Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Kletskous: eerste keer Florida (zomer 2017), tips welkom!
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Reis Kletskous: eerste keer Florida (zomer 2017), tips welkom!
Ik ken de villa niet maar vind 'm flink aan de prijs.
Zelf ben ik ook op zoek naar een villa en heb de laatste 2 weken zo'n 60 quotes van villa's binnen gekregen.
Daarbij zat ook deze van een villa in Sandy Ridge en is een stuk goedkoper: https://www.ownersdirect.co.uk/accommod ... dium=email
Zelf ben ik ook op zoek naar een villa en heb de laatste 2 weken zo'n 60 quotes van villa's binnen gekregen.
Daarbij zat ook deze van een villa in Sandy Ridge en is een stuk goedkoper: https://www.ownersdirect.co.uk/accommod ... dium=email
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Ow echt, is dit duur kennelijk ??? haha, en het was nog wel de goedkoopste die in in mijn lijstje heb staan (van Nederlandse eigenaren dan he).
Maar de villa uit mijn link heeft wél een jacuzzi, iets wat ik toch wel erg leuk vind en ook wel naar gezocht heb. En voor de kinderen een gamesroom is ook wel super.
Maar ik sta ook open voor andere goeie suggesties hoor, er is nog niets definitief!
Maar de villa uit mijn link heeft wél een jacuzzi, iets wat ik toch wel erg leuk vind en ook wel naar gezocht heb. En voor de kinderen een gamesroom is ook wel super.
Maar ik sta ook open voor andere goeie suggesties hoor, er is nog niets definitief!
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida
2024 : Java & Bali
- asv60
- Amerika-expert
Dan is deze misschien wat voor je. Deze is van een engelse mevrouw, zij heeft 2 of 3 villa's van rond de 500 gbp per week.
Ik heb al meerdere keren een villa van haar gehuurd.
Ze hebben allemaal een super gameroom en er is een losse jacuzzi naast het zwembad.
http://www.orlandosunvilla.co.uk
Ik heb al meerdere keren een villa van haar gehuurd.
Ze hebben allemaal een super gameroom en er is een losse jacuzzi naast het zwembad.
http://www.orlandosunvilla.co.uk
Die is zeker ook mooi! Ik ga 'm ook opslaan, wie weet voor een volgende keer hihi.
Ik heb trouwens wel iets kunnen onderhandelen hoor. Mijn optie kost nu € 975,00 voor 9 nachten. Die prijs lijkt me best oké toch, is € 108,00 per nacht.
Jouw voorgestelde villa zou omgerekend op € 1.048,00 komen. Is de mijne tóch iets goedkoper
.. dus ik houd het nog even bij die....alleen jammer dat er weinig recensies te vinden zijn. Op Zoover wel 5.
Ik heb trouwens wel iets kunnen onderhandelen hoor. Mijn optie kost nu € 975,00 voor 9 nachten. Die prijs lijkt me best oké toch, is € 108,00 per nacht.
Jouw voorgestelde villa zou omgerekend op € 1.048,00 komen. Is de mijne tóch iets goedkoper

- asv60
- Amerika-expert
Heb je al geboekt dan?.
Die laatste villa van die engelse mevr kost volgens mij rond de €750 voor 9 dagen. En meestal lukt het wel om wat van de prijs af te krijgen.
Die laatste villa van die engelse mevr kost volgens mij rond de €750 voor 9 dagen. En meestal lukt het wel om wat van de prijs af te krijgen.
Nee nog niet geboekt, maar dus al wel iets vd prijs af gekregen.
Maar krijg jij en anderen er dan 300,00 af gekletst? Ondanks mijn nickname lukt mij dat niet hoor
Hooguit een paar tientjes of een keer 100 euro. Maar goed, we vinden het gemak van in het Nederlands (komt ze weer... haha) toch ook wel iets waard, in ons geval bij alles voor het eerst.
Maar krijg jij en anderen er dan 300,00 af gekletst? Ondanks mijn nickname lukt mij dat niet hoor

Niemad verder die deze villa kent?
Overigen: als ik via de mail met de ticketnummers klik op "online inchecken" krijg ik op de volgende pagina (van American Airlines) de melding dat er nog gegevens ontbreken.
Dit staat er:
Passenger information is required to check in.
Add / edit passenger information
En dan moet ik deze velden invullen:
Frequent flyer program / Frequent flyer number
Secure traveler
If you have a redress number or known traveler number, enter your information and we’ll pass it through.
Date of birth ,
Known Traveler number
Wat moet ik invullen bij "frequent fly program en frequent fly number" ?
En wat bedoelen ze met de gegevens onder "secure traveler" ?
Het zijn bijna allemaal verplicht in te vullen velden volgens mij.
Overigen: als ik via de mail met de ticketnummers klik op "online inchecken" krijg ik op de volgende pagina (van American Airlines) de melding dat er nog gegevens ontbreken.
Dit staat er:
Passenger information is required to check in.
Add / edit passenger information
En dan moet ik deze velden invullen:
Frequent flyer program / Frequent flyer number
Secure traveler
If you have a redress number or known traveler number, enter your information and we’ll pass it through.
Date of birth ,
Known Traveler number
Wat moet ik invullen bij "frequent fly program en frequent fly number" ?
En wat bedoelen ze met de gegevens onder "secure traveler" ?
Het zijn bijna allemaal verplicht in te vullen velden volgens mij.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Frequent flyer nummer vul je in als je een frequent flyer bent bij AA of een van de partners in de Oneworld alliance., ben je dat niet vul je niets in.
Een redres nummer vul je alleen in als je dat hebt, voor 99 van de 100 toeristen niet van toepassing.
Date of birth en gender spreken voor zich.
Een redres nummer vul je alleen in als je dat hebt, voor 99 van de 100 toeristen niet van toepassing.
Date of birth en gender spreken voor zich.

Maar wát is een redress number ?? Het is een verplicht veld om in te vullen namelijk.
Bedoelen ze daarmee gegevens van thuisblijvers in geval van nood? Lijkt me vreemd toch?
Bedoelen ze daarmee gegevens van thuisblijvers in geval van nood? Lijkt me vreemd toch?
En het is al eerder gezegd, online inchecken doe je pas 24 uur voor je reis.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je krijgt van het Department of homeland security een redress number als je dezelfde naam hebt als een vermeende terrorist die op een no fly list staat, zo kun j e toch naar de VS reizen.
Ik denk niet dat op jou van toepassing is, zoals al eerder gemeld niet invullen dus.
Ik denk niet dat op jou van toepassing is, zoals al eerder gemeld niet invullen dus.

En dat had je niet zelf even kunnen googelen? Hihi haha 

Ik vertrouw liever op jullie als ervaren Amerika-gangers 

Ben benieuwd hoe dat dan straks tijdens de reis gaat als wij niet zo makkelijk binnen handbereik zijn 

Euh...ik begrijp deze laatste opmerking niet??
Wat een gedoe zeg. Ik dacht "even" alvast te kijken voor stoelreserveringen, en welke prijs ze daarvoor hanteren. En waarschijnlijk dus meteen maar vastleggen?
Ingelogd met mijn reserveringsnummer bij Airberlin, want dat is de uitvoerende maatschappij voor de heenvlucht. Ik las tenminste op de site van Tix.nl dat je t.z.t online moet inchecken bij de site van de uitvoerende maatschappij. Ik heb American Airlines geboekt, maar er staat vermeld dat de heenvlucht door Airberlin wordt uitgevoerd, terug met Iberia.
Anyway, ik kom niet verder. Moet eerst 'security flight gegevens" invullen, gedaan, maar ook dan kom ik niet verder. Want kennelijk ook eerst nog de uitgebreidere APIS gegevens invullen. En dat kan nog niet, want ons eerste hotel is nog niet officieel geboekt (ben druk bezig met vastleggen hotels maar dus nog niks definitiefs).
Meer mensen die dit herkennen? Of tips hoe ik toch al stoelen kan vastleggen?
Ingelogd met mijn reserveringsnummer bij Airberlin, want dat is de uitvoerende maatschappij voor de heenvlucht. Ik las tenminste op de site van Tix.nl dat je t.z.t online moet inchecken bij de site van de uitvoerende maatschappij. Ik heb American Airlines geboekt, maar er staat vermeld dat de heenvlucht door Airberlin wordt uitgevoerd, terug met Iberia.
Anyway, ik kom niet verder. Moet eerst 'security flight gegevens" invullen, gedaan, maar ook dan kom ik niet verder. Want kennelijk ook eerst nog de uitgebreidere APIS gegevens invullen. En dat kan nog niet, want ons eerste hotel is nog niet officieel geboekt (ben druk bezig met vastleggen hotels maar dus nog niks definitiefs).
Meer mensen die dit herkennen? Of tips hoe ik toch al stoelen kan vastleggen?
Je kunt gewoon het adres van een een hotel gebruiken dat je op het oog hebt.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Inderdaad. Maar nu al stoelen vastleggen voor de zomer van 2017? Je bent er echt vroeg bij. Je hebt voor heel veel dingen ook nog best veel tijd. Ik kan nog niet eens een stoel vastleggen voor Lufthansa voor volgende maand.
Grote kans dat je nog te maken krijgt met evt. vluchttijden veranderingen en dat soort zaken. Neem de tijd om zaken eerst goed door te nemen/lezen. Dan zal je merken dat veel zaken minder als 'gedoe' zullen meewegen, maar gewoon als noodzakelijke voorbereiding. Rustig aan en je niet te druk maken zou ik zeggen.
Grote kans dat je nog te maken krijgt met evt. vluchttijden veranderingen en dat soort zaken. Neem de tijd om zaken eerst goed door te nemen/lezen. Dan zal je merken dat veel zaken minder als 'gedoe' zullen meewegen, maar gewoon als noodzakelijke voorbereiding. Rustig aan en je niet te druk maken zou ik zeggen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Nee, maar dit zijn allemaal zaken waar je beter over een maand of 7 pas naar kijkt, behalve de api.
Eerst de accommodaties en route regelen. Het zelf uitzoeken van alle zaken kost nou eenmaal tijd. Je kan ook best veel vragen over dit soort zaken bij de airlines zelf kwijt. Veel maatschappijen reageren via facebook of twitter heel snel op vragen van klanten. Zeker met veel codeshare vluchten zoals TS heeft kan het soms knap lastig zijn. Boeken via tix bij american airlines, maar vliegen met airberlin en iberia.
Overigens, kosten bij airberlin (langeafstandsvluchten): https://www.airberlin.com/nl/site/landi ... eat.php#ls
Vooraf reserveren van meer beenruimte kost tussen de €65 en €85
Eerst de accommodaties en route regelen. Het zelf uitzoeken van alle zaken kost nou eenmaal tijd. Je kan ook best veel vragen over dit soort zaken bij de airlines zelf kwijt. Veel maatschappijen reageren via facebook of twitter heel snel op vragen van klanten. Zeker met veel codeshare vluchten zoals TS heeft kan het soms knap lastig zijn. Boeken via tix bij american airlines, maar vliegen met airberlin en iberia.
Overigens, kosten bij airberlin (langeafstandsvluchten): https://www.airberlin.com/nl/site/landi ... eat.php#ls
Vooraf reserveren van meer beenruimte kost tussen de €65 en €85
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3642 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-