Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2
Hi All,
Vond net op momondo.nl Dus-Lax en Lax-Dus heen op 25 juli 2017 en terug op 11 augustus 2017 voor 2 vw en 2 kids voor nog geen 2600 euro.
Wel bij Kiss and fly das minder denk ik.
Grtjes
Vond net op momondo.nl Dus-Lax en Lax-Dus heen op 25 juli 2017 en terug op 11 augustus 2017 voor 2 vw en 2 kids voor nog geen 2600 euro.
Wel bij Kiss and fly das minder denk ik.
Grtjes
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Beetje laat maar:hke schreef:Vraagje.
ik wil in de zomer van 2017 (in principe van 15-7-2017 tot en met 5-8-2017) naar New York vliegen en terug vanaf Miami.
vertrek mag Amsterdam, Brussel of ergens in Duitsland zijn. (we wonen in Weert dus de Duitse luchthavens zijn erg dichtbij.)
Is er een truukje voor om dit soort multi city vluchten gemakkelijk te vinden.
ik wil ook best 1 of 2 dagen later of eerder vertrekken.
https://www.kayak.nl/flights/BRU,AMS,DU ... le/4adults
Edit: De flexible days optie werkt niet met multicity denk ik. Moet je zelf maar gewoon de datums in de link eens aanpassen en prijzen vergelijken.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Meer ...
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Iemand ervaring met icelandair, doen die wel eens promoties of blijven hun prijzen steevast rond de 850€?
Flickr foto albums
Meer ...
Meer ...
Die klmweken zijn helaas tm maart! Komen ze eigenlijk ook een x voor juli?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Volgens mij lopen de KLM werelddeal weken in januari ook maar tot mei of juni.
Juli valt buiten de werelddeal weken periodes.
Juli valt buiten de werelddeal weken periodes.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hebben nu voor de 3e x bij Icelandair geboekt in het hoogseizoen. 2x naar Denver voor resp 514 en 766 euro en nu naar Edmonton voor 739.Stan.Gobien schreef:Iemand ervaring met icelandair, doen die wel eens promoties of blijven hun prijzen steevast rond de 850€?
Die 514 was destijds volgens mij omdat Denver een nieuwe bestemming was. Al die tickets zijn heel vroeg geboekt, in aug of sept voor juli.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Goedemiddag allemaal,
Laat ik beginnen met te zeggen wat een enorm informatief en volledig forum en website dit is... Wauw echt geweldig!
Wij hebben afgelopen weekend besloten dat we volgende zomer eindelijk naar Amerika gaan (mijn man en ik en twee dochters van -dan- 14 en 16). Ons plan in een camperrondreis in ZW te doen. In grote lijnen SF - LA - LV - Grand Canyon - Sequoia - Yosemite - Lake Tahoe - SF. Waar te starten en links- of rechtsom ligt nog open. We zijn nu al blij. Oriëntatie en voorpret is begonnen
.
Nu dacht ik dat ik nog te vroeg ben voor tickets omdat veel ticketsites augustus 2017 nog niet beschikbaar hebben. We willen rond 24-7 heen en rond 21-8 terug. Maar nou begin ik ineens weer te twijfelen dat een prijs die ik afgelopen weekend tegenkwam misschien toch niet zo'n slechte is. Ik heb ergens iets gezien net onder de 800 naar LA of LV. Natuurlijk niet onthouden waar en hoe...Kunnen jullie als ervaren amerikagangers aangeven of dat redelijke prijzen zijn voor het hoogseizoen? Natuurlijk zijn tickets van 400 euro nog fijner, maar goed lijkt me niet realistisch voor het hoogseizoen. Of vergis ik me? Wat zijn meteen-happen-prijzen voor jullie?
Afijn, alle tijd nog om uit te zoeken hoe de verschillende zoeksites werken en vast wat gevoel bij de prijzen te krijgen. Mijn idee is om wel zo snel mogelijk tickets te boeken, ook vanuit het vroegboekkorting-idee.
Nog een paar vragen:
Ik krijg de indruk dat het goedkoper is om op LV te vliegen dan op LA of SF. Klopt dat volgens jullie?
