overal advertenties krijgt die met je zoekopdracht te maken hebben.
Maar of het echt iets uitmaakt mbt prijzen weet ik niet...
Maar of het echt iets uitmaakt mbt prijzen weet ik niet...
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Je schrijft niet wanneer je eerste en tweede zoekopdracht zijn.Esther B schreef:Beste mensen,
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Hoe zit dat eigenlijk met de entertainment systemen van United? Als ik op seatguru kijk zie ik dat er op sommige vluchten schermpjes in de stoel voor je zitten die nog kleiner zijn dan een iphone en dat het aanbod ook tegen valt?
Als ik verder lees lijkt het er wel op alsof dit op bepaalde trajecten meer voorkomt dan op de ander.
wat zijn jullie ervaringen hiermee? Toen wij met Delta,KLM en BA vlogen hadden we de keuze uit honderden films,serie's en muziek
Als ik verder lees lijkt het er wel op alsof dit op bepaalde trajecten meer voorkomt dan op de ander.
wat zijn jullie ervaringen hiermee? Toen wij met Delta,KLM en BA vlogen hadden we de keuze uit honderden films,serie's en muziek
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ben een keer met een United Boeing 767 van Schiphol naar Chicago gevlogen en toen waren het inderdaad heel erg kleine schermpjes.
De terugweg was van Houston naar Schiphol met een Boeing 777 en dat was een groter scherm als op de heenweg.
Het zal dus van het type vliegtuig afhangen. De Boeing 777 had een vergelijkbaar systeem (en keuze) als de andere maatschappijen maar de Boeing 767 had een heel beperkt aanbod.
De terugweg was van Houston naar Schiphol met een Boeing 777 en dat was een groter scherm als op de heenweg.
Het zal dus van het type vliegtuig afhangen. De Boeing 777 had een vergelijkbaar systeem (en keuze) als de andere maatschappijen maar de Boeing 767 had een heel beperkt aanbod.
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
767's van United hebben veelal inderdaad een klein scherm, formaat Tomtom. De kans op een klein scherm is groot op de vlucht naar ORD. 777 heeft normaal scherm, aanbod vond ik op beiden wel prima. 747 vanaf Frankfurt naar SFO heeft helemaal geen PTV. De meeste intercontinentale vluchten van United hebben tegenwoordig wel wifi waardoor je via de United app op je eigen device, bv tablet, films kan kijken. App moet je wel van tevoren gedownload hebben.
Helaas die mooie BA prijzen naar Miami zijn weg nu de terugreisdatum beschikbaar is.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Vraagje.
ik wil in de zomer van 2017 (in principe van 15-7-2017 tot en met 5-8-2017) naar New York vliegen en terug vanaf Miami.
vertrek mag Amsterdam, Brussel of ergens in Duitsland zijn. (we wonen in Weert dus de Duitse luchthavens zijn erg dichtbij.
)
Is er een truukje voor om dit soort multi city vluchten gemakkelijk te vinden.
ik wil ook best 1 of 2 dagen later of eerder vertrekken.
Momondo zit nu op ongeveer 680 euro per ticket.
ik heb er vier nodig.
Welke site werkt handig om dit soort tickets te vinden?
ik wil in de zomer van 2017 (in principe van 15-7-2017 tot en met 5-8-2017) naar New York vliegen en terug vanaf Miami.
vertrek mag Amsterdam, Brussel of ergens in Duitsland zijn. (we wonen in Weert dus de Duitse luchthavens zijn erg dichtbij.

Is er een truukje voor om dit soort multi city vluchten gemakkelijk te vinden.
ik wil ook best 1 of 2 dagen later of eerder vertrekken.
Momondo zit nu op ongeveer 680 euro per ticket.
ik heb er vier nodig.
Welke site werkt handig om dit soort tickets te vinden?
Er zijn geen specifieke handige sites. Gewoon alle sites een voor een uitpluizen. Vergelijkingsites zijn handig maar tonen niet alle deals.
Ik vind zelf Google Flights heel handig voor multi-city alerts. Je kunt bij vertrek AMS, DUS, BRU indrukken, en bij de terugweg bijv. MIA en FLL. Kies een vlucht uit die je aanspreekt en klik dan op "track price". Doe dit met een aantal vluchten en kijk dan dagelijks terug (of krijg email/alerts op je telefoon) om te kijken of de prijs al gedaald is. Misschien ben je er nog een beetje te vroeg bij alleen.
Heb dit nu twee keer gedaan met tickets voor familie en beide keren gelijk geboekt toen er ineens een alert op m'n telefoon binnenkwam dat de prijs enorm gedaald was.
Heb dit nu twee keer gedaan met tickets voor familie en beide keren gelijk geboekt toen er ineens een alert op m'n telefoon binnenkwam dat de prijs enorm gedaald was.
Google flights werkt nog niet voor de zomer.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Dag, ik kijk al een tijdje mee op dit forum. Volgend jaar in de mei vakantie gaan we 2 weken naar Florida. Nu vind ik een superaanbieding via Kiss&Fly. 1884 euro, 2 volw, 2 kinderen (5 en 9), rechtstreeks Dusseldorf-Miami. Nu is mijn vraag, hoe zit het met stoelen en extra beenruimte bij Kiss&Fly? Ik wil wel graag van tevoren weten of ik dat kan bijboeken en wat dat kost. Het lijkt nu alsof ik direct moet gaan betalen na het ingeven van de passagiersgegevens. Heeft iemand ervaring hiermee?
Pas op met Kiss and Fly, op internet lees je wel eens negatieve recensies.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Dankjewel voor je reactie. Ik kan niet heel veel vinden over Kiss&Fly. Zijn er mensen hier die geboekt hebben via deze site?
Van de week hadden ze storing en bizarre prijzen.
Dat lijkt weer opgelost, ik vind ze maar vaag.
Dat lijkt weer opgelost, ik vind ze maar vaag.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten