@nn@ » ai, mijn zoon vliegt aanstaande vrijdag vanaf Zaventem .
Moet ik nu ook ingrijpen ?
Wel een top luchtvaartmij die Turkish.
Dus als je toch al van plan was om in Istanbul rond te kijken is het wel een mooie combinatie
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Renée76 schreef:Ik zou geen probleem hebben met Turkish airline maar wel met de overstaptijd.
Je kunt het zo plannen dat je sḿiddags naar Istanbul vliegt en de volgende middag door naar de USA.
Dat is geen overstaptijd , dat is een extra dag vakantie in Istanbul
Stuur mij een PB !
Die prijs heeft een hele lange periode.
Ik zit op dit moment op mid- april ( pasen) met het zelfde tarief
Maar ook naar Las Vegas bijv
Stuur mij een PB !
Ik heb zonet geboekt naar Anchorage (Alaska) vanuit Brussel met Killroy travel. Scheelde toch 130€ totaal voor de 2 tickets tegenover rechtstreeks bij Iceland Air. Nu nog wachten op de e-tickets want die zijn er nog niet en dat kan volgens hun 2 dagen duren.
BRU - KEF - ANC 14/06/2017
ANC - KEF - BRU 03/07/2017
Iceland Air met perfecte vluchttijden
781€ p.p.
Ik heb net tickets gespot: bij travelgenio.nl. voor 2776 euro voor ons met vijf. Ik heb nooit gehoord via travelgenio, maar wel goede prijs!.
Wel vanuit Frankfurt
Van Frankfurt op 4 juli 2017 naar las Vegas, terug op 1 augustus 2017 vanuit las Vegas naar Frankfurt, voor 4 volwassenen en 1 kind.
Als je als vertrek een andere luchthaven invoert dan is het een stuk duurder, scheelt bijna 1500 euro.
groetjes Patricia
Meivakantie 2017 van Amsterdam of Düsseldorf naar onder andere Los Angeles, San Francisco en Las Vegas voor prijzen tussen €450 en €500.
Vertrek rond 22 april, retour 6 mei.
Boeken en vliegen met British Airways en/of American Airlines.
Gevonden bij Google.flights.
Mooie prijs naar Alaska! Ik betaalde meer dan 1000 euro met Condor maar heb wat aan de late kant geboekt (gereisd in juni 2016, geboekt in november geloof ik)
Ik heb geboekt : 5 tickets vanaf Frankfurt naar Las Vegas: 4 juli tot 1 augustus. Prijs: 3344 euro incl. verzekering.
Bij travelgenio : tja...de reviews zijn een dingetje. Maar goed, ik heb de bevestiging, vluchtnummer.
Wat wel opvalt: de prijzen vanaf Frankfurt zijn een stuk lager, iemand een verklaring?
Wij wonen in het zuiden van het land, ik rij graag een stukje verder voor zo'n prijs verschil.
bedeve schreef: Je kunt het zo plannen dat je sḿiddags naar Istanbul vliegt en de volgende middag door naar de USA.
Dat is een extra dag vakantie in Istanbul
Maar zou jij nú een dag in Istanbul willen zitten? Ik niet !
Vraagje: als je via een broker een vlucht bij KLM boekt, kun je dan alsnog miles sparen? Ik heb echt geen idee hoe het werkt, vorige reizen altijd rechtstreeks bij KLM geboekt en nog nooit via een broker.
2011: Zuidwesten 2012: Zuidwesten 2016: Zuidwesten 2017: Oost Canada en Amerika + New York 2018: Zuidwesten/Midwesten 2019: New York 2025: Zuidwesten
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.