Is het goedkoper om tickets en camper los te boeken, beter in een pakket of is daar niets over te zeggen?
Weet iemand zo of het op bepaalde sites mogelijk is om te zoeken op aankomst SF, LA of LV?
Als jullie nog andere zoektips (haha of liever gezegd vindtips) hebben, dan hoor ik het heel graag. Normaal kamperen wij in Europa dus ik heb niet zo veel ervaring met ticketsites.
Nou dank vast voor mogelijke reacties.
Groet Helen
Laat ik beginnen met te zeggen wat een enorm informatief en volledig forum en website dit is... Wauw echt geweldig!
Wij hebben afgelopen weekend besloten dat we volgende zomer eindelijk naar Amerika gaan (mijn man en ik en twee dochters van -dan- 14 en 16). Ons plan in een camperrondreis in ZW te doen. In grote lijnen SF - LA - LV - Grand Canyon - Sequoia - Yosemite - Lake Tahoe - SF. Waar te starten en links- of rechtsom ligt nog open. We zijn nu al blij. Oriëntatie en voorpret is begonnen

Nu dacht ik dat ik nog te vroeg ben voor tickets omdat veel ticketsites augustus 2017 nog niet beschikbaar hebben. We willen rond 24-7 heen en rond 21-8 terug. Maar nou begin ik ineens weer te twijfelen dat een prijs die ik afgelopen weekend tegenkwam misschien toch niet zo'n slechte is. Ik heb ergens iets gezien net onder de 800 naar LA of LV. Natuurlijk niet onthouden waar en hoe...Kunnen jullie als ervaren amerikagangers aangeven of dat redelijke prijzen zijn voor het hoogseizoen? Natuurlijk zijn tickets van 400 euro nog fijner, maar goed lijkt me niet realistisch voor het hoogseizoen. Of vergis ik me? Wat zijn meteen-happen-prijzen voor jullie?
Afijn, alle tijd nog om uit te zoeken hoe de verschillende zoeksites werken en vast wat gevoel bij de prijzen te krijgen. Mijn idee is om wel zo snel mogelijk tickets te boeken, ook vanuit het vroegboekkorting-idee.
Nog een paar vragen:
Ik krijg de indruk dat het goedkoper is om op LV te vliegen dan op LA of SF. Klopt dat volgens jullie?
Is het goedkoper om tickets en camper los te boeken, beter in een pakket of is daar niets over te zeggen?
Weet iemand zo of het op bepaalde sites mogelijk is om te zoeken op aankomst SF, LA of LV?
Als jullie nog andere zoektips (haha of liever gezegd vindtips) hebben, dan hoor ik het heel graag. Normaal kamperen wij in Europa dus ik heb niet zo veel ervaring met ticketsites.
Nou dank vast voor mogelijke reacties.
Groet Helen
volgens mij zijn er nog geen prijzen voor die periode. wij willen iets eerder gaan dan jullie en nu beginnen langzaam wat prijzen te komen. Ik zie echter nu nog niks lager dan 900 pp voor LA. 400 pp is onrealistisch denk ik. ik hoop ergens tussen de 700 en 800 pp uit te komen en ik weet nog niet eens of dat realistisch is. Ik heb trouwens wel het idee dat LV duurder is dan LA
- michelly
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mijn ervaring is dat hoe eerder je boekt hoe lager de prijzen zijn dus voor redelijk geprijsde tickets zou je nu moeten boeken. Dit gezegd hebbende zijn er natuurlijk ook nog de stuntaanbiedingen en flashsales. Daar is geen peil op te trekken of en wanneer die komen. Wij hebben voor komende zomer nu al geboekt naar Canada omdat we dit een redelijk geprijsd ticket vonden (739 euro). Ik zie nu al dat die prijs niet meer te boeken is. Maar voor hetzelfde geld is er volgende week een stuntprijs van 500-600 euro en dan heb ik natuurlijk hartstikke spijt. Dat is het dilemma wat mij betreft: kiezen voor een redelijke prijs of wachten op een stuntprijs die misschien niet komt.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
mar ik begrijp dat de tickets ongeveer 11 maanden van te voren vrij komen. Bij Iberia bv kan ik voor augustus volgend jaar nog niet boeken.
