Hoi Pipo Chris.Pipo Chris schreef:Zijn er hier mensen die ook de connectie met zijn facebook vrienden kwijt zijn in het spel? Waardoor je daily spin geen multiplyer meer heeft van 500%?
En dat je geen gifts meer kan sturen.
Het schijnt zo te zijn dat als je een berg vrienden verwijdert dat het dan weer goed komt. Iemand gaf aan van 5000 naar 3500 vrienden te zijn gegaan en toen werkte het weer.
Heb bijna 3 maanden geen Facebook vrienden gehad bij de spin.En kon ook niet giften.
Op een gegeven moment ben ik van ruim 5000 vrienden er 1600 gaan verwijderen en ineens kon ik weer giften en had ik weer Facebook vrienden bij de spin.
Of het door het hoge aantal vrienden kwam of dar er gewoon een blokkade was ontstaan door niet actieve vrienden.Geen idee.Probeer eerst inactieve vrienden te verwijderen en dan te kijken of je weer kan giften.Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik ook actieve spelers heb verwijderd met een heel hoog vrienden gehalte.
Volgens mij had ik gelezen dat jij de Biloxi hotel rewards hebt verzilverd een tijdje geleden
Na twee jaar Azie willen we in 2017 weer naar Amerika.Heb jij enig idee hoever van te voren je voor july 2017 je rewards kan gaan afschaffen en er nachten voor gaan boeken?
Volgens mij heb ik jou ook verwijderd omdat je ruim 5000 vrienden had.Sorry daarvoor.