Wij zijn van plan om volgend jaar september naar New York te gaan. Wanneer kun je het beste een hotel boeken? Zo vroeg mogelijk (als in, zodra je voor die data kunt boeken) of maakt het qua prijs niet veel uit als je het in december/januari boekt?
2011: Zuidwesten 2012: Zuidwesten 2016: Zuidwesten 2017: Oost Canada en Amerika + New York 2018: Zuidwesten/Midwesten 2019: New York 2025: Zuidwesten
Ik was vorig jaar eind september/begin oktober in New York en het viel me op hoe duur de hotels waren. Ik begon rond april/mei te zoeken.
Begin september is het tennistoernooi US Open en dan is vroeg boeken wel raadzaam.
Het valt mij ook op hoe duur de hotels zijn als ik nu kijk voor september, maar het is nu natuurlijk enorm last minute (en we gaan nu ook niet). Wij zullen waarschijnlijk rond 17 september 2017 gaan.
2011: Zuidwesten 2012: Zuidwesten 2016: Zuidwesten 2017: Oost Canada en Amerika + New York 2018: Zuidwesten/Midwesten 2019: New York 2025: Zuidwesten
Goede tip! Zit een beetje rond te kijken en zie wel wat goede opties Wat ik nu qua prijzen zie is dat het soms wel €700-1000 goedkoper in totaal is dan de hotels die ik heb gezien. Kleine disclaimer van hotels is wel dat ik voor sommige in september 2016 heb gekeken omdat niet alle prijzen voor september 2017 al bekend zijn.
Goed dat je het zegt! Dat wist ik niet. Heb me er nooit zo erg in verdiept.. Alleen een kamer wil ik niet, wil wel dan echt een heel appartement. Dan wordt het waarschijnlijk toch een hotel Hoe zit het trouwens met Homeaway? Mag dat wel?
Kort gezegd mogen appartementen niet korter dan 30 dagen verhuurd worden (als de verhuurder niet ook zelf aanwezig is). Dus alle appartementen die via AirBNB, Homeaway, etc. verhuurd worden zijn overtreding.
Het zal in heeeel veel gevallen goed gaan, maar je hebt dus een risico dat de verhuurder een boete krijgt en misschien zijn appartementen (vlak voor jou vertrek) terugtrekt. AirBNB is een hele goede organisatie, dus je zult netjes je geld terug krijgen en ze zullen je waarschijnlijk ook nog helpen met het vinden van een nieuw accommodatie, maar dat is dus wel een risicootje wat je neemt.
Ik ben me aan het oriënteren op de NYC Marathon 2017, zijn er hier mensen die mee doen of hebben gedaan? Hoe verloopt de inschrijving, is dat te doen? Ik las dat er een loting is?
Hallo,
ik vertrek morgen naar New York voor de marathon
Ik heb meegedaan aan de loterij en het geluk gehad om uitgeloot te worden. Deelnemen aan de loterij is al betalend.
Je kan je ook inschrijven via een reisbureau die marathonreizen organiseert, maar dit is zeer duur.
Je kunt je ook aansluiten bij een groep die een bepaalde som inzamelt voor het goeie doel.
Allesinds, je moet er steeds zeer vroeg bij zijn!
2015: NY + Zuid-West
2016: New York Marathon
2017: Seattle-Olympic NP-West Canada-Glacier NP-Yellowstone NP
2018: Oost-USA
2018: Chicago Marathon
Ik heb een ticket gekocht voor One World Observatory. Mar ik heb nogal last van hoogtevrees. Ik zie er best tegenop. Meer mensen die dit hebben gedaan ondanks hun hoogtevrees? Kunnen jullie allemaal even zeggen dat het meevalt?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.