- michelly
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat verschilt inderdaad per maatschappij.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Amerika-ontdekker
Oh fijn jullie reacties. Ik ben het afgelopen uur in jouw reislog verzonken geweest Elly. Heel informatief en aanstekelijk ook 
Ik begrijp dus dat rechtstreeks bij bepaalde maatschappijen er wel al te boeken is. Ga ik vanavond toch weer verder snuffelen.
Groet Helen

Ik begrijp dus dat rechtstreeks bij bepaalde maatschappijen er wel al te boeken is. Ga ik vanavond toch weer verder snuffelen.
Groet Helen
Wat ook belangrijk is bij het zoeken, is om verschillende vertreksteden in overweging te nemen. Zo was vliegen vanaf Brussel voor ons al een paar keer goedkoper dan vanaf Schiphol. En probeer flexibel te zijn met je vliegdagen. Een dag eerder of later kan soms best wel eens voordeliger zijn.Helen** schreef:Ik krijg de indruk dat het goedkoper is om op LV te vliegen dan op LA of SF. Klopt dat volgens jullie?
Let ook op dat je voldoende overstaptijd hebt, vooral op de heenreis.
Ik vind https://www.google.com/flights/ een fijne site om prijzen te vergelijken.
Veel zoekplezier!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik ben ook aan het rondkijken voor de periode van juli en bij mij was het een groot verschil als ik van Frankfurt zou vertrekken.
Alles zat rond de 800 - 1000 euro en Frankfurt zat onder de 600 euro.
Alles zat rond de 800 - 1000 euro en Frankfurt zat onder de 600 euro.
Ook ik volg deze topic. Wij zijn onze vijfde USA reis aan het plannen. Eerst op zoek naar zo voordelige mogelijke ticket's. Ik kom op moment nog niet onder de 950 euro uit. We willen vliegen naar Las Vegas retour. Vluchthaven maakt niet uit; mag A'dam zijn, maar ook Brussel, Dusseldorf zijn opties.
We zijn eerder ook vanuit Dusseldorf gevlogen, omdat toen de prijzen enorm scheelde ivm de vliegtax. We zijn met 5 personen ( Ik, mijn man, en onze drie kinderen van 15, 14, en 10 jaar tegen volgen jaar) Dus een besparing op tickets zou welkom zijn
We zijn eerder ook vanuit Dusseldorf gevlogen, omdat toen de prijzen enorm scheelde ivm de vliegtax. We zijn met 5 personen ( Ik, mijn man, en onze drie kinderen van 15, 14, en 10 jaar tegen volgen jaar) Dus een besparing op tickets zou welkom zijn

-
- Amerika-ontdekker
770 van Brussel naar Los Angeles met Turkish Airlines. Overstap in Istanbul. Ik vraag me alleen af hoe verstandig het is met een Turkse maatschappij naar Amerika te vliegen. Kan me voorstellen dat dat extra security dingen vraagt? Iemand ervaring met die vliegmaatschappij en Amerika?
Turkish Airlines behoort tot de betere maatschappijen. Vliegen via Istanbul betekent wel een enorme tijdrovende omweg. Zeker voor 770 euro zou ik dat er absoluut niet voor over hebben. Ik zou dan verder zoeken naar betere verbindingen met andere maatschappijen.
18 uur overstaptijd, niet echt heel fijn.
-
- Amerika-ontdekker
Ja klopt... Dank voor het meedenken.mtl schreef:Turkish Airlines behoort tot de betere maatschappijen. Vliegen via Istanbul betekent wel een enorme tijdrovende omweg. Zeker voor 770 euro zou ik dat er absoluut niet voor over hebben. Ik zou dan verder zoeken naar betere verbindingen met andere maatschappijen.
Groet Helen
Onze kinderen zouden dit jaar met Turkish Airlines gaan, omdat het goedkoper was. Het zat mij niet lekker dus ik heb het verschil in geld bijgelegd voor een andere maatschappij, gelukkig maar, toen zij moesten vliegen werden alle vluchten vanuit Turkije tot nader orde afgelast ivm de coupe, maar dat kan je natuurlijk niet van tevoren weten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19800 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties