PSVwally schreef:Als ik eerlijk ben heb ik op alle luchthavens nooit meer dan een uur nodig gehad?
Voor mij is het record op Phily geweest
Twee keer heel lang moeten wachten. Twee uur minimaal. De tweede keer zelfs langer. Toen hadden we twee en half uur om onze overstap te halen en uiteindelijk moesten we echt nog rennen.
Heel goede ervaringen op Chicago en Salt Lake city. En ook Dublin was ideaal
Afgelopen zomer (19 juli) op Boston aangekomen (returning ESTA), had niemand voor me. Moest heel even langs het APC apparaat, CBP medewerker en stond na 5 minuten bij de koffers. Was top dus.
Ik ben sinds 2008 ook al wel een aantal keer in Amerika geweest, maar heb nu een nieuw paspoort. Zal dus wrs wel doorverwezen worden naar een balie en niet door kunnen met returning esta.
Begin augustus aankomst Newark. Voor de eerste keer Amerika. We hadden geluk: voor ons 5 mensen in de rij bij Immigrations. Binnen 10 minuten erdoor met alleen de vraag wat we kwamen doen. Koffers kwamen gelijk en de douane hoefde niets te zien, heette ons welkom en we stonden binnen 20 minuten buiten te wachten op de taxi.
PSVwally schreef:Ik ben sinds 2008 ook al wel een aantal keer in Amerika geweest, maar heb nu een nieuw paspoort. Zal dus wrs wel doorverwezen worden naar een balie en niet door kunnen met returning esta.
Goede kans. Eind juli kwamen wij aan in Miami, mijn ESTA was al vaker gebruikt met hetzelfde paspoort maar vrouw en dochters hadden nieuw ESTA voor bestaand paspoort, APC kiosk uitkomst was dat ze de gewone rijen in moesten en dus 45 minuten wachten. Ik mocht via de APC returning rij en was er in 5 min door.
PatrickBeukelman schreef:Afgelopen zomer (19 juli) op Boston aangekomen (returning ESTA), had niemand voor me. Moest heel even langs het APC apparaat, CBP medewerker en stond na 5 minuten bij de koffers. Was top dus.
Net terug uit New England....aankomst op Logan was echt een hel. Anderhalf uur in een ongestructureerde rij wachten, waarbij de hitte bij mensen letterlijk en figuurlijk toesloeg.
Gelukkig werden wij na 90 minuten uit de rij gevist omdat we een B2 visum hadden.
Verder een fantastische reis gemaakt dus dan is de start al snel vergeten
Vandaag op Seattle heel snel door de kiosken, alleen was het daarna 20min wachten in de rij om het bonnetje uit de kiosk in te leveren (returning ESTA).
Bij de gewone rij (1e keer ESTA of met nieuw paspoort) was het naar schatting een uur wachten.
Op MSP ging het ook allemaal wel redelijk snel. Natuurlijk weinig internationale vluchten op MSP, in vergelijk met JFK of LAX. Wij hedden 1.45 min om over te stappen. Binnen 30 min waren wij door immigrations, douane en security.
Zaterdag 27/8 Chicago, op 35 minuten van gate naar gate, inclusief bagage ophalen en afgeven en treintje + veiligheidscontrole + stappen naar de andere terminal. Moet een record zijn voor ORD.
Ik ben ook zopas aangekomen op ORD. Er stonden 2 mensen voor mij aan de paspoortcontrole. Alles héél vlot. Ik stond op 45 min aan de volgende gate denk ik.